quote:Sja , maar ze zijn het niet.
Op 08 december 2000 07:20 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Wu-Tang lijkt gewoon wel de uitvinder van Hip-Hop.
btw. sinds 36 chambers en Triumph zijn zoveel verschillende solo albums uitgebracht dat je niet echt meer over originele shit op hun nieuwe album kan spreken >
[Dit bericht is gewijzigd door PaRoDiUzZ op 12-12-2000 11:04]
quote:'t lijkt wel een fitness video
Op 06 december 2000 00:29 schreef Priscella het volgende:
Back Back
Forward forwarduh...BACK BACK BACK
Ik vond het na Forever een beetje downhill gaan, met als dieptepunt de rotzooi die er de afgelopen 1 á 2 jaar uitkomt (The W, Bobby Digital 2, Cappadonna). De hoop: Ghostface. Ik vond Supreme Clientele al erg goed, en zijn nieuwe album (Bulletproof Wallets) lijkt ook erg goed te worden, heb net een 10 track promo gedownload. Erg apart, hij wijkt duidelijk af van de standaard Wu-sound, maar daar heb ik zo onderhand wel genoeg van gehoord, tijd voor vernieuwing.
wat zijn nou hun beste nummers volgens jullie?!?!?
(of moet hier een nieuwe topic van gemaakt worden??)
Graag jullie reactie!
Thanxxx
quote:Kijk, hier hebben we een kenner.
Op zondag 04 november 2001 22:26 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
dat mensen 36 Chambers bagger durven te noemen zeg... wordt alom gezien als één van de 10 meest invloedrijke en beste hiphopalbums allertijden. Samen met Liquid Swords en Cuban Linx hebben ze de eastcoast destijds weer op de map gezet... in een tijd dat de hele rapscene door Dre&Snoop klonen werd gedomineerd.
Enter The Wu-Tang is 1 van de beste hiphop albums al-ler-tijd-en !
Pastor Troy - I'm Made
Pastor Troy - Help me Rhonda
Pastor Troy - Champion
Pastor Troy Rulezz...laat horen wat je van Pastor Troy vind op dit forum..ik ben wel benieuwd!
Peace,
Dopeboy
quote:Niggaz With Attitude
Op woensdag 07 november 2001 22:53 schreef DopeBoy het volgende:
Kijk maar naar het laatste album van N.W.A (Niggaz4life)
*proest
Ook zeer goed vind ik de Gravediggaz, behoort niet echt tot de Wu-family maar bevat wel de RZA.
quote:Gravediggaz is zekerz cool...
Op vrijdag 09 november 2001 00:36 schreef Mza het volgende:
Hier meldt zich weer een Wu fanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Mijn favoriet uit de clan is nog altijd de GZA en dan vooral met zijn album Liquid Swords. Damn die is goed. Eigenlijk zijn alle Wu-albums voor Wu-Tang Forever zeer goed, daarna is het allemaal een beetje bergafwaards gegaan. Lang niet slecht, maar bij lange na niet de klasse van eerst.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ook zeer goed vind ik de Gravediggaz, behoort niet echt tot de Wu-family maar bevat wel de RZA.
alleen vind ik ze nog wel oke
zeker method man (helemaal als ie et met redman doet)
mensen ga goede hiphop luisteren niet deze poep
btw ik heb ze live gezien en als heel de clan compleet is dan ist best grappig
The Iron Flag
17 december in de winkel
ERRUG vet album.. ouderwetse Wu
quote:Vind je? heb net de eerst 5 tracks gedownt maar vind er niet veel aan eik.
Op donderdag 06 december 2001 17:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hmmn net als je ze hebt afgeschreven...The Iron Flag
17 december in de winkel
quote:Inderdaad ouderwetse Wu weer!
Op donderdag 06 december 2001 17:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
hmmn net als je ze hebt afgeschreven...
The Iron Flag
17 december in de winkel
Ik weet niet of het al bekend was bij jullie maar :
Poetic, of the rap group Gravediggaz, died Sunday in Los Angeles after a two-year battle against metastatic colon cancer, Launch.com reports. Poetic, whose real name was Anthony Berkeley, was 35. The cancer was diagnosed in 1999, after Berkeley collapsed in a recording studio. He was given only four months to live. He continued to record with Gravediggaz, and will be featured on the group's Aug. 23 release, Nightmare In A-Minor. He is survived by his wife, Dee Dee Hill.
quote:Damn, dat wou ik net posten ....
Op vrijdag 07 december 2001 23:42 schreef AcidFog het volgende:
Ik weet niet of het al bekend was bij jullie maar :Poetic, of the rap group Gravediggaz, died Sunday in Los Angeles after a two-year battle against metastatic colon cancer.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, maar ik hoorde het v/d week pas eigenlijk.
Op zaterdag 08 december 2001 01:27 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
die gast is al MAANDEN dood...
quote:Je ben DOM!!! je komt lullen over bullshit, wat er met jou? Je zegt die mensen zijn moordenaars verkrachters enz. maar ken je ze? ken je ze persoonlijk? nee, dus fuck jou en houd je mond, punk bitch!!
Op vrijdag 01 december 2000 16:35 schreef Peppi-en-kokki2 het volgende:
[vooroordeel]
Wutang zijn gewoon een stelletje moordende, criminele verkrachters...
En ze zijn nog slecht ook!
[/vooroordeel]Wutang=
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop