Ik heb er nog nooit 1 gehad.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben je wel een grote speler hoor als je al een burn out krijgt voordat je uberhaupt met werken bent begonnen
Wel ja heb niet zo'n zin in kantoorwerk.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zitten mensen überhaupt op de kunstacademie? Dat is gewoon verkapt stufi trekken en straks roepen dat je hbo geschoold bent zonder dat je echt wat weet en kan
Ik ook niet, maar ik ben dan ook geen aanstellerquote:Op donderdag 4 april 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit 1 gehad.
baangarantie staat los van de moeilijkheidsgraad, je komt echt niet zomaar op hbo kunstacedemie terecht en als je daar zit is het ook echt niet maar een beetje aan je pik trekkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat onderschat ik dan? Baangarantie van lik me versje
Beter dan om 6 uur uit je nest te gaan om muren te metselenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel ja heb niet zo'n zin in kantoorwerk.
Vaak zijn het wel dat soort bepaalde types ja.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben dan ook geen aansteller
groot gelijkquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wel ja heb niet zo'n zin in kantoorwerk.
Is gewoon een pretstudie. Wie probeer je nou voor de gek te houden hierquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
baangarantie staat los van de moeilijkheidsgraad, je komt echt niet zomaar op hbo kunstacedemie terecht en als je daar zit is het ook echt niet maar een beetje aan je pik trekken
huh niveaus staan ergens voor huhquote:Op donderdag 4 april 2019 11:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
baangarantie staat los van de moeilijkheidsgraad, je komt echt niet zomaar op hbo kunstacedemie terecht en als je daar zit is het ook echt niet maar een beetje aan je pik trekken
Die heb ik al gehad maar zit er weer een beetje aan te komen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klinkt als een burn out dit
Ojee das nie best nie.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad maar zit er weer een beetje aan te komen.
Yepquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vaak zijn het wel dat soort bepaalde types ja.
Bijna weer zomervakantie toch? Ben je weer een maand of 2 vrijquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad maar zit er weer een beetje aan te komen.
zie in je andere posts al je denkbeelden over vrouwen en geestelijke gezondheid voorbijkomen, dus is beter voor ons allemaal als ik nu een punt achter deze discussie zetquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is gewoon een pretstudie. Wie probeer je nou voor de gek te houden hier
Hier zitten we toch? MEN + crack en myrquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MEN is een deurtje verderop.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
Ik heb zin om struiken te STRELEN
Hahaatjes. Hiermee bedoel ik dan de bush van een vrouw snap je hem
sorryquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij stalkt iemand me op whatsapp, hele tijd berichtje sturen wanneer ik online ben. Nouja nite hele tijd maar zeer regelmatig en dan shit van 'ga eens aan school werken!!! xD'
wtf man
ga dan eens aan je school werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij stalkt iemand me op whatsapp, hele tijd berichtje sturen wanneer ik online ben. Nouja nite hele tijd maar zeer regelmatig en dan shit van 'ga eens aan school werken!!! xD'
wtf man
Je gaat het inderdaad niet snel van mij winnen, maar het is goed dat je snel je nederlaag accepteert. Zeker omdat lunchGENOT bijna zover isquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zie in je andere posts al je denkbeelden over vrouwen en geestelijke gezondheid voorbijkomen, dus is beter voor ons allemaal als ik nu een punt achter deze discussie zet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |