tis je moet dat ding zien als hobby projectjequote:Op zaterdag 6 april 2019 22:59 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb van de week de rpi binnen gekregen![]()
Voor de rest nog nooit ervaring mee gehad of uberhaupt in mn handen gehad
nog even proberenquote:
1 | wget -P /driver/ http://kedei.net/raspberry/v6_1/LCD_show_v6_1_3.tar.gz |
poging wagen is altijd goed tochquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:51 schreef murp het volgende:
[..]
nog even proberen
[ code verwijderd ]
Ik zie nu wel dat ie het in een mapje download
ja dat is die -p optie opzich gebruik ik die niet omdat ik het sowieso al vanuit de home map download. Maar dat maakt niet uit dus. Het gaat volgens mij pas ook fout als je dat script gaat runnen. dus ./filename je kunt die ook nog uitvoeren als sh filename.sh etcquote:Op zaterdag 6 april 2019 23:51 schreef murp het volgende:
[..]
nog even proberen
[ code verwijderd ]
Ik zie nu wel dat ie het in een mapje download
1 2 | volumio@volumio:~/driver/LCD_show_v6_1_3$ ls LCD_backup LCD_hdmi LCD_restore backup hdmi lcd_35_v |
nee niet voor dat. lol er is maar 1 manier om het uit te vinden nl dat script runnen. Maaaaaar voordat je dat doet en denk nu al dat je weer zo eigenwijs bent om het weer al te proberen? Lees eens goed als er info is ofzo. echt paar lettertjes verkeerd fucked het opquote:
Geen probleem hoorquote:Op zondag 7 april 2019 00:35 schreef kree het volgende:
haha ja sorry moet het eigenlijk niet doen maar moet toch beetje lachen hahahaha
tuurlijk het kan en moet gewoon werken. we missen iets gewoon wat wss heel simpel isquote:
Wel blij dat het nog dezelfde melding is, ik word er wel bedreven in zeg zo!quote:Op zondag 7 april 2019 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk het kan en moet gewoon werken. we missen iets gewoon wat wss heel simpel is
ja dat is idd presies dus linuxquote:Op zondag 7 april 2019 00:37 schreef murp het volgende:
[..]
Wel blij dat het nog dezelfde melding is, ik word er wel bedreven in zeg zo!
dit ja denkquote:Op zondag 7 april 2019 00:36 schreef murp het volgende:
[..]
Geen probleem hoor
Misschien dat ik een andere driver moet vinden die wel compitable is met volumio
is wel gezellig zo iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |