quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:13 schreef AboruAsli het volgende:
Dat was een hoax. Meth is nog steeds lid van de Clan.
(Nog) Niet. Het schijnt al een paar jaar in de planning te staan, net zoals het album van Masta Killah en de 2e van U-God., maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als één van die drie albums nog uit zou komen in Wu-beheerquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet iemand of onze nederlandse Wu-member Cilvaringz al een album heeft?
Staat the Wu-empire op afbrokkelen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2004 21:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
(Nog) Niet. Het schijnt al een paar jaar in de planning te staan, net zoals het album van Masta Killah en de 2e van U-God., maar eerlijk gezegd zou het me verbazen als één van die drie albums nog uit zou komen in Wu-beheer
GZA schijnt zaterdag een nieuw album uitgebracht te hebben in een zeer beperkte oplage van slechts 5000 stuks,quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:07 schreef Zander het volgende:
"Liquid Swords" van GZA vond (en vind) ik ook altijd vet, maar eigenlijk volg ik al die Wu-knakkers niet echt meer.
De intro van dat nummer zit in Kill Bill 2quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:07 schreef Zander het volgende:
"Liquid Swords" van GZA vond (en vind) ik ook altijd vet, maar eigenlijk volg ik al die Wu-knakkers niet echt meer.
Hmm z'n laatste cd is echt baggerquote:Op maandag 1 november 2004 23:23 schreef RjD2 het volgende:
HAHAAHA
BEEZ je bent een randdebiel
ik had van elke westsiiiide, westcoast for life, tupac is alife kerel iig nog verwacht dat ie slim genoeg was om Wutang boven the outlawz te stellen
ik bedoel, check method man..die kerel s fenemonaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |