rtquote:Op donderdag 4 april 2019 12:15 schreef Kiid het volgende:
Ik zit al de hele dag mijn mail te refreshen in afwachting op een groundbreaking mailtje maar die G is denk ik nog niet wakker
Ik ken ze alleen van die doordeweekse protestmars als de rest van de wereld gewoon moet werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ken geen vervelende vegans, ken alleen nare vleeseters die compleet uitflippen als iemand tussen neus- en lippen door zegt vegan te zijn
Jij waait ook maar met elke wind meequote:Op donderdag 4 april 2019 12:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
En daarom kunnen wij het goed met elkaar vinden. GMTA
oja ik doe verder niets bijzonders. Wel wat leuke dingen hier en daar gewoon. Maar gewoon even een weekje niet aan werk hoeven denken is erg fijn.quote:
Nee, mijn persona op FOK is gewoon op waarheid gebaseerd.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij waait ook maar met elke wind mee
Gisteren nog bak B&J opquote:
kies gewoon iets uit wat je zelf leuk vindt, kan jou dat interesserenquote:
Geef mij maar lekker van 9 tot 5 vriend. Voor een ander een vloeg maar ik vind het een zegenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja ik doe verder niets bijzonders. Wel wat leuke dingen hier en daar gewoon. Maar gewoon even een weekje niet aan werk hoeven denken is erg fijn.
En probeer mijn vakantie ook zo te plannen dat ik de ochtenddienst niet hoef te doenDan heb ik voor en na de vakantie week avonddienst en dan kan ik mooi paar weken uitslapen
Zoals Fifa en DBS dusquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies gewoon iets uit wat je zelf leuk vindt, kan jou dat interesseren
Dat zou ik ook wel weer willen ja, maar dan ga ik qua geld teveel achteruit.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker van 9 tot 5 vriend. Voor een ander een vloeg maar ik vind het een zegen
Uitslapeeeenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
oja ik doe verder niets bijzonders. Wel wat leuke dingen hier en daar gewoon. Maar gewoon even een weekje niet aan werk hoeven denken is erg fijn.
En probeer mijn vakantie ook zo te plannen dat ik de ochtenddienst niet hoef te doenDan heb ik voor en na de vakantie week avonddienst en dan kan ik mooi paar weken uitslapen
ja dat is iequote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ben je een gigantische mongool ofzo
Denk dat je de verkeerde quote. Wie bedoelde je?quote:Op donderdag 4 april 2019 12:17 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ben je een gigantische mongool ofzo
wow doe ff chilllllllquote:Op donderdag 4 april 2019 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kies gewoon iets uit wat je zelf leuk vindt, kan jou dat interesseren
Morgen eindelijk weer eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |