dus eigenlijk waaar trek jij je grenzen
Voor de rest ben ik voor heel veel in
quote:Ach, plas en poepsex moeten ze ook zelf weten. Mij maakt het geen klap uit zolang:
Op maandag 6 januari 2003 13:58 schreef Michelinmannetje het volgende:
Plas, poep en dierensex en al die extreme zaken.
Iedereen/alles wat er aan meewerkt maar mee wil werken
Ik er geen last van heb
oorlog kan ik nu eenmaal weinig tegen beginnen
geweld zou ik toch zeker wel proberen te stoppen.
quote:SEXUALITEIT
Op maandag 6 januari 2003 14:06 schreef Logician het volgende:
mijn maag draait echt om van geweld en oorlogoorlog kan ik nu eenmaal weinig tegen beginnen
geweld zou ik toch zeker wel proberen te stoppen.
Maar laat iedereen lekker doen wat ie wil zolang het anderen niet schaadt/pijn doet...
quote:ok maar dat is zelfs moord en andere illegale zaken ....
Op maandag 6 januari 2003 13:44 schreef J2EElite het volgende:
Ik vind alles toegestaan zolang het commercieel maar uit te buiten is. Geen grenzen.
ja ik heb gisteren 8mm gekeken...
quote:oops!
Op maandag 6 januari 2003 14:08 schreef Trancemaster het volgende:[..]
SEXUALITEIT
Maar laat iedereen lekker doen wat ie wil
op dat gebied vind ik persoonlijk poep en plas sex echt ranzig,
maar wat een ander doet moet hij/zij weten.
In het openbaar je liefdesleven tentoonstellen/bespreken/vertellen vind ik ook te ver gaan.
quote:Kan ik die Lucille-Voss Fok! fuckmeeting nog afzeggen dan??
Op maandag 6 januari 2003 14:09 schreef Lucille het volgende:
Neuken midden op straat dat vind ik niet kunnen. Verder moeten mensen zelf weten wat ze doen.
Wat mij niet kan boeien zijn zaken als plas/poep, SM, wurgseks en andere zaken die men in het algemeen als niet-standaard ziet.
quote:Ja hoor Vosss, dan kan.
Op maandag 6 januari 2003 14:26 schreef vosss het volgende:[..]
Kan ik die Lucille-Voss Fok! fuckmeeting nog afzeggen dan??
![]()
b.v als je in een vijf sterren hotel zit, met uitzicht op het atrium, een flink potje sex hebben met de gordijnen open, zodat alle andere kamers naar binnen kunnen kijken, en dan vervolgens beneden aan de bar gaan zitten en genieten van de blikken die je toegeworpen krijgt
quote:Hihi
Op maandag 6 januari 2003 15:02 schreef extreme het volgende:
grenzen liggen voor iedereen anders, meestal hou ik me wel aan de wet, en de geldende 'fatsoensnormen'. maar soms is een keertje provoceren ook best leuk,b.v als je in een vijf sterren hotel zit, met uitzicht op het atrium, een flink potje sex hebben met de gordijnen open, zodat alle andere kamers naar binnen kunnen kijken, en dan vervolgens beneden aan de bar gaan zitten en genieten van de blikken die je toegeworpen krijgt
hmmm
- laat mn vriendin niet slaan...
Dierensex lijkt me ronduit ranzig, en bovendien erg zielig voor het dier.
Poepsex lijkt me erg vies, maar plassex vind ik wel leuk... bovendien is je urine steriel en poep is vies en zit vol met bacterien.
quote:Het maakt mij niks uit wat een ander doet, zolang ik er maar geen last van heb. Maar plassex wel leuk vinden, vind ik toch erg...ranzig
Op maandag 6 januari 2003 20:14 schreef Spiketacular het volgende:
Wat laat ik zeker niet gebeuren:
Ik vind erg veel dingen goed en leuk maar mijn grenzen liggen voornamelijk bij de ander.
Ik zou nooit iemand opzettelijk pijn kunnen doen, tenzij het mijn broer is![]()
Zoiets als wurgsex zou ik niet kunnen. Ja ik doe mijn handen weleens om de keel van mijn vriendin en dan knijp ik een beetje, maar dat is wat anders als dat ik haar zou wurgen dat ze niet meer kan ademhalen en een rood hoofd krijgt.Dierensex lijkt me ronduit ranzig, en bovendien erg zielig voor het dier.
Poepsex lijkt me erg vies, maar plassex vind ik wel leuk... bovendien is je urine steriel en poep is vies en zit vol met bacterien.
quote:toch zonde, had je best een keer in je muil willen schijten
Op maandag 6 januari 2003 14:39 schreef Lucille het volgende:[..]
Ja hoor Vosss, dan kan.
quote:Dat valt ook niet onder de categorie sex, maar mishandeling.
Op dinsdag 7 januari 2003 15:56 schreef dolle_hond het volgende:
dat er kinderen bij betrokken worden, zowel actief als passief
Wat ik niet leuk vind is sex in het openbaar.., ik hou t liever prive
quote:Maar jij hebt er toch geen last van als anderen dat doen in hun slaapkamer?
Op maandag 6 januari 2003 13:46 schreef Tamaartje het volgende:
Wat ik echt niet vind kunnen?
Als mensen elkaar slaan
Dat je dat fijn kan vinden zeg
Voor mij echt niet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |