zie in je andere posts al je denkbeelden over vrouwen en geestelijke gezondheid voorbijkomen, dus is beter voor ons allemaal als ik nu een punt achter deze discussie zetquote:Op donderdag 4 april 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is gewoon een pretstudie. Wie probeer je nou voor de gek te houden hier
Hier zitten we toch? MEN + crack en myrquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
MEN is een deurtje verderop.
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Kiid het volgende:
Ik heb zin om struiken te STRELEN
Hahaatjes. Hiermee bedoel ik dan de bush van een vrouw snap je hem
sorryquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij stalkt iemand me op whatsapp, hele tijd berichtje sturen wanneer ik online ben. Nouja nite hele tijd maar zeer regelmatig en dan shit van 'ga eens aan school werken!!! xD'
wtf man
ga dan eens aan je school werkenquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij stalkt iemand me op whatsapp, hele tijd berichtje sturen wanneer ik online ben. Nouja nite hele tijd maar zeer regelmatig en dan shit van 'ga eens aan school werken!!! xD'
wtf man
Je gaat het inderdaad niet snel van mij winnen, maar het is goed dat je snel je nederlaag accepteert. Zeker omdat lunchGENOT bijna zover isquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zie in je andere posts al je denkbeelden over vrouwen en geestelijke gezondheid voorbijkomen, dus is beter voor ons allemaal als ik nu een punt achter deze discussie zet
Ik zal wel stoppen met appen danquote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
wtf man
Die wilt gewoon je aandacht.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:52 schreef Crack_ het volgende:
wtf man
Heb ff gekeken op mijn geodriehoek (nog steeds dezelfde als toen op de middelbare school) en dat is wel een flinke zwaai met je hoofd vriend. Pas op dat je niks verrektquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik mijn hoofd 135 graden naar links draai dan zie ik een bosje staan
dat telt nietquote:Op donderdag 4 april 2019 11:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik mijn hoofd 135 graden naar links draai dan zie ik een bosje staan
ja no shit, maar snap niet dat je daarom gaat zeuren als ik overduidelijk geen zin heb om je aandacht te geven. Dat werkt alleen maar averechtsquote:
Dan maak je gewoon een volledige draaiquote:Op donderdag 4 april 2019 11:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat telt niet
iemand zei laatst 'je moet je gedachten eens 360 graden draaien' ofzoiets. 360 graden, dat wordt m niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |