Ondra is juist een meester in het boulderen, die topt gedurende het seizoen regelmatig boulders waar de meeste finalisten de zone niet eens halenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:37 schreef Gripper het volgende:
Ik weet zelf nog steeds niet goed wat ik nou moet vinden van het combineren van speed, boulderen en lead om 1 olympische titel te kunnen behalen.
Je ziet nu heel goed dat zo iemand als Ondra er weinig van bakt op die korte explosieve boulders, laat staan dat idiote speedklimmen. Terwijl het ook voor mij toch vooral een sportklimheld is.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had me er helemaal op verheugd maar mijn vriend heeft ineens toch geen zin om te kijken. Ik kijk alles volgende week wel terug als hij weer aan het werk isquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:31 schreef heywoodu het volgende:
Voor de kleine kans dat je tijd hebt: @:Lucky_Strike
Weg ermeequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had me er helemaal op verheugd maar mijn vriend heeft ineens toch geen zin om te kijken. Ik kijk alles volgende week wel terug als hij weer aan het werk is
Herbert Coolquote:Zou er ook niet iets op Eurosport worden uitgezonden met Herman Cool als commentator? Of heb ik iets verkeerd onthouden?
Op naar de bouldersSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead gaat over een paar minuten beginnen, de allerlaatste wedstrijd van het WKSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou het je net doorsturen ....quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:14 schreef heywoodu het volgende:
En dan ineens een bericht als dit, 16 jaar pas man
Topklimster Douady (16) overleden na val
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop