abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 april 2019 @ 20:51:43 #26
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186037404
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2019 16:57 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er staan daar twee paaltjes en de draaicirkel van dat ding is relatief groot maar idd, metertje naar achteren en niks aan de hand.

Aan de andere kant, ding stond al eens te koop en niemand wil m hebben, hij is nu total loss en de prijzen staan best hoog.. ^O^
Mjah, en je pa lag bijna onder een vrachtwagen O-)

Mijn punt:

In mijn bizz noemen we dat een line-of-fire accident.. je/hij/zij/de persoon stond ergens waar je niet moet staan als er iets mis gaat'. Oftewel; je gaat niet naast een vrachtwagen of in zijn dode hoek, staan of rijden, lopen, liggen, vliegen whatever.. same-same met busjes. Als je er ooit in gereden hebt, weet je waarom :)

Jij bent een vlieg, en hij een heul grote mepper zeg maar. :X

Dat verzekeringsgeld is misschien best leuk, maar in combi met een platte pa is dat ook niks waard, geloof me.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sounddragon op 04-04-2019 20:57:14 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:43:23 #27
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_186056840
Ja je doet alsof ik dat allemaal zelf niet weet. Ik heb het ook gevraagd en hij wil niet toegeven dat zn positie ongelukkig gekozen is ofzo.

Mn pa moet eigenlijk al 10 jaar geen motor meer rijden maar hij doet het toch, doen we niks aan.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_186117997
Beetje rondrijden met familie lijkt me wel gaaf.
  dinsdag 9 april 2019 @ 13:15:38 #29
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_186118264
Zondag dag getoerd in België. Om 18u zag ik een buitje aankomen. Snel op buienradar gekeken. Leek klein buitje te zijn (overigens de enige in de hele Benelux op dat moment). Bleek achteraf niet de minste. 2km voor opdraaien snelweg begon het te druppelen. Op 1 km gingen de hemelsluizen volledig open. En toen ik op de autosnelweg zat dit: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04/07/weerbericht-zondag/
Net efkes anges
pi_186122230
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zondag dag getoerd in België. Om 18u zag ik een buitje aankomen. Snel op buienradar gekeken. Leek klein buitje te zijn (overigens de enige in de hele Benelux op dat moment). Bleek achteraf niet de minste. 2km voor opdraaien snelweg begon het te druppelen. Op 1 km gingen de hemelsluizen volledig open. En toen ik op de autosnelweg zat dit: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04/07/weerbericht-zondag/
Ziet er uit als een lekker fris buitje!

Wel op 2 wielen gebleven?

Wat zijn trouwens essentiele onderdelen voor een motor als je een beetje offroad gaat rijden? Heb een "adventure rally" in Bosnie gewonnen, maar wil dan wel vooraf een paar preps aan de brommer gedaan hebben (en aan mezelf, dus de allroad cursus is al geboekt).
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:35:39 #31
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_186123208
Gelukkig wel. Wilde stoppen onder viaduct maar daar stond een auto te schuilen. Wilde doorrijden naar de volgende afrit, maar toen was het weer droog.
Net efkes anges
pi_186125671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Gelukkig wel. Wilde stoppen onder viaduct maar daar stond een auto te schuilen. Wilde doorrijden naar de volgende afrit, maar toen was het weer droog.
zelfs met een regenbuitje gaan Belgen nog schuilen onder een viaduct
  dinsdag 9 april 2019 @ 21:18:24 #33
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186126742
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2019 21:43 schreef Amoeba het volgende:
Ja je doet alsof ik dat allemaal zelf niet weet. Ik heb het ook gevraagd en hij wil niet toegeven dat zn positie ongelukkig gekozen is ofzo.

Mn pa moet eigenlijk al 10 jaar geen motor meer rijden maar hij doet het toch, doen we niks aan.
Sja, hoe ouder hoe eigenwijzer vaak, en ik kan het weten :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 april 2019 @ 21:22:41 #34
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186126825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 13:15 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zondag dag getoerd in België. Om 18u zag ik een buitje aankomen. Snel op buienradar gekeken. Leek klein buitje te zijn (overigens de enige in de hele Benelux op dat moment). Bleek achteraf niet de minste. 2km voor opdraaien snelweg begon het te druppelen. Op 1 km gingen de hemelsluizen volledig open. En toen ik op de autosnelweg zat dit: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/04/07/weerbericht-zondag/
Nice, gevalletje 'natuurlijke selectie' voor hen die zonder pak rijden _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186168441
De KTM staat bij de dealer, van de achterste cilinder is een klepgeleider los? gekomen...
En nogal gaten kaas geslagen in de cilinder/zuiger zo werd mij verteld.

Nu valt alles nog binnen de garantie, en had natuurlijk gehoopt op een nieuw blok.
Gaan ze de hele cilinder vervangen, kop alles etc

Maar komt toch altijd wel gruis in de rest van het blok terecht zou je zeggen ?
Gekocht in juni 2017, met nog 2 jaar extra garantie dus tot en met 2021...

Ene kant denk ik, mag er vanuit gaan dat ze die zooi weer 100% fixen ff, paar honderd km die nieuwe zuiger/cilinder etc inrijden...

Andere kant beetje het gevoel dat ik word afgescheept met een in elkaar geflanst, blok en hopen ze erop dat die nog 2 jaar volhoud tot de garantie voorbij is...
Ik zwaai naar dieren.
pi_186168476
Lekker dan :/
pi_186168512
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:13 schreef Maegrim het volgende:
Lekker dan :/
Eerst maar eens informeren hoe en wat als ik hem weer op kan halen, en dan maar eens kijken of ik misschien 1.5/2 jaar garantie alleen op het blok kan krijgen nog extra..tot 2024
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 07:50:44 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186168688
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:04 schreef Geerd het volgende:
De KTM staat bij de dealer, van de achterste cilinder is een klepgeleider los? gekomen...
En nogal gaten kaas geslagen in de cilinder/zuiger zo werd mij verteld.

Nu valt alles nog binnen de garantie, en had natuurlijk gehoopt op een nieuw blok.
Gaan ze de hele cilinder vervangen, kop alles etc

Maar komt toch altijd wel gruis in de rest van het blok terecht zou je zeggen ?
Gekocht in juni 2017, met nog 2 jaar extra garantie dus tot en met 2021...

Ene kant denk ik, mag er vanuit gaan dat ze die zooi weer 100% fixen ff, paar honderd km die nieuwe zuiger/cilinder etc inrijden...

Andere kant beetje het gevoel dat ik word afgescheept met een in elkaar geflanst, blok en hopen ze erop dat die nog 2 jaar volhoud tot de garantie voorbij is...
Ik zou daar ook mijn twijfels bij hebben.. Volgens mij is het voor, met name de krukas, wel erg wenselijk dat beide cilinders in dezelfde staat zijn..
Aan de andere kant; als je straks je krukas in 2en hebt liggen krijg je wél een nieuw blok :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186168716
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik zou daar ook mijn twijfels bij hebben.. Volgens mij is het voor, met name de krukas, wel erg wenselijk dat beide cilinders in dezelfde staat zijn..
Aan de andere kant; als je straks je krukas in 2en hebt liggen krijg je wél een nieuw blok :7
Daar was ik dus ook al bang voor, maar ff afwachten...om nou meteen de rechtsbijstand erop te zetten is ook zo wat :D
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:04:55 #40
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186168806
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 07:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daar was ik dus ook al bang voor, maar ff afwachten...om nou meteen de rechtsbijstand erop te zetten is ook zo wat :D
Nee, daar maak je geen vrienden mee, maar je kunt wel doelgericht even wat vragen op tafel gooien om ze aan het denken te zetten.
Ik kan me wel voorstellen dat een tweecilinder wel een beetje is ontworpen om het te overleven als één van de cilinders er mee uitscheidt, maar dan zet je hem aan de kant en is het klaar.. Nu ga je er structureel mee rijden, dat is toch anders, en KTM staat er wel om bekend dat blokjes op hun tenen lopen, dan wil je geen eksteroog onder je ene poot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186168878
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Nee, daar maak je geen vrienden mee, maar je kunt wel doelgericht even wat vragen op tafel gooien om ze aan het denken te zetten.
Ik kan me wel voorstellen dat een tweecilinder wel een beetje is ontworpen om het te overleven als één van de cilinders er mee uitscheidt, maar dan zet je hem aan de kant en is het klaar.. Nu ga je er structureel mee rijden, dat is toch anders, en KTM staat er wel om bekend dat blokjes op hun tenen lopen, dan wil je geen eksteroog onder je ene poot.
Je bent er ook nooit bij he, je weet ook niet hoe ver ze hem hebben opengemaakt...maja het is gewoon een "grote" zaak wel, tegenwoordig ga je het niet redden als je poep gaat verkopen, dan kun je de zooi wel opdoeken...
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:26:40 #42
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186169010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je bent er ook nooit bij he, je weet ook niet hoe ver ze hem hebben opengemaakt...maja het is gewoon een "grote" zaak wel, tegenwoordig ga je het niet redden als je poep gaat verkopen, dan kun je de zooi wel opdoeken...
Klopt, maar toch gebeurt het nog wel.. ;(

Maar je moet idd wel afgaan op hun expertise.. Als de boel straks in de soep loopt is dat voor hen ook niet goed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186169052
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:26 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Klopt, maar toch gebeurt het nog wel.. ;(

Maar je moet idd wel afgaan op hun expertise.. Als de boel straks in de soep loopt is dat voor hen ook niet goed.
Precies, ik ga maar uit van het beste, neem aan dat ze een goede klant niet snel willen laten gaan, het was nou niet een pekelmotor van 1250 ofzo...niet dat daar wat mis mee is maar...
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:43:54 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186169151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Precies, ik ga maar uit van het beste, neem aan dat ze een goede klant niet snel willen laten gaan, het was nou niet een pekelmotor van 1250 ofzo...niet dat daar wat mis mee is maar...
Ik mag ook aannemen dat dit soort best prijzige garantiegevalletjes ook worden opgelost in samenspraak met de importeur, want die krijgt daar de rekening van volgens mij. Die ondernemer moet ook gewoon eten en zijn personeel betalen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186169204
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:43 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik mag ook aannemen dat dit soort best prijzige garantiegevalletjes ook worden opgelost in samenspraak met de importeur, want die krijgt daar de rekening van volgens mij. Die ondernemer moet ook gewoon eten en zijn personeel betalen.
Daarom...en daarbij grote kans dat ik hem sws binnen de extra garantie weer inruil...
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 08:53:16 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186169251
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom...en daarbij grote kans dat ik hem sws binnen de extra garantie weer inruil...
Hehehe, als je je die luxe kunt veroorloven, is dat idd misschien wel heel slim ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186169308
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2019 08:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehehe, als je je die luxe kunt veroorloven, is dat idd misschien wel heel slim ;)
Wel vergeten te zeggen, ik heb na dat nieuws nog even terug gebeld, gewoon ter informatie, wat nou als ik hem in zou ruilen, wordt die niet minder waard dan? Ik kreeg eindelijk eens een positieve nee op het request, moest er 5000, bij voor een nieuwe en alle powerparts werden over gezet, (alleen al die full akraline opnieuw kopen :X )
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 09:03:16 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186169351
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 09:00 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel vergeten te zeggen, ik heb na dat nieuws nog even terug gebeld, gewoon ter informatie, wat nou als ik hem in zou ruilen, wordt die niet minder waard dan? Ik kreeg eindelijk eens een positieve nee op het request, moest er 5000, bij voor een nieuwe en alle powerparts werden over gezet, (alleen al die full akraline opnieuw kopen :X )
Hoe je het ook wendt of keert; je kunt met droge ogen in de advertentie zetten dat hij dealeronderhouden is.. Verder kijkt een koper ws toch niet.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_186169391
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hoe je het ook wendt of keert; je kunt met droge ogen in de advertentie zetten dat hij dealeronderhouden is.. Verder kijkt een koper ws toch niet.
Uhmzzz nee daar doe ik niet aan, zou jij zelf zo een "schademotor" kopen als je dat wist?
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 12 april 2019 @ 09:10:42 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_186169441
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2019 09:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uhmzzz nee daar doe ik niet aan, zou jij zelf zo een "schademotor" kopen als je dat wist?
Als het gerepareerd is en ze geven er een fatsoenlijke garantie op; ja, denk het wel als er verder geen andere keuzes en/of opties zijn. Als hij in een rijtje van 3 andere vergelijkbare motoren staat misschien niet.

Van 75% van de voertuigen die je koopt wil je niet weten wat ze al hebben meegemaakt.

En ja ik weet het, jij koopt nieuw, maar ik niet ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')