Is alles nu weer goed?
(heeft echt lol)
De otter lacht nog harder
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 02-12-2000 23:35]
quote:disrespekten?? waar kom jij vandaan man??
Op 02 december 2000 23:32 schreef FuTilE het volgende:
Zoiets noemen we "dissen" of "disrespekten",
tis maar wat je lekkerder vindt klinken..De otter lacht nog harder
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ik kom uit Polen.. ik ben de eerste Crip in Polen...
Op 02 december 2000 23:37 schreef Beezz het volgende:
disrespekten?? waar kom jij vandaan man??
Dissen komt van disrespect... ik wist zo snel geen ander woord te bedenken, ik ben niet zo thuis in het nederlandse wigger-geneuzel... nee.. laat ik het 'polder-slang' noemen..
Daarmee wilde ik maar ff aangeven hoe bewonderenswaardig ik de opmerking "zoiets noemen we crew, of clique" vond..
De Otter lacht harrrrrrrrrrrd...
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 03-12-2000 02:19]
quote:ik anders vraag ik het niet
Op 03 december 2000 17:59 schreef FuTilE het volgende:
Who cares?Wie is beezzzz? -
Killa Beezzz? Beezzz nuts?
ik ben beezz
quote:Da is un beezzzzje da in ut wâôter leefd
Op 03 december 2000 13:51 schreef Beezz het volgende:
wie is otter??
quote:L.A., in The House of Blues (zo heete die tent), september 1997
Op 02 december 2000 10:38 schreef Ritalin het volgende:
Wu tang is de shit.
Meth en ghostface zijn volgens mij de beste.Heeft iemand ze wel eens 'live' gezien?
uh...BACK BACK BACK
quote:Shit man je hebt gelijk, als jij nou even zegt wat je naam is en niet verschuilt onder een kloon... Forever, ik hoop dat je de Forever bedoelt van de Wu Tang en niet de van Puff Daddy...
Op 08 december 2000 07:20 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Shit man je heb gelijk maak je eigen klote topic met het onderwerp Outlawz ik heb die shit van Outlawz nog nooit gehoord alleen het nummer met 2Pac Baby don't cry en ik ben dan wel 2Pac fan maar als ik eerlijk moet weze vond ik het helemaal niks.
Maak je eigen Outlawz topic en dan ken je zoveel over Outlawz lullen als je wil.
Dat kan ik van Wu-Tang niet zeggen alles wat ik van Wu-Tang heb gehoord is gewoon goed Wu-Tang lijkt gewoon wel de uitvinder van Hip-Hop.
ik heb de nieuwe cd van ze die is goed maar als ik weer naar FOREVER ga luisteren is die beter.
en die "W" vind ik verschrikkelijk tegen vallen!! ODB, één van de beste staat er niet eens op!! als dit de comeback is had ik wel wat sterkers verwacht want het in een zwakke cd...
voorderest reageer ik er niet op, gaat over 'de' almachtige commercieele wu tang
[Dit bericht is gewijzigd door RIDAA op 09-12-2000 14:03]
quote:
Op 09 december 2000 14:04 schreef RIDAA het volgende:
Forever, ik hoop dat je de Forever bedoelt van de Wu Tang en niet de van Puff Daddy...
[ontopic]
Ik vind wu-tang forever een goede cd, maar the 36 chambers vind ik stront. Noch muzikaal noch lyricaal (of hoe zeg je dat?) brengt het iets over. Imo natuurlijk. En ja over de rest van de cd's heb ik geen mening, omdat ik ze nog niet gehoord heb.
[/ontopic]
[Dit bericht is gewijzigd door David op 11-12-2000 18:31]
quote:Ik dacht toch echt dat je die van the Spice Girls bedoelde.
Op 10 december 2000 18:57 schreef THE 2PAC FAN het volgende:
Tuurlijk bedoel ik FOREVER van Wu-Tang.
Ik vind 36 chambers trouwens wel relaxed...
quote:even voor de duidelijkheid; ik ben een "Bone Thugs ~n~ Harmony" "The Outlawz" "Gangstarr" "Dead Prez" fan en beslist geen "Wu-Tang Clan" fan... maar dat betekent niet dat ik hier mijn mening over het nieuwe album mag geven, dat ODB op nummer 6 zit is mij niet opgemerkt, ik sla zo'n nummer met Snoop Dogg over omdat die vent niet eens meer weet welke Side 'ie hoort, k'heb 'em wel een paar keer geluisterd, dan heb ik me vergist.. 1 nummer met ODB vind ik te weinig!!
Op 11 december 2000 19:31 schreef Eazy_E het volgende:
RIDAA, jij bent een fake Wu fan blijkbaar want als je ODB zo goed vind waarom is het jou dan niet opgevallen dat nummer 6 op "the W" ODB is samen met Snoop Dogg??! shit man dat nummer MC Conditioner kan elke mongool toch horen dat dat de ODB is die aant rapppen is! shit dat noemt zich een Wu fan... verder wil ik ff zeggen dat Soep v/d Dag gelijk heeft want ik zelf vind dat nummer met Isaac Hayes (Can't Go To Sleep) ook heel vet.. vooral die violen zijn dope... hoe vaker je naar het nieuwe album gaat luisteren hoe geiler je hem vind... duidelijk? dank u...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:ik mag snoops stem gewoon niet, net zoals ik de stem van eminem niet mag.. en die cd van xzibit, die heb ik hier in haarlem nog niet kunnen vinden!!..
Op 11 december 2000 22:44 schreef Eazy_E het volgende:
misschien komt dat wel omdat ie de afgelopen 7 maanden al vast zit? shit man denk je dat ze hem vanuit de jail laten rappen?! dat nummer met snoop is gewoon een ouwe opname die ze nog hadden liggen en hebben ze snoop gevraagd om het nummer af te maken... en snoop rapt gewoon heel goed in dat nummer als ik eerlijk mag zijn hoor... trouwens vanmiddag nieuwe album van Xzibit gekocht.. VETTE SHIT! zekerz een aanrader... da was ut.. mzzls
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop