Op 3.14 zit een van de mooiste overgangen ooit in de popmuziek naar mij altijd bescheiden meningquote:
Lekker om veilig op te wiebelen op zo'n waterbar op de Malediven met deze muziek, beetje veilig waterdansen en na twee uur cocktails drinken beseffen dat je nog terug moet "zwemmen" naar het tropische vakantiehuisje en er dan nog maar een bestellenquote:
Liefquote:
Zo vaak op geslaapkamergedanst met een badmintonracket als gitaar (why?) en slechts een HEMA onderbroek aanquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik werd deze ochtend wakker met deze in mijn hoofd (ik wordt vaak wakker met een nummer in mijn hoofd).
Dat wilde ik even delen ^^
Ik vond het toen een ruknummer en nu nogquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo vaak op geslaapkamergedanst met een badmintonracket als gitaar (why?) en slechts een HEMA onderbroek aan
Mee eens jaquote:Op vrijdag 5 april 2019 23:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik vond het toen een ruknummer en nu nog
Kijk ik niet.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:33 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze is voor Miauw, want TrueBlood en Eric![]()
Dezequote:Op vrijdag 5 april 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
Pure liefde dit, ik heb weer mijn Smiths periode![]()
Heerlijke clipquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik neem musicpost lyrics soms letterlijk.
Ok!quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat lyrics voor mij een groot deel is van muziekbeleving.
Daarom slaat het nummer van Duncan ook zo breed aan. Het is breed voelbaar.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Voor mij is de melodie belangrijker, die raakt me diep in mijn ziel. Teksten minder, sommige nummers zie ik vaak later de betekenis.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Voor mij is het echt alles. Hoewel ik ook nummers waarvan ik de lyrics minder bekijk ook geweldig kan vinden.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor mij is de melodie belangrijker, die raakt me diep in mijn ziel. Teksten minder, sommige nummers zie ik vaak later de betekenis.
Moppig clipje, sneu dat ze na al die jaren nog steeds niet van dat Hollandse accent verlost is.quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:03 schreef lrishCassidy het volgende:
De nieuwe
Leuke clip. Girlpower![]()
Serena Williams![]()
Ook niet met mijquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga geen sex hebben met Killem, niet met Miauw. Met Niemand
Ik vind Mexicaanse muzikanten altijd zo onderdanig en wezelig, alsof ze ieder moment zonder eten door hun moeder naar bed gestuurd kunnen wordenquote:
Ik sta er niet eens bijquote:Op zaterdag 6 april 2019 00:47 schreef lrishCassidy het volgende:
En wat is daar mis meequote:Op zaterdag 6 april 2019 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Mexicaanse muzikanten altijd zo onderdanig en wezelig, alsof ze ieder moment zonder eten door hun moeder naar bed gestuurd kunnen worden
Jij was al afgeschreven na eventjes vertoeven op dit forum.quote:
staat er weer ergens een deur open?quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:47 schreef lrishCassidy het volgende:
quote:Op zaterdag 6 april 2019 00:53 schreef DanOam het volgende:
[..]
Uniekk ga stuk bij 2:55, die smile en dan dat gezicht van die gast aan tafel
Geen lelijke vrouw toch?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:00 schreef Bonken het volgende:
Toppop zet geleidelijk z'n hele archief op Youtube, zitten soms pareltjes tussen ...
Christus ...
Je hebt me net publiekelijk afgewezen, dus ja, ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
How many people here with broken hearts?
quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:02 schreef lrishCassidy het volgende:
How many people here with broken hearts?
Zekerquote:
Jij kan er wel tegen denk ik zo.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je hebt me net publiekelijk afgewezen, dus ja, ik.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:07 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ga even een uitleg geven waarom ik het nummer van Duncan zo mooi vind.
Zolang ik niet meer teveel van dit soort liedjes luister ...quote:
quote:
En toen?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:11 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb ooit iemand ontmoet, online, long time ago toen inet nog hip was.
Een getrouwde man. Happily married.
Het was gezellig, gewoon leuk ouwehoeren
Zijn vrouw overleed ineens plotsklaps. ( Voor mijn gevoel, ik had hem er nooit over horen praten).
Shit, krijgen we dadelijk weer die Prince devotie en gekte.quote:
Je hebt vast kwaliteiten die zich beter openbaren.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:24 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben zo slecht in een heel verhaal vertellen.
Ach ja, johquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:22 schreef lrishCassidy het volgende:
En daarom snap ik het nummer van Duncan. Ik ben niet gegaan.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, krijgen we dadelijk weer die Prince devotie en gekte.
Jij bent een grotere asshole dan ik. Respect!quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt vast kwaliteiten die zich beter openbaren.
Jamaar het is zomaar uit het niets, terwijl Sabrina en Shakira langs kwamenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:27 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik dacht, ik deel iets persoonlijks. Waar ik zelf nog steeds moeite mee heb na jaren.
Nee niet. Dat was naar aanleiding van het nummer van Duncan.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jamaar het is zomaar uit het niets, terwijl Sabrina en Shakira langs kwamen
Ja, dit ben ik.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Mijn verhaal is echt.
Jullie leven een soort van superhero life?
Ooohja die vind je mooi en diep he?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee niet. Dat was naar aanleiding van het nummer van Duncan.
En ik ben weer onzichtbaarquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:29 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee niet. Dat was naar aanleiding van het nummer van Duncan.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Shit, krijgen we dadelijk weer die Prince devotie en gekte.
Klopt!!quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:29 schreef DanOam het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat je zei dat dit echt een van je favo's was
wtfquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:32 schreef Bonken het volgende:
[..]Ben niet eens een grote fan, vind het wel eens leuk om wat te neuzen in archieven nadat iemand een nummer van hem heeft gepost.
Das fucked up.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:21 schreef lrishCassidy het volgende:
Na dat kwam ineens de focus op mij te liggen.
Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik. Want deze man was goed. Niet fok goed, maar echt goed.
Anyways hij focuste zichzelf na haar dood op mij. Ik vond dat too much.
O jezus hoe moet ik dit vertellen.
In kort:
He couldn't deal with the loss of his wife. So he focussed on me. I was his sunshine.
I was there for him omdat het een leuke man was
Toen, werd hij zelf erg ziek. Waarschijnlijk omdat hij sowieso al een slecht levenspatroon had (blowen, drugs, drank en niet weten hoe te handlen met), maar door de dood van zijn vouw werd het erger.
Ik raak de draad kwijt lol.
Onee, ik kreeg op een gegeven moment een telefoontje van iemand die wij beiden kenden.
Hij was erg ziek en wilde dat ik naar hem toe kwam in het ziekenhuis.
Ik ben niet gegaan.
... Ik ben niet gegaan.
Vier keer gelezen en ik snap hem wel hoorquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:37 schreef lrishCassidy het volgende:
Deze is voor de man waar ik het over had![]()
Glenn is nu schooldirecteur. Geen grap.quote:
Nee juist jij snapt het niet ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier keer gelezen en ik snap hem wel hoor
Ik zat nét foto's op te zoekenquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Glenn is nu schooldirecteur. Geen grap.
Hij wilde op de kut en jij vond hem wel lief?quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik hield op mijn manier van hem.
Maar niet zoals hij van mij hield.
Je quote jezelfquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik hield op mijn manier van hem.
Maar niet zoals hij van mij hield.
Nietquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat nét foto's op te zoeken![]()
[ afbeelding ]
Ja dat wilde hij en meer.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hij wilde op de kut en jij vond hem wel lief?
Ach bij mij is het verschil nog groter. Ik was toen veel knapper dan Glenn en nu veel lelijker. Vraag maar aan Irish.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zat nét foto's op te zoeken![]()
[ afbeelding ]
Jij bent mijn type niet inderdaad qua looks.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach bij mij is het verschil nog groter. Ik was toen veel knapper dan Glenn en nu veel lelijker. Vraag maar aan Irish.
quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ach bij mij is het verschil nog groter. Ik was toen veel knapper dan Glenn en nu veel lelijker. Vraag maar aan Irish.
Dat je dat mee moet maken. Begrijp ook waarom je niet ging. Ben zelf ook geen superheld, maar muziek helpt ....quote:
Interest.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trouwen, kinderen, samen een hond?
Niet mijn smaak.quote:
Moet altijd aan deze band denken bij dat nummerquote:
Jij stelt een vraag over looks, Ja dan past Killem daar niet in ^^quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Androgye fragiele jongensachtige types ja.
Alles behalve m’n lul.quote:Op zaterdag 6 april 2019 01:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij stelt een vraag over looks, Ja dan past Killem daar niet in ^^
Maar Killem laat zichzelf iig wel zien
Wat was dat dan in mijn DM?quote:
Das wel jammer inderdaad.quote:
En als ik die clip zie moet ik hier aan denkenquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 6 april 2019 01:50 schreef Bonken het volgende:
[..]
Moet altijd aan deze band denken bij dat nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |