quote:Op donderdag 4 april 2019 13:49 schreef quickstepster het volgende:
Neuh, als hij op t bed gaat liggen zal ik hem niet inpakken
Ohh, das dinsdag. Dit is mijn verjaardagsvakantie, dus dan mag het de hele vakantiequote:
Bofkont!quote:Op donderdag 4 april 2019 14:01 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ohh, das dinsdag. Dit is mijn verjaardagsvakantie, dus dan mag het de hele vakantie
Ja zo kan ik het ook wel, over 6maanden ben ik ook jarenquote:Op donderdag 4 april 2019 14:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nah....kan een ruim begrip zijn hoor
Dat begrijp ik dan welquote:
quote:Op donderdag 4 april 2019 14:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook wel, over 6maanden ben ik ook jaren
[..]
Dat begrijp ik dan wel
Elke dag een feestjequote:Op donderdag 4 april 2019 16:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wat, met die logica kan het het hele jaar door wel
En pff, alweer 4uur
ouwe brombeerquote:Op donderdag 4 april 2019 17:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Mij te vermoeiend al die positiviteit.
Valt best meequote:
Wat heb je gehuurd dan?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt best mee
Ook zo lekker, dan huur je iets, kan je alsnog zelf gaan uitzoeken of zij hun werk goed doen en alle specificaties kloppen.
Woning.quote:
Oh okee......daar weet ik te weinig van af maar wel irritant lijkt me....quote:Op donderdag 4 april 2019 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Woning.
Maar de servicekosten is maar 1 van de 3 posten van gespecificeerd. Plus ik heb een eigen voordeur maar ze durven wel een volledig bedrag aan schoonmaakkosten en elektra te vragen.
Jaren terug al eens bij ze aangekaart maar daar komen ze dan nooit op terug.
Ik stoor mij vooral de laksheid van het bedrijf.(ven tegenwoordig)quote:Op donderdag 4 april 2019 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh okee......daar weet ik te weinig van af maar wel irritant lijkt me....
Tja.......maar verwacht je nog iets van hun nu?quote:Op donderdag 4 april 2019 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik stoor mij vooral de laksheid van het bedrijf.(ven tegenwoordig)
Maargoed, het was al vanaf het begin dat ik erin kwam dat ze geen reet deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |