Ja dit is echt waar. En waar heb ik gezegd dat ik die IQ test zo maar eventjes vlug gedaan heb?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:42 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Lol, een serieuze IQ test is niet iets wat je "eventjes"doet, wat voor test was het? ben je er lang mee bezig geweest?
Ik vind je namelijk voor een zwakbegaafde prima schrijven en zie je vaak best normaal reageren in topics dus ik zet mn vraagtekens nogal bij duitkomst van die test die ze "eventjes" gedaan hebben, daarnaast is het een moment opname dus was je die dag moe of uit je hum dan valt het gelijk al lager uit, ik ben door mn leven heen diverse malen getest en hang ergens tussen de 110 en 130 afhankelijk van tijdstip en leeftijd, al zal dat intussen wel goed afgenomen zijn door een stevig leven
Ja oke, nou in dat geval is die IQ van mij dan toch niet zo´n drama gelukkig.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:42 schreef YuckFou het volgende:
Last&least, het zegt alleen iets over je leer vermogen en inzichten, bollebozen met 180+ hebben vaak weer een tekort aan empathie of zijn zonderling, juist omdat hun hoge IQ ze in e weg zit met de omgang met "normale" mensen
Wat moet ik dan doen volgens jou?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee je zou idd maar ervan af willen dat je door iedereen om je heen wordt gemanipuleerd en gedomineerd en altijd afhankelijk bent van andere mensen en op je 90ste nog niet weet wat je had willen bereiken in je leven als er een kans was geweest dat je het had gekund
Ik zou het ook maar laten inderdaad
Het zit je wel hoog zeg..quote:Op donderdag 4 april 2019 23:44 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee je zou idd maar ervan af willen dat je door iedereen om je heen wordt gemanipuleerd en gedomineerd en altijd afhankelijk bent van andere mensen en op je 90ste nog niet weet wat je had willen bereiken in je leven als er een kans was geweest dat je het had gekund
Ik zou het ook maar laten inderdaad
TS mag ik vragen waarom je jezelf zo graag in een underdog positie wilt plaatsen en zo aardig en graag gemogen wilt overkomen?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:54 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dankjewel. Ik ben ook echt geen troll. Ik ben blij dat er dan nog mensen zijn die mij teminste nog geloven, Ik ben echt geen troll.
Eh ik weet niet maar ik was de enige hier met tips want de rest herkent het probleem niet dus dat had ik al hezegd je fictieve beperkingen zijn bij mensen die dat echt hebben vaak deels ook genetisch dus ze zijn nog medicijnen ervoor aan het bedenken maar ja... Het is wel makkelijk als veel mensen zwak en manipuleerbaar zijn dus het ontwikkelen ervan mag best nog een paar eeuwen duren want belangrijkere dingen gaan natuurlijk voor.,de mensen die echt een laag iq hebben , hebben gewoon een beperking met bijna? de allerlaagste prioriteit. Dus kunnen ze ook niet verwachten dat de medische wetenschap het voor ze oplost en zijn ze gedoemd tot zelf proefkonijn te zijnquote:
Natuurlijk zit het me hoog. Zou jou ook hoog zitten als je alleen maar aan het falen was in het leven en iedereen jou of daar de schuld van gaf of er geld voor betaald krijgt om jou te vertellen dat jij je beperkingen maar moet accepteren en de sociale werkplaats ruimschoots goed genoeg voor je vinden terwijl ze zelf 4x per jaar op vakantie gaan en een gezin hebben kunnen stichten en auto kunnen rijden en al dat soort shitquote:
Maar toch, als je 80 scoort, ben je sowieso niet al te intelligent.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:54 schreef Vollenhoven het volgende:
Intelligentiemetingen zijn naar mijn idee te gedateerd.
Er worden zoveel factoren niet meegenomen bij een intelligentietest, dat je eigenlijk wel kan zeggen dat een intelligentietest best waardeloos is en stigmatiserend.
Jij bent daar toch ook de enige verantwoordelijke voor?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:56 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Natuurlijk zit het me hoog. Zou jou ook hoog zitten als je alleen maar aan het falen was in het leven en iedereen jou of daar de schuld van gaf of er geld voor betaald krijgt om jou te vertellen dat jij je beperkingen maar moet accepteren en de sociale werkplaats ruimschoots goed genoeg voor je vinden terwijl ze zelf 4x per jaar op vakantie gaan en een gezin hebben kunnen stichten
Omdat ik gewoon graag gemogen wil worden. Ik vind het vervelend als mensen denken dat ik hier grapjes over maak en niet serieus ben. Of dat mensen denken dat ik hier over aan het spotten ben ofzo. Maar dat is niet zo. Dit is wel gewoon serieus.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:55 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
TS mag ik vragen waarom je jezelf zo graag in een underdog positie wilt plaatsen en zo aardig en graag gemogen wilt overkomen?
Ervan uitgaand dat TS de standaardafwijking van 15 punten naar boven scoort, komt hij net onder het landelijk gemiddelde.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:57 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Maar toch, als je 80 scoort, ben je sowieso niet al te intelligent.
Dat is nogal een aanname..quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ervan uitgaand dat TS de standaardafwijking van 15 punten naar boven scoort, komt hij net onder het landelijk gemiddelde.
Leg me dan uit waar het meten van een iq voor dient?quote:Op donderdag 4 april 2019 23:59 schreef SugeLucky het volgende:
Jij bent daar toch ook de enige verantwoordelijke voor?
Mee eens, Laten we even weer terug gaan naar ontopicland.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:57 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo cynisch te doen.
Ik praat op een respectvolle manier tegen jou. Het minste wat op vraag, is dat jij ook op een respectvolle manier met mij communiceert.
Maar goed, laten we terug gaan naar het onderwerp van dit topic. Dit gaat tenslotte niet om ons.
Als jouw IQ nooit getest was, dan had je niet gefaald in het leven? Bedoel je dat te zeggen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Leg me dan uit waar het meten van een iq voor dient?
Dat is waarquote:
Ik vind dat je dat heel snel moet afleren. Met zo'n mentaliteit en ruggengraat zullen de meeste mensen toch maar al te graag over je heen willen lopen, waardoor je je kut blijft voelen en in een vicieuze cirkel blijft ronddwalen.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:59 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon graag gemogen wil worden. Ik vind het vervelend als mensen denken dat ik hier grapjes over maak en niet serieus ben. Of dat mensen denken dat ik hier over aan het spotten ben ofzo. Maar dat is niet zo. Dit is wel gewoon serieus.
Ik heb echt een paar hele vervelende probleempjes. En ik voel mij soms best wel dom. En dat had ik graag anders gezien bij mezelf.
Maar goed....ik ben niet de enige natuurlijk...er zullen er wel meer zijn die met hetzelfde worstelen zoals ik ook doe. Dus....het is niet het einde van de wereld.
Ik heb de website van dat Reigersdaal zitten bekijken. Ben je doorgestuurd voor nadere diagnose?quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:02 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Mee eens, Laten we even weer terug gaan naar ontopicland.
Ik wil echt graag jullie visie horen.
En misschien ook hoe hoog iedereen scoorde op zijn/haar IQ test ofzo. Dat is op zich ook altijd wel interessant om te horen vind ik.
Misschien daar nog eens naar laten kijken. Met een lager iq kan het voorkomen dat je een en ander zoals trauma's makkelijker oploopt en ze minder goed kan verwerken. Echter kan het omgekeerd ook door trauma komen dat je minder goed een iqtest zou kunnen verwerken. Een catch22 waar de reguliere GGZ minder goed op ingericht zou zijn, omdat lagere iq's vaak elders opgevangen worden zou kennis ontbreken.quote:Op donderdag 4 april 2019 23:33 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Het gaat nu beter dan dat het eerst ging in ieder geval. Ik werk nu (krijg daar wel begeleiding bij) en voor de rest doe ik wel erg mijn best om het maximale in mezelf naar boven te halen.
Maar ik heb helaas last van vervelende angsten. En die blijven maar aanzeuren. En dat maakt mij soms een beetje.....minder productief zeg maar.
Plus ik heb nogal wat frustratie´s die ik nog niet verwerkt heb.
Nee natuurlijk niet. Ik had een patroon van falen daarom namen ze een iq test af. Maar het lukte mij niet om niet te falen door iets te veranderen in mijn leven dat ik logischerwijs had kunnen weten. Denk aan hele normale dingen als je voorbereiden en oefenen. Dat is de definitie van talent en intelligentie. Dat 2 mensen even lang bezig kunnen zjjn met dezelfde activiteit . Maar dat de ene er goed in wordt en de ander slecht blijft. En dat iemand met een laag wat ze iq noemem dat bij heel veel dingen, bijna alles heeft. Snap je?quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:03 schreef SugeLucky het volgende:
Als jouw IQ nooit getest was, dan had je niet gefaald in het leven? Bedoel je dat te zeggen?
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:12 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik had een patroon van falen daarom namen ze een iq test af. Maar het lukte mij niet om niet te falen door iets te veranderen in mijn leven dat ik logischerwijs had kunnen weten. Denk aan hele normale dingen als je voorbereiden en oefenen. Dat is de definitie van talent en intelligentie. Dat 2 mensen even lang bezig kunnen zjjn met dezelfde activiteit . Maar dat de ene er goed in wordt en de ander slecht blijft. En dat iemand met een laag wat ze iq noemem dat bij heel veel dingen, bijna alles heeft. Snap je?
Wat probeer jij nou eigenlijk te lezen?quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:15 schreef SugeLucky het volgende:
Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen?
Je posts zijn behoorlijk onsamenhangend, sorry.
Daar is niks mis mee! Het gaat er niet om hoe slim je bent of wat je IQ is. Het gaat erom hoe realistisch je toekomstscenarios kan voorspellen. Dat bepaalt het succes in je verdere leven.quote:Op donderdag 4 april 2019 22:19 schreef Samuel24 het volgende:
Hallo beste luitjes. Hoe gaat het?
Ik ben er onlangs achter gekomen dat ik een IQ van 80 heb.![]()
Op het moment dat ik deze uitslag te horen kreeg viel mij dat natuurlijk wel een beetje tegen. Al was ik er wel bang voor helaas.
Nou vraag ik mij af wat ik hiermee aan moet. Ik vind een IQ van 80 eigenlijk een beetje weinig.
Ik wil graag dat mijn IQ omhoog gaat.
Ik probeer mijn hersenen al zo veel mogelijk te trainen. Ik ben nu bijvoorbeeld een andere taal aan het leren.
Maar ik vroeg mij dus af wat ik nog meer kan doen om mijn hersenen te trainen om slimmer te worden. En wat ik het beste kan doen om mijn IQ omhoog te krijgen.
Misschien dat jullie nog wat tipjes weten?
Ik heb geen beperking.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:22 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat probeer jij nou eigenlijk te lezen?
Je posts zijn behoorlijk kort sorry . Als je zelf ook een beperking heb toon dan ten minste wat empathie en zo niet dan moet je ook niet klagen want dan past een normale reactie ook nog wel binnen je schema
Wat nobel dat je die rol op je genomen hebt om mijn posts duidelijk te krijgen, maar als ik het dan alsnog zelf moet gaan verduidelijken dan heb ik er ook niks aan he gezien ik mijn eigen plsts natuurlijk duidelijk genoeg vind.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:27 schreef SugeLucky het volgende:
Ik heb geen beperking.
Jij post hier meerdere zeer gefrustreerde posts waar niemand chocola van kan maken.
Ik probeerde je verhaal duidelijk te krijgen, maar dat is helaas niet mogelijk.
Heeft niets met nobel te maken, ik probeer enkel te begrijpen wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat nobel dat je die rol op je genomen hebt om mijn posts duidelijk te krijgen, maar als ik het dan alsnog zelf moet gaan verduidelijken dan heb ik er ook niks aan he gezien ik mijn eigen plsts natuurlijk duidelijk genoeg vind.
Ik zou het samenvatten als ‘het hebben van een laag IQ kan enorm veel frustratie opleveren’.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:36 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Heeft niets met nobel te maken, ik probeer enkel te begrijpen wat je bedoelt.
Gelukkig heb je er wel veel aan als niemand je posts snapt.
Lijkt me een goede samenvatting.quote:Op vrijdag 5 april 2019 00:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou het samenvatten als ‘het hebben van een laag IQ kan enorm veel frustratie opleveren’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |