Ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oke ik mag het nu echt van de daken schreeuwen!
LUNCHGENOT BESTE GENOT
om of het & isquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat begrijp je niet
[..]
heb ik de memo gemist of
Oh goed hoor. Beetje vakantie hebben deze week en chillendequote:
Veganisme, vrijwillige, afgave en dierlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat begrijp je niet
[..]
heb ik de memo gemist of
nee ik ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, zie je steeds vaker in de wereld. Lopen meer gekken rond dan er vast zitten Noel. Ik zou nooit mijn balletje bal op willen geven
Wat een ongekende luxe zeg. Mijn vakantie is alweer 4 maanden geledenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh goed hoor. Beetje vakantie hebben deze week en chillende
Met jou? Behalve dat je geïrriteerd bent/was.
Man man man.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds
Normaliter zit ik nooit rond dit tijdstip op fok. Deze dag voelt echt vreemd aan nu
Ook goed dankjewel, lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Prima hoor, bedankt voor het vragen. Met jou?
of at je alleen geen vlees?quote:
Lekkerquote:Op donderdag 4 april 2019 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh goed hoor. Beetje vakantie hebben deze week en chillende
Met jou? Behalve dat je geïrriteerd bent/was.
Laten we gewoon 2 stukken vlees eten per dag om het te compenseren zodat de vleesfabrieken niet failliet rakenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
nee ik ook niet.
Geen denken aan
Als je je leven saai vindt dan moet je er wat aan doen chick. Zijn genoeg dingen te verzinnenquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerga je speciale dingen
Ja okay, gewoon mn leven aan het leven echt saai
nou kijk, de vegans die ik ken hebben het ethisch standpunt dat je dierlijke producten mag gebruiken, zolang het dier het vrijwillig afgeeft. bv. een slang die vervelt en zijn vel achterlaat. dus als mensen epic proberen te doen door te zeggen "huh bij mesnen is toch ook dierlik product XDDD" gaat dat niet opquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Veganisme, vrijwillige, afgave en dierlijk
Moet wel een beetje rustig aan doen tho. Ik wil dit jaar op mezelf dus dan heb ik ook vrije dagen nodig om eventueel te klussen en te chillen in nieuwe woningquote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat een ongekende luxe zeg. Mijn vakantie is alweer 4 maanden geleden
Haha nu zeg je dat je een saai leven hebt. Deprimerend.quote:Op donderdag 4 april 2019 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekkerga je speciale dingen
Ja okay, gewoon mn leven aan het leven echt saai
xDDDquote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou kijk, de vegans die ik ken hebben het ethisch standpunt dat je dierlijke producten mag gebruiken, zolang het dier het vrijwillig afgeeft. bv. een slang die vervelt en zijn vel achterlaat. dus als mensen epic proberen te doen door te zeggen "huh bij mesnen is toch ook dierlik product XDDD" gaat dat niet op
Ik ken gelukkig geen vegans. Nare mensen lijken mij dat eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou kijk, de vegans die ik ken hebben het ethisch standpunt dat je dierlijke producten mag gebruiken, zolang het dier het vrijwillig afgeeft. bv. een slang die vervelt en zijn vel achterlaat. dus als mensen epic proberen te doen door te zeggen "huh bij mesnen is toch ook dierlik product XDDD" gaat dat niet op
En yoghurt met cruesliquote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef Speciale het volgende:
Jullie eten toch alleen friet en snacks enzo?
echt heel saai jaquote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moet wel een beetje rustig aan doen tho. Ik wil dit jaar op mezelf dus dan heb ik ook vrije dagen nodig om eventueel te klussen en te chillen in nieuwe woning
[..]
Haha nu zeg je dat je een saai leven hebt. Deprimerend.
doe ik elke dag alquote:Op donderdag 4 april 2019 12:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we gewoon 2 stukken vlees eten per dag om het te compenseren zodat de vleesfabrieken niet failliet raken
ken geen vervelende vegans, ken alleen nare vleeseters die compleet uitflippen als iemand tussen neus- en lippen door zegt vegan te zijnquote:Op donderdag 4 april 2019 12:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ken gelukkig geen vegans. Nare mensen lijken mij dat eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |