abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 januari 2003 @ 22:34:37 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7748860
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:29 schreef shmoopy het volgende:
En met mij gaat het na een behoorlijk dieptepunt alweer een stuk beter.
Ik schrok er zelf een beetje van.

Goed te horen .
Er waren wel meer mensen die daar een beetje van schrokken...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 6 januari 2003 @ 22:42:32 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7749063
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7749111
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
Het gaat goed met jou he? Fijn!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7749202
Ik ben een beetje in de war vandaag
pi_7749226
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:34 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Och, laat ook allemaal maar.. . Als het aan mij lag verdween ik nu van de aardbodem. Maar nu stop ik, deze keer meen ik het. Nobody gives a shit. (niet gemeen bedoeld lieve shmoopy..)


When nobody cares, why care about their opinion. Je weet wel beter dus. Zijn hier genoeg mensen men een zo groot hart dat ik zelf niet voor mogelijk houd. Ze kunnen je misschien niet altijd datgene bieden wat je op dat moment nodig hebt of denkt te hebben.

-knipt nog een heel stuk geblaat weg, onsamenhangende zooi, weet niet eens of ik zelf geloof wat ik had getypt, of dat ik als gewoonlijk het gewoon mooi vond klinken. ironisch though-

pi_7749233
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:47 schreef Dash-X het volgende:
Ik ben een beetje in de war vandaag
Je treft me in een goede bui. Dus vertel, waarom ben je in de war?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_7749348
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef Argento het volgende:

[..]

Je treft me in een goede bui. Dus vertel, waarom ben je in de war?


nou heb de laatste tijd een heel leuk meisje leren kennen.. maar heb al 2,5 jaar een relatie met een meisje.. alleen die heeft nogal problemen enzo.. alleen volgens mij begin ik een beetje verlieft te worden op dat andere meisje... en ik weet me echt geen raad
pi_7749670
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me ok, nu m'n computerhoekje boven weer in elkaar staat en ik weer gezellig door m'n spulletjes omringd kan netten.
Fijn
#geen
pi_7749692
quote:
Op maandag 6 januari 2003 20:15 schreef DarkElf het volgende:
verslagje staat op mds
Check.

Het is net alsof er weer een heel nieuw hoofdstuk gaat beginnen

Ik ben er vrij zeker van dat je van elke vorm van depressie kan "genezen" hoe moeilijk de medische term ervoor ook mag klinken en hoe ingewikkeld de weg die je moet bewandelen ook mag lijken en ik ben er ook vrij zeker van dat je dat gaat doen.

Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 6 januari 2003 @ 23:07:25 #110
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7749700
Nee ik wil het niet, en nee ik ga niet, en nee... nee! Laat me nou gewoon maar. Ik heb geen zin om ergens naar toe te gaan waar je iets leert wat je al hoort te hebben voordat je er naar toe gaat...en ik zie het nut er ook niet van in. Zo gaat het zeker niet lukken, en nee overtuig nu niet, want nee, het werkt niet en werkt averechts.

Ik heb alle clichés nu wel gehoord, en nee ze helpen niet.. niks kan op tegen mijn eigen (niet-) wil.
En op mijn weg sleep ik weer behulpzame, lieve andere mensen mee... mijn god wat is dit allemaal voor rotzooi. Laat me dan liever stoppen, met alles, dat is uiteindelijk voor jullie ook makkelijker denk ik.

Ja, ik hou van jullie...
En nee, reageer hier maar niet op.

Ik wil stoppen met denken hieraan, wat inhoudt met stoppen met denken in het algemeen, wat inhoudt stoppen met leven zo'n beetje.
En aan de andere kant zijn er de gevoelens die door dat denken komen, en daarmee gaat het nu niet echt bijster veel positieverd.

pi_7749721
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:07 schreef thoth het volgende:

[..]

Check.

Het is net alsof er weer een heel nieuw hoofdstuk gaat beginnen

Ik ben er vrij zeker van dat je van elke vorm van depressie kan "genezen" hoe moeilijk de medische term ervoor ook mag klinken en hoe ingewikkeld de weg die je moet bewandelen ook mag lijken en ik ben er ook vrij zeker van dat je dat gaat doen.


de toekomst zal het leren idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7749791
quote:
Op maandag 6 januari 2003 22:48 schreef Roonaan het volgende:

[..]

When nobody cares, why care about their opinion. Je weet wel beter dus. Zijn hier genoeg mensen men een zo groot hart dat ik zelf niet voor mogelijk houd. Ze kunnen je misschien niet altijd datgene bieden wat je op dat moment nodig hebt of denkt te hebben.

-knipt nog een heel stuk geblaat weg, onsamenhangende zooi, weet niet eens of ik zelf geloof wat ik had getypt, of dat ik als gewoonlijk het gewoon mooi vond klinken. ironisch though-


#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:13:32 #113
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_7749849

Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  maandag 6 januari 2003 @ 23:15:24 #114
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7749882
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...

En ja, ik voel met je mee, .

pi_7749979
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:15 schreef Lyndon het volgende:
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...

En ja, ik voel met je mee, .


Ik wil best reageren hoor, maar ik begrijp niet goed of je het nu tegen een speciaal iemand hebt of tegen de lezers hier in het algemeen?

En wat is er (globaal) aan de hand?

Sterkte

#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:20:00 #116
43672 Pluizebolletje
Groeten vanuit Amsterdam!!!
pi_7750003
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:15 schreef Lyndon het volgende:
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...

En ja, ik voel met je mee, .


Je weet hoe ik erover denk... Je moet volhouden, hoe moeilijk, rot en klote dat ook allemaal is.. JE MOET HET GEWOON VOLHOUDEN. Doe je dat niet is alles verloren.. je weet hoeveel mensen om je geven, hoeveel ze voor je (willen) doen.. dat weet je allemaal.. maar toch wijs je het af.. ik wil alles maar dan ook alles voor jou doen.. en dat zal ik ook doen, tot ik erbij neerval.

Ik weet het ook niet. Sterkte. ja

Is mijn naam niet aardig?
  maandag 6 januari 2003 @ 23:23:11 #117
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750093
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:19 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik wil best reageren hoor, maar ik begrijp niet goed of je het nu tegen een speciaal iemand hebt of tegen de lezers hier in het algemeen?

En wat is er (globaal) aan de hand?

Sterkte


Het is/was tegen een specifiek iemand/specifieke iemanden bedoeld.
Ik snap dat het voor jullie gewoon een ongestructureerd samenhangsel van negatieve dingen is.. sorry daarvoor.

Globaal moet je het zien als een compleet gebrek aan zelfvertrouwen of motivatie.... en de vraag hoe ik dat wel kan krijgen.

pi_7750178
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:23 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Het is/was tegen een specifiek iemand/specifieke iemanden bedoeld.
Ik snap dat het voor jullie gewoon een ongestructureerd samenhangsel van negatieve dingen is.. sorry daarvoor.

Globaal moet je het zien als een compleet gebrek aan zelfvertrouwen of motivatie.... en de vraag hoe ik dat wel kan krijgen.


Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt en dat je er baat bij hebt. Soms helpt het ook om het hier te schrijven en te delen met (relatief) 'vreemde' mensen. Je bent hier welkom

Sterkte

#geen
  maandag 6 januari 2003 @ 23:37:17 #119
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750458
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:26 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt en dat je er baat bij hebt. Soms helpt het ook om het hier te schrijven en te delen met (relatief) 'vreemde' mensen. Je bent hier welkom

Sterkte


Voordat ik steun en hulp kan ontvangen, moet ik al gemotiveerd zijn ben ik bang... en dat is net hetgene waar ik steun voor wil ontvangen. (En m'n zelfvertrouwen dus.)
  maandag 6 januari 2003 @ 23:39:32 #120
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750525
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:20 schreef Pluizebolletje het volgende:

[..]

Je weet hoe ik erover denk... Je moet volhouden, hoe moeilijk, rot en klote dat ook allemaal is.. JE MOET HET GEWOON VOLHOUDEN. Doe je dat niet is alles verloren.. je weet hoeveel mensen om je geven, hoeveel ze voor je (willen) doen.. dat weet je allemaal.. maar toch wijs je het af.. ik wil alles maar dan ook alles voor jou doen.. en dat zal ik ook doen, tot ik erbij neerval.

Ik weet het ook niet. Sterkte. ja


Die mensen om me heen kunnen m'n datgene in m'n hoofd gewoon niet omdraaien, ben ik bang.
En bedankt schat, nogmaals, en ik hoop dat je niet net hierdoor gaat neervallen...
pi_7750544
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:37 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Voordat ik steun en hulp kan ontvangen, moet ik al gemotiveerd zijn ben ik bang... en dat is net hetgene waar ik steun voor wil ontvangen. (En m'n zelfvertrouwen dus.)


Nee hoor die twee kunnen makkelijk naast elkaar of in elkaars verlengde bestaan. Vaak helpt steun om je te motiveren.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
  maandag 6 januari 2003 @ 23:40:30 #122
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7750556
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:37 schreef Lyndon het volgende:
(En m'n zelfvertrouwen dus.)
Hier staan best nuttige adviezen .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7750667
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:15 schreef Lyndon het volgende:
Reageer eigenlijk maar wel, want dit gaat ook niet goed...

En ja, ik voel met je mee, .


Volhouden nu!

  maandag 6 januari 2003 @ 23:51:41 #124
40228 Lyndon
Crosswind Minuet
pi_7750865
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:40 schreef thoth het volgende:

[..]

Nee hoor die twee kunnen makkelijk naast elkaar of in elkaars verlengde bestaan. Vaak helpt steun om je te motiveren.


Steun helpt al iets, ik doelde hier ook meer op prof. hulp... om die te ontvangen heb ik wel eerst motivatie nodig.
pi_7750954
quote:
Op maandag 6 januari 2003 23:51 schreef Lyndon het volgende:

[..]

Steun helpt al iets, ik doelde hier ook meer op prof. hulp... om die te ontvangen heb ik wel eerst motivatie nodig.


Die had ik even gemist
Ja, de stap naar professionele hulp is iets moeilijker te zetten.
Elke overeenkomst tussen jouw realiteit en de mijne berust op zuiver toeval
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')