en dus heeft ie oordoppen nodig, alleen dan niet voor de F1quote:Op woensdag 3 april 2019 13:36 schreef Dven het volgende:
Ja levensgevaarlijk best jezelf in een geluidsdicht pak verplaatsen.
Ze rijden niet meer met V8- of V10-motoren he.
Programma er rondom gaat waarschijnlijk luider zijn dan de race zelf.
Die maken veel meer herrie.quote:
Dat zal in Shanghai wel meevallen denk ik, want daar rijdt geen F2quote:
Oh lol, wist niet dat ze China oversloegenquote:Op woensdag 3 april 2019 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal in Shanghai wel meevallen denk ik, want daar rijdt geen F2
Uh ja, ik bedoelde ook dezequote:Op woensdag 3 april 2019 14:52 schreef tvdleur het volgende:
Voor de F1 zelf niet perse. De Porsche GT3 cup ervoor daarentegen is trommelvlies scheurend heb ik in Spanje vorig jaar ondervonden
Nee die hebben ook een turbo tegenwoordig. Porsches zijn irritant ja, maar rijden die ook in China?quote:
Je hebt 2 soorten, filterdopjes en van die goedkope schuimdopjes. Die filterdopjes filteren bepaalde geluiden, schuimdopjes filteren alles in bepaalde mate. Als iemand bijvoorbeeld oordopjes neemt tegen herrie tijdens motor rijden neemt die beter speciale filterdopjes zodat je eigen motorgeluid gedekpt wordt maar andere geluiden in het verkeer niet. Ook voor concerten of dancefeesten ofzo moet je speciale filterpluggen hebben zodat je muziek wel mooi blijft horen.quote:Op woensdag 3 april 2019 14:36 schreef Mike-TOP het volgende:
Dus jullie gebruiken geen gehoorbescherming? Ik zat te denken aan van die kleine universele oordoppen, niet die schuimdoppen. Iemand hier ervaring mee tijdens een race?
Gewoon meenemen, zitten niet in de weg in je zak toch?quote:Op woensdag 3 april 2019 14:36 schreef Mike-TOP het volgende:
Dus jullie gebruiken geen gehoorbescherming? Ik zat te denken aan van die kleine universele oordoppen, niet die schuimdoppen. Iemand hier ervaring mee tijdens een race?
Maar de F2 is dus geen factor in dezenquote:Op vrijdag 5 april 2019 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gewoon meenemen, zitten niet in de weg in je zak toch?
Ik neem ze wel standaard mee, want ze krijsen niet mer zoals vroeger, maar het is nog steeds vrij stevig, en de F2 maakt wel pestherrie, net als een eventuele Porsche cup e.d.
Als je op een overdekte tribune zit, is het denk ik ook gewoon 100 - 110 Db, dus doe maar lekker wel.![]()
Alle webhelden die zeggen dat het niet nodig is worden lekker doof, jij niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |