abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_542576
quote:
Op 08 december 2000 07:20 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Wu-Tang lijkt gewoon wel de uitvinder van Hip-Hop.
Sja , maar ze zijn het niet.

btw. sinds 36 chambers en Triumph zijn zoveel verschillende solo albums uitgebracht dat je niet echt meer over originele shit op hun nieuwe album kan spreken >

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 12-12-2000 11:04]

pi_545052
Dat is waar, hoewel ik moet zeggen dat de RZA op het nieuwe album flink wat nieuwe shit uitprobeerd hoor! luister maar es naar het nummer "Let my Niggaz Live" met Nas... ik heb nog nooit zo'n apart nummer gehoord en ik vind hem nog mooi ook!
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
pi_546781
Ach ten opzichte van een teleurstellende Soul Assasins 2 en een totaal overbodige Lyricist lounge 2 (waar zijn de talenten gebleven ?¿??) valt die nieuwe Wu nog best wel mee.
pi_547173
je hebt weer gelijk! ik vind soul assassins 2 ook vet meevallen! shit man deel een was gewoon vet dope en dan komt Muggs met dit soort shit aanzetten... ik vind eigenlijk alleen die van de GZa en van Cypress Hill ECHT goed op het album... ik zit zelf te wachten op het nieuwe album van Method Man en ook op die van Redman, die als het goed is begin 2001 uitkomen...
pi_547439
[offtopic] Yep , en Sticky Fingaz van ONYX komt binnenkort ook met een solo album waar ik al een paar zeer dope nummers van gehoord heb [/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 13-12-2000 16:00]

pi_551594
ik zag laats een reclame banner daarvan ja! Sticky Fingaz is dope man... Remember me is een van de (zoniet DE) vetste nummer op het album van Eminem... www.sticky-fingaz.com
heeft iemand trouwens het concert van Cypress Hill gezien op TMF? vette shit man! haha komt B-real met het nummer "I wanna get high" met een vette zak wiet op het podium.. haha echt en strakke aktie.. hehe
  FOK!fossiel donderdag 14 december 2000 @ 18:40:23 #57
1455 Keroppi
kool kikker
pi_552100
quote:
Op 06 december 2000 00:29 schreef Priscella het volgende:
Back Back
Forward forward

uh...BACK BACK BACK

't lijkt wel een fitness video
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Chick on a mission
pi_2086103
dat mensen 36 Chambers bagger durven te noemen zeg... wordt alom gezien als één van de 10 meest invloedrijke en beste hiphopalbums allertijden. Samen met Liquid Swords en Cuban Linx hebben ze de eastcoast destijds weer op de map gezet... in een tijd dat de hele rapscene door Dre&Snoop klonen werd gedomineerd. Alle solo-albums tot Forever waren zeer de moeite waard, en ook Forever vond ik erg goed. Anders, muzikaal iets minder "gritty" en hier en daar (helaas) wat commerciëel, en een aantal fillers, maar zeker niet slecht.

Ik vond het na Forever een beetje downhill gaan, met als dieptepunt de rotzooi die er de afgelopen 1 á 2 jaar uitkomt (The W, Bobby Digital 2, Cappadonna). De hoop: Ghostface. Ik vond Supreme Clientele al erg goed, en zijn nieuwe album (Bulletproof Wallets) lijkt ook erg goed te worden, heb net een 10 track promo gedownload. Erg apart, hij wijkt duidelijk af van de standaard Wu-sound, maar daar heb ik zo onderhand wel genoeg van gehoord, tijd voor vernieuwing.

woensdag 7 november 2001 @ 12:53:01 #59
17603 spommetje
...Da TrUe Core...
pi_2110906
Even een vraagje tussendoor, ik ben niet echt zo'n fan
van wutang maar vind sommige nummers zeker oke!!!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

wat zijn nou hun beste nummers volgens jullie?!?!?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(of moet hier een nieuwe topic van gemaakt worden??)

Graag jullie reactie!

Thanxxx

Mr. Jack ? I thought there was only house ?
pi_2116997
quote:
Op zondag 04 november 2001 22:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
dat mensen 36 Chambers bagger durven te noemen zeg... wordt alom gezien als één van de 10 meest invloedrijke en beste hiphopalbums allertijden. Samen met Liquid Swords en Cuban Linx hebben ze de eastcoast destijds weer op de map gezet... in een tijd dat de hele rapscene door Dre&Snoop klonen werd gedomineerd.
Kijk, hier hebben we een kenner.
Hoe durf je jezelf fan van Wu-Tang te noemen als je 36 Chambers stront noemt?!?!?!?!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Enter The Wu-Tang is 1 van de beste hiphop albums al-ler-tijd-en !

pi_2117111
Yup. Wu Tang Rulez..laatste album was gewoon trash...En dat kwam grootendeels omdat er ook andere gasten buiten Wu Tang erop stonden (Redman, Busta) en dan gaat de formule naar de knoppen. Kijk maar naar het laatste album van N.W.A (Niggaz4life) daar waren ook gastoptredens en het album was ook fucked up..Ik ben niet meer zo'n grote Wu Tang fan als een paar jaar geleden..Wil je goede muziek? Download eens:

Pastor Troy - I'm Made
Pastor Troy - Help me Rhonda
Pastor Troy - Champion

Pastor Troy Rulezz...laat horen wat je van Pastor Troy vind op dit forum..ik ben wel benieuwd!

Peace,

Dopeboy

pi_2117309
Pastor Troy:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

pi_2125807
Wu Tang RuleZ!
Maken alleen maar vette nummers.
Wu-Tang 4 ever!
pi_2128652
quote:
Op woensdag 07 november 2001 22:53 schreef DopeBoy het volgende:
Kijk maar naar het laatste album van N.W.A (Niggaz4life)
Niggaz With Attitude
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

*proest

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
*

pi_2129729
Hier meldt zich weer een Wu fan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn favoriet uit de clan is nog altijd de GZA en dan vooral met zijn album Liquid Swords. Damn die is goed. Eigenlijk zijn alle Wu-albums voor Wu-Tang Forever zeer goed, daarna is het allemaal een beetje bergafwaards gegaan. Lang niet slecht, maar bij lange na niet de klasse van eerst.

Ook zeer goed vind ik de Gravediggaz, behoort niet echt tot de Wu-family maar bevat wel de RZA.

This is this. This ain't something else, this is this!
pi_2129974
quote:
Op vrijdag 09 november 2001 00:36 schreef Mza het volgende:
Hier meldt zich weer een Wu fan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Mijn favoriet uit de clan is nog altijd de GZA en dan vooral met zijn album Liquid Swords. Damn die is goed. Eigenlijk zijn alle Wu-albums voor Wu-Tang Forever zeer goed, daarna is het allemaal een beetje bergafwaards gegaan. Lang niet slecht, maar bij lange na niet de klasse van eerst.

Ook zeer goed vind ik de Gravediggaz, behoort niet echt tot de Wu-family maar bevat wel de RZA.

Gravediggaz is zekerz cool...
Hmm, Liquid Swords, daar hoor ik meer mensen over, die ga ik maar 1s halen dan
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  vrijdag 9 november 2001 @ 12:41:02 #67
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_2132778
wu tang is na 36 chambers zware bagger geworden
wu tung forever heb ik bij mijn luister ik niet meer naar hiphop stapel geschopt

alleen vind ik ze nog wel oke

zeker method man (helemaal als ie et met redman doet)

mensen ga goede hiphop luisteren niet deze poep

btw ik heb ze live gezien en als heel de clan compleet is dan ist best grappig

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_2396887
hmmn net als je ze hebt afgeschreven...

The Iron Flag

17 december in de winkel

ERRUG vet album.. ouderwetse Wu

pi_2397535
quote:
Op donderdag 06 december 2001 17:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:

The Iron Flag

17 december in de winkel

Vind je? heb net de eerst 5 tracks gedownt maar vind er niet veel aan eik.
pi_2412391
quote:
Op donderdag 06 december 2001 17:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
The Iron Flag
17 december in de winkel
Inderdaad ouderwetse Wu weer!
Ik moet hem alleen nog even een paar keer luisteren, want ik mis nog net de pit van hun eerste album.
Maar ik ben blij dat ze weer een beetje terug naar hun roots gaan, want voor die 'cleane sound' van hun vorige albums liep ik niet echt warm.
pi_2412418
Trouwens,
Niet helemaal Wu-Tang, maar toch een spin-off : Gravediggaz (door RZA's inbreng).

Ik weet niet of het al bekend was bij jullie maar :

Poetic, of the rap group Gravediggaz, died Sunday in Los Angeles after a two-year battle against metastatic colon cancer, Launch.com reports. Poetic, whose real name was Anthony Berkeley, was 35. The cancer was diagnosed in 1999, after Berkeley collapsed in a recording studio. He was given only four months to live. He continued to record with Gravediggaz, and will be featured on the group's Aug. 23 release, Nightmare In A-Minor. He is survived by his wife, Dee Dee Hill.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

bron :
http://www.hollywood.com/news/detail/article/471723

vrijdag 7 december 2001 @ 23:54:47 #72
16495 Devnull
... sprakeloos ...
pi_2412550
quote:
Op vrijdag 07 december 2001 23:42 schreef AcidFog het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was bij jullie maar :

Poetic, of the rap group Gravediggaz, died Sunday in Los Angeles after a two-year battle against metastatic colon cancer.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Damn, dat wou ik net posten ....
Sex met jezelf is in ieder geval sex met iemand die van je houdt.
pi_2413614
die gast is al MAANDEN dood...
pi_2415674
quote:
Op zaterdag 08 december 2001 01:27 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
die gast is al MAANDEN dood...
Ja, maar ik hoorde het v/d week pas eigenlijk.
pi_2476971
quote:
Op vrijdag 01 december 2000 16:35 schreef Peppi-en-kokki2 het volgende:
[vooroordeel]
Wutang zijn gewoon een stelletje moordende, criminele verkrachters...
En ze zijn nog slecht ook!
[/vooroordeel]

Wutang=

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Je ben DOM!!! je komt lullen over bullshit, wat er met jou? Je zegt die mensen zijn moordenaars verkrachters enz. maar ken je ze? ken je ze persoonlijk? nee, dus fuck jou en houd je mond, punk bitch!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop