Maar hoe dan? Ik schijn heel gesloten over te komen. Totaal niet flirterig, tenzij ik je leuk vind. Ben wel extravert maar altijd afstandelijk.quote:
Het ligt voor de hand een foto te vragen maar dat doe je hier toch niet. Bepaalde uitspraken kunnen ook iets los maken natuurlijk. Vraag eens een bekende waarom.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Ik schijn heel gesloten over te komen. Totaal niet flirterig, tenzij ik je leuk vind. Ben wel extravert maar altijd afstandelijk.
Hmm ok, als je juist wat geslotener/gereserveerder bent kan een man dat ook interessant vinden denk ik. Je kan je dan wel zo gedragen, maar als je je dan alsnog in strakke kleding hult (weet niet of je dat doet he, maar toch) kan dat mysterieus overkomen en dat wekt interesse. En ik kan niet anders bedenken dan dat je toch seks uitstraalt (sorry dat ik het zeg) als je dit uitlokt, met name in real life. Op dating apps kom ik ook megaveel mannen tegen die alleen maar willen neuken (what's new) maar ook mannen die niet uitsluitend daarin geïnteresseerd zijn...quote:Op woensdag 3 april 2019 12:20 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Ik schijn heel gesloten over te komen. Totaal niet flirterig, tenzij ik je leuk vind. Ben wel extravert maar altijd afstandelijk.
Nooit! Ik werk als docent dus ik kan dat niet eens doen, als dat uitlekt ben ik de sjaak.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Ai, dat is vervelend. Zoals user hierboven zegt, zal iets met je uitstraling te maken hebben. Post je wel eens (uitdagende) selfies op social media/dating apps?
Vaag. Naja, je kan het ook als een compliment zien, blijkbaar ben je heel knapquote:Op woensdag 3 april 2019 12:26 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nooit! Ik werk als docent dus ik kan dat niet eens doen, als dat uitlekt ben ik de sjaak.
Ik heb er 3 relaties aan overgehouden en ken 3 getrouwde stellen. Geloof me, die hook-upcultuur is het allang niet meer.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:24 schreef Oerbeer het volgende:
Waarom gebruik je het dan? Tinder is de Grindr voor hetero's, met in de opzet het idee om een hookup te scoren.
Maargoed, laat het maar aan de Nederlander over om die app te gebruiken als datingsite
Nou ik ken een meid die altijd over seks praat en de aandacht trekt en het daarom krijgt, ik totaal niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:22 schreef nanuk het volgende:
[..]
Het ligt voor de hand een foto te vragen maar dat doe je hier toch niet. Bepaalde uitspraken kunnen ook iets los maken natuurlijk. Vraag eens een bekende waarom.
Gewoon normaal knap hoor.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:27 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Vaag. Naja, je kan het ook als een compliment zien, blijkbaar ben je heel knap
Ik lijk een beetje op Zooey Deschanel maar dan iets zwaarder en iets minder truttig. Totaal geen strakke verhullende kleding.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hoe flauw het ook klinkt, zonder foto's vind ik dit moeilijk oordelen.
Ik heb zelf ook wel eens een meid gezien (nou ja vaker) die op de een of andere manier echt iets enorm sensueels uitstraalde terwijl ze volgens mij gewoon normaal deed als ieder ander.
Wel lijkt het mij ook wel frustrerend als mensen niet normaal kunnen doen tegen wie dan ook.
Misschien ben je ook gewoon prettig om naar te kijken om het zo te zeggen, dan nog is het in mijn mening raar meteen van die ranzige suggesties te maken ook echt waar je bij bent of bijv. via social media.
Wat kun je er aan doen? Eigenlijk denk ik niets.
Niets mis met jou dus kun je iets aan de ander veranderen? Nee.
Ranzige figuren zijn er nou eenmaal en tja.. ja het is een lastige kwestie zo kan ik mij voorstellen. (als je er echt zo last van hebt en alles.)
Het is wel de opzet geweest na de opkomst van Grindr en in veel landen wordt het ook als zodanig gebruikt. Alleen hier denkt men dat het een soort mobiele Lexa is. Zo werkt het niet.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb er 3 relaties aan overgehouden en ken 3 getrouwde stellen. Geloof me, die hook-upcultuur is het allang niet meer.
Ik denk echt dat je dit in real live met een vriend(in) moet bespreken.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:28 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Nou ik ken een meid die altijd over seks praat en de aandacht trekt en het daarom krijgt, ik totaal niet.
Ik ken idd ook mensen met Tinderrelaties en zelfs getrouwd. Ik geloof er ook in dat het kanquote:Op woensdag 3 april 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik heb er 3 relaties aan overgehouden en ken 3 getrouwde stellen. Geloof me, die hook-upcultuur is het allang niet meer.
Dit ja. De meeste mensen gebruiken Tinder sls datingsite omdat er op de officiele kanalen minder knappe mensen zitten.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik ken idd ook mensen met Tinderrelaties en zelfs getrouwd. Ik geloof er ook in dat het kan
quote:
.. wil je neu.. ?quote:Op woensdag 3 april 2019 12:29 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]
Ik lijk een beetje op Zooey Deschanel maar dan iets zwaarder en iets minder truttig. Totaal geen strakke verhullende kleding.
Het is letterlijk hun openingszin dat ze opgewonden van me worden.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:29 schreef nanuk het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je dit in real live met een vriend(in) moet bespreken.
Mogelijk valt het gesprek stil en moet men toch iets. Of je trekt je de rot contacten te veel aan en vergeet de leuke.
Wie zal het zeggen.
Dat ze er al drie heeft gehad moet eigenlijk al genoeg zeggen. Het kan wel, maar het blijft een oppervlakkige vleeskeuring en heeft niet de middelen in huis die een professionele datingsite wel heeft.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik ken idd ook mensen met Tinderrelaties en zelfs getrouwd. Ik geloof er ook in dat het kan
Hopelijk geen treinrukkers.quote:Op woensdag 3 april 2019 12:33 schreef Eva4Evah het volgende:
[..]
Ik denk dat het het beste is om te accepteren dat er altijd wel vieze figuren zijn, waar je ook komt. Ik kom ze ook tegen. Het is vervelend maar ja, wat doe je eraan. Gewoon negeren I guess...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |