Nu hadden mijn vriendje en ik het van de week over of wij toe zijn om echt sex te hebben... en nu denk ik van wel en hij denkt dat ook... maar ik ben toch een beetje bang... en ik kan niet goed plaatsen waarom...
ik denk dat het is dat ik het moeilijk vind net weer die drempel over te gaan want met intimiteit heb ik tot een bepaald punt geen echte moeite... hebben jullie misschien tips waardoor die drempel misschien minder hoog kan zijn?
quote:Drank. Niet teveel, maar net genoeg om een beetje tipsy en vrolijk van te worden. Lekker romantisch samen champagne drinken in een sfeervolle omgeving?
Op maandag 6 januari 2003 14:10 schreef Koffiemonster het volgende:
Ik heb nu al 3 maanden een goede relatie met mijn vriendje... we kunnen het over alles hebben... hij weet veel van mijn verleden, ook qwa relaties.. maar vooral ook over een relatie waarin veel mis is gegaan: geweld en misbruik.. die relatie was maar van korte duur maar heeft veel inpackt gehad op mij...Nu hadden mijn vriendje en ik het van de week over of wij toe zijn om echt sex te hebben... en nu denk ik van wel en hij denkt dat ook... maar ik ben toch een beetje bang... en ik kan niet goed plaatsen waarom...
ik denk dat het is dat ik het moeilijk vind net weer die drempel over te gaan want met intimiteit heb ik tot een bepaald punt geen echte moeite... hebben jullie misschien tips waardoor die drempel misschien minder hoog kan zijn?
Maar goed, tips dus.
-zorg voor een ontspannen en prettige omgeving
-focus je op het moment en niet op het verleden
-Begin met iets ontspannends als een massage.
Go with the flow zal ik zo zeggen.
oops, dacht dat dit in PTA stond
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:18 schreef vosss het volgende:
=edit=oops, dacht dat dit in PTA stond
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |