Huh, dat lijkt wel een tribute bandquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Snap ik![]()
En die band doet me weer denken aan het geluid van Mayer Hawthorne op een specifiek album. In een moderner jasje.
Volgens mij was het wel de bedoeling om dat album zo te laten klinkenquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:00 schreef Bonken het volgende:
[..]
Huh, dat lijkt wel een tribute bandKlinkt precies als Donnie Vegan.
Zit jij nu serieus alle meuk aan de rechterkant van je youtube te copy pastenquote:
Zal het eens nachecken, altijd leuk om wat van anderen op te stekenquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij was het wel de bedoeling om dat album zo te laten klinken
Zijn andere albums klinken weer anders.
Ja! Die heb ik ooit ook eens gezien livequote:Op zaterdag 6 april 2019 02:08 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zal het eens nachecken, altijd leuk om wat van anderen op te steken
Zag deze tribute trouwens laatst nog live, zijn echt heel goed
Nee, uiteraard nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:04 schreef Bonken het volgende:
[..]
Zit jij nu serieus alle meuk aan de rechterkant van je youtube te copy pasten![]()
Zou ik nooit doen:
Op een 13-jarige.quote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:12 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, uiteraard nietAlleen pure kwaliteit
quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja! Die heb ik ooit ook eens gezien live
Prrrrima! En ik heb nogal een hekel aan coverbands
Ik denk dat je het wat te serieus neemt allemaal, maar dat heb ik al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:19 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik denk trouwens dat dat geld voor de meesten hiero ^^
Je neemt lyrics letterlijk? ^^quote:
Mag van mij hoor. Zie de lol niet zo van hersenloos maar wat clipjes neerplempen. ben geloof ik niet zo autistischquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wat te serieus neemt allemaal, maar dat heb ik al vaker gezegd.
Ja, die nemen hun vak wel wat serieuzer ...quote:
Het enige wat ik ooit gebruik is nurofen.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je bent zo relaxt vannacht. Zit je aan de pammetjes?
Je bent mij net voorquote:
Jij vindt zoveel.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik, vind Joan Jett anders best goed.
]quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:28 schreef Bonken het volgende:
[..]
Mag van mij hoor. Zie de lol niet zo van hersenloos maar wat clipjes neerplempen. ben geloof ik niet zo autistisch
[..]
Ja, die nemen hun vak wel wat serieuzer ...
en nu ben ik wel op ...
Wat?quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:34 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat is het met jou?
Iets te aanwezig op dit forum.
Volgens mij zijn de meesten of stoned of bezopen ... en ik mis incrowd grapjes ... Zal een eventuele volgende keer wat scherper zijn ...quote:
Het is een levendig topic op de vrijdagnachtquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:36 schreef Bonken het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten of stoned of bezopen ... en ik mis incrowd grapjes ... Zal een eventuele volgende keer wat scherper zijn ...
Deze nog maar een keer, omdat ik zo blij ben dat ze weer terug zijn![]()
![]()
Bedoelde geen inspiratie meer ... was trouwens geen fijne clip ... besef ik me nuquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
]
BabyMetal![]()
Ik niet maar slaap lekker
graag gedaan, ook namens anderenquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Het is een levendig topic op de vrijdagnacht
Jij bent het grootste vraagteken voor mij op dit forum.quote:
Ik vind dit niet ok.quote:
Je kent mij dan ook niet.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij bent het grootste vraagteken voor mij op dit forum.
En jullie zijn er trots op?quote:
Je kent mijn mind niet. Ik geloof graag het goede.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geloof gewoon wat je wil. Dat is het makkelijkst
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geloof gewoon wat je wil. Dat is het makkelijkst
Ik hoef jouw mind ook niet te kennen. En andersom ook niet, dat is niet erg.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Je kent mijn mind niet. Ik geloof graag het goede.
Dus dit.quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik hoef jouw mind ook niet te kennen. En andersom ook niet, dat is niet erg.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:49 schreef KillemWieft het volgende:
Casting bureau dacht sexy dames te regelen voor de clip, maar Robert vond ze eigenlijk te oud.
Mooi liedje!quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:53 schreef Bonken het volgende:
Dit waren best goeie liedjes in de 80's. Helaas waren ze toen nog niet zo slim met geld verdienen. En geen real life soaps... En alles ging naar de platenbaas ... En ok het zag er ook niet uit
quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:53 schreef -Miauw- het volgende:
Zo lelijk gezongen eigenlijkMaar ik vond het erg tof toen
![]()
quote:
Jaaaaaa stond serieus ook in de playlist vanavondquote:
Ik wilde die serieus posten een uur geleden ...quote:
vertelquote:Op zaterdag 6 april 2019 02:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Het maakt niet eens uit wat ik vertel hier. Er zit hier een groep.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 02:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooi liedje!![]()
Moet, ondanks de tekst, altijd aan mijn oma denken
Net als Glenn M.quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:00 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik wilde die serieus posten een uur geleden ...![]()
(of stond hij in mn zijbalk)
[..]
vertel
[..]Erg onderschat vind ik. Die zanger is gewoon weer het onderwijs in gegaan
Niet leuk, die is doodquote:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:13 schreef Bonken het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een brede muzieksmaak
[..]
Niet leuk, die is dood![]()
Ga maar eens leuk afsluiten met dit deuntje![]()
Trustequote:Op zaterdag 6 april 2019 03:13 schreef Bonken het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een brede muzieksmaak
[..]
Niet leuk, die is dood![]()
Ga maar eens leuk afsluiten met dit deuntje![]()
Mensen als ze jonger zijn, zijn vaak opener. Daarna komt de wall.quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mensen als ze jonger zijn, zijn vaak opener. Daarna komt de wall.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mensen als ze jonger zijn, zijn vaak opener. Daarna komt de wall.
Je bent bijna jarig. Krijg ik nog een uitnodiging of hoe zit dat?quote:
Bo fucking Saris, dat doet pijn.quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:48 schreef lrishCassidy het volgende:
Dit is hoe ik jou hier zie Killem. En dat komt door hoe jezelf hier presenteert.
Online stuff.
Hij kan wel zingen. En de lyrics kloppen ook best ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:52 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bo fucking Saris, dat doet pijn.
quote:
Boris de pathologische leugenaar en oplichter.quote:Op zaterdag 6 april 2019 03:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hij kan wel zingen. En de lyrics kloppen ook best ^^
Beetje zoals Fok ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Boris de pathologische leugenaar en oplichter.
Wanneer was je voor het laatst in Suriname?quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:05 schreef -Miauw- het volgende:
Nu in de Surinaamse liedjes.
Deze vond ik altijd tof![]()
Ik ken eigenlijk heel weinig Surinaamse liedjes, die werden thuis nooit gedraaid.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:05 schreef -Miauw- het volgende:
Nu in de Surinaamse liedjes.
Deze vond ik altijd tof![]()
Maar duurt wel 9 minuten![]()
Ik ben er twee jaar geleden voor het eerst geweestquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:07 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wanneer was je voor het laatst in Suriname?
Of ben jij net als Killem er nooit meer geweest?
Oh jammer! Mijn moeder draaide ook niet heel vaak echt Surinaamse liedjes maar op feestjes werd deze al-tijd gedraaidquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk heel weinig Surinaamse liedjes, die werden thuis nooit gedraaid.
Mijn vriend is er vaker geweest dan jullie.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er twee jaar geleden voor het eerst geweest
Ben jij er geweest?quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mijn vriend is er vaker geweest dan jullie.
Suriname is niet zo'n leuk land ^^
Wel om op vakantie te gaan, niet om te wonen.
Mijn ma draaide Streisand, Pat fucking Boone, Andy Williams, Tom Jones etcquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh jammer! Mijn moeder draaide ook niet heel vaak echt Surinaamse liedjes maar op feestjes werd deze al-tijd gedraaid![]()
Nostalgie
Herkenbaarquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn ma draaide Streisand, Pat fucking Boone, Andy Williams, Tom Jones etc![]()
Nee, want ik vlieg niet.quote:
Hoe kun je dan zo stellig zeggen hoe een land is als je het niet zelf hebt ervaren? Vreemd.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee, want ik vlieg niet.
De zus van mijn broer heeft Nederland achtergelaten voor Suriname.
Ik heb en erg open schoonzus. Maar ze wil terug. Naar Nederland.
Ze heeft het echt de tijd gegeven, maar ze wil terug.
Omdat ik heel stellige verhalen hoor van haar, ze leeft er nu een jaar of 5. En van mijn vriend die er al 2 keer is geweest. Jij?quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zo stellig zeggen hoe een land is als je het niet zelf hebt ervaren? Vreemd.
Ik ga liever op mijn eigen ervaring af dan wat ik van een ander hoorquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat ik heel stellige verhalen hoor van haar, ze leeft er nu een jaar of 5. En van mijn vriend die er al 2 keer is geweest. Jij?
Een en al corruptie.
Luister, jij weet echt niet meer over het leven in Suriname dan ik. Geen idee waarom je dat denkt. Als je het zelf ervaren had prima, maar dat is niet het geval.quote:
Okay dan ga er maar eens naar toequote:Op zaterdag 6 april 2019 04:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga liever op mijn eigen ervaring af dan wat ik van een ander hoor![]()
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
Heb je familie daar?quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Luister, jij weet echt niet meer over het leven in Suriname dan ik. Geen idee waarom je dat denkt. Als je het zelf ervaren had prima, maar dat is niet het geval.
Mjah, Lijkt mij idd ook vreemdquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zo stellig zeggen hoe een land is als je het niet zelf hebt ervaren? Vreemd.
Joh waarom denk je dat de helft van de Surinamers in Nederland woont?quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat ik heel stellige verhalen hoor van haar, ze leeft er nu een jaar of 5. En van mijn vriend die er al 2 keer is geweest. Jij?
Een en al corruptie.
Ik ben er geweest.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:17 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Okay dan ga er maar eens naar toe
Maar het is niet vreemd dat Miauw en Killem met Surinaamse roots, maar ze zijn er amper geweest, meer weten dan ik?quote:
Nou dat.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Joh waarom denk je dat de helft van de Surinamers in Nederland woont?
Zoals jullie over mij doen bedoel je ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er geweest.
Ik heb er familie.
Maar goed, jij baseert wel vaker een mening over mensen en situaties die je zelf niet kent. This comes as no surprise
Ik vind je vermoeiend, maar dat zegt meer over mijn bullshit-tolerantie dan dat het iets over jou zegt.quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zoals jullie over mij doen bedoel je ^^
quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:20 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zoals jullie over mij doen bedoel je ^^
Nou mazzel, ik ben er maar 1 keer per week ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind je vermoeiend, maar dat zegt meer over mijn bullshit-tolerantie dan dat het iets over jou zegt.
Ik vind dit wel iets te simpel gesteldquote:Op zaterdag 6 april 2019 04:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar het is niet vreemd dat Miauw en Killem met Surinaamse roots, maar ze zijn er amper geweest, meer weten dan ik?
Lately?quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel iets te simpel gesteld
Interesse in het land ,hun roots en alles wat daar mee te maken heeft misschien?
Dat zegt verder niks over jou lijkt mij
En nee, absoluut niet vreemd , zij zijn er zelf geweest begrijp ik uit wat ik hier lees
Dit vroeg je je deze week af. What did I do?quote:
Que??quote:Op zaterdag 6 april 2019 04:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dit vroeg je deze week af. What did I do?
Sowieso Mariah!quote:
Wees duidelijk aub.quote:
Jaaaaquote:
Niet? Ik wel. Man danquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb nog nooit een Surinaamse gedatet.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:16 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb nog nooit een Surinaamse gedatet.
Je bent Miauwquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:18 schreef -Miauw- het volgende:
Half NL/Half Surinaams trouwens.
En ik weet niet of ik zo heel Surinaams ben eigenlijk
Misschien had ik toch gelijk?quote:Op zaterdag 6 april 2019 05:18 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Nederlands ook niet. Nou ja, wel halfbloedjes maar nooit 100% Nederlands. Dat trek ik niet.quote:
Beterrrrquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:18 schreef -Miauw- het volgende:
Als ik je nu zou bellen om morgen naar hier te komen. ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 05:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nederlands ook niet. Nou ja, wel halfbloedjes maar nooit 100% Nederlands. Dat trek ik niet.
Ik snap wel een beetje wat je bedoeltquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Beterrrr
Ik vind Surinaamse dames vaak...WERI.
Ja en dan?quote:Op zaterdag 6 april 2019 05:21 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Als ik je nu zou bellen om morgen naar hier te komen. ^^
Weet je wat het ook is, ik zie ze meer als familie. Ik hou van ze, maar niet om te daten.quote:Op zaterdag 6 april 2019 05:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt
Moet altijd aan Sugar Lee Hooper denken als ik dat nummer hoor.quote:
Ik aan Divinequote:Op zaterdag 6 april 2019 05:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Moet altijd aan Sugar Lee Hooper denken als ik dat nummer hoor.
Dat begrijp ik ook welquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is, ik zie ze meer als familie. Ik hou van ze, maar niet om te daten.
quote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 6 april 2019 05:38 schreef -Miauw- het volgende:
Die komt bijna op en ik hoor de vogels al fluiten, dus snel proberen te slapen. Tjuus
Truste Miauwquote:Op zaterdag 6 april 2019 05:38 schreef -Miauw- het volgende:
Die komt bijna op en ik hoor de vogels al fluiten, dus snel proberen te slapen. Tjuus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |