abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186007230
Op Tinder en co krijg ik letterlijk elke dag ranzige berichten van mannen over dat ik ze opwind, of ik wil neuken etc. Ook op andere sites, soms zelfs op Facebook als ik iets bij een nieuwsbericht plaats. In de trein al 2x een treinrukker meegemaakt en de laatste keer dat ik een v-hals droeg werd er over mijn borsten gefluisterd. Ik ben altijd bedekt, voel me al ongemakkelijk in een korte broek in de zomer, maar toch ontkom ik er niet aan. Mijn make up is ook understated en classy. Op Tinder ook duidelijk geschreven dat ik niet op zoek ben naar seks. Waarom krijg ik dit dan toch?!

Sommige vriendinnen van mij worden bedolven met liefdesverklaringen, mij wil iedereen alleen maar neuken lijkt het. :X :N
pi_186007261
Zal toch met uitstraling te maken hebben.
pi_186007297
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:18 schreef nanuk het volgende:
Zal toch met uitstraling te maken hebben.
Maar hoe dan? Ik schijn heel gesloten over te komen. Totaal niet flirterig, tenzij ik je leuk vind. Ben wel extravert maar altijd afstandelijk.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:21:25 #4
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186007309
Ai, dat is vervelend. Zoals user hierboven zegt, zal iets met je uitstraling te maken hebben. Post je wel eens (uitdagende) selfies op social media/dating apps?
pi_186007325
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:20 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Maar hoe dan? Ik schijn heel gesloten over te komen. Totaal niet flirterig, tenzij ik je leuk vind. Ben wel extravert maar altijd afstandelijk.
Het ligt voor de hand een foto te vragen maar dat doe je hier toch niet. Bepaalde uitspraken kunnen ook iets los maken natuurlijk. Vraag eens een bekende waarom.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:23:49 #6
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186007346
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:20 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Hmm ok, als je juist wat geslotener/gereserveerder bent kan een man dat ook interessant vinden denk ik. Je kan je dan wel zo gedragen, maar als je je dan alsnog in strakke kleding hult (weet niet of je dat doet he, maar toch) kan dat mysterieus overkomen en dat wekt interesse. En ik kan niet anders bedenken dan dat je toch seks uitstraalt (sorry dat ik het zeg) als je dit uitlokt, met name in real life. Op dating apps kom ik ook megaveel mannen tegen die alleen maar willen neuken (what's new) maar ook mannen die niet uitsluitend daarin geïnteresseerd zijn...
pi_186007351
Waarom gebruik je het dan? Tinder is de Grindr voor hetero's, met in de opzet het idee om een hookup te scoren.

Maargoed, laat het maar aan de Nederlander over om die app te gebruiken als datingsite _O-
pi_186007384
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:21 schreef Eva4Evah het volgende:
Ai, dat is vervelend. Zoals user hierboven zegt, zal iets met je uitstraling te maken hebben. Post je wel eens (uitdagende) selfies op social media/dating apps?
Nooit! Ik werk als docent dus ik kan dat niet eens doen, als dat uitlekt ben ik de sjaak.
pi_186007385
Hoe flauw het ook klinkt, zonder foto's vind ik dit moeilijk oordelen.

Ik heb zelf ook wel eens een meid gezien (nou ja vaker) die op de een of andere manier echt iets enorm sensueels uitstraalde terwijl ze volgens mij gewoon normaal deed als ieder ander.

Wel lijkt het mij ook wel frustrerend als mensen niet normaal kunnen doen tegen wie dan ook.
Misschien ben je ook gewoon prettig om naar te kijken om het zo te zeggen, dan nog is het in mijn mening raar meteen van die ranzige suggesties te maken ook echt waar je bij bent of bijv. via social media.

Wat kun je er aan doen? Eigenlijk denk ik niets.
Niets mis met jou dus kun je iets aan de ander veranderen? Nee.
Ranzige figuren zijn er nou eenmaal en tja.. ja het is een lastige kwestie zo kan ik mij voorstellen. (als je er echt zo last van hebt en alles.)
  woensdag 3 april 2019 @ 12:27:01 #10
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186007398
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:26 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nooit! Ik werk als docent dus ik kan dat niet eens doen, als dat uitlekt ben ik de sjaak.
Vaag. Naja, je kan het ook als een compliment zien, blijkbaar ben je heel knap :P
pi_186007400
quote:
7s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:24 schreef Oerbeer het volgende:
Waarom gebruik je het dan? Tinder is de Grindr voor hetero's, met in de opzet het idee om een hookup te scoren.

Maargoed, laat het maar aan de Nederlander over om die app te gebruiken als datingsite _O-
Ik heb er 3 relaties aan overgehouden en ken 3 getrouwde stellen. Geloof me, die hook-upcultuur is het allang niet meer.
pi_186007411
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:22 schreef nanuk het volgende:

[..]

Het ligt voor de hand een foto te vragen maar dat doe je hier toch niet. Bepaalde uitspraken kunnen ook iets los maken natuurlijk. Vraag eens een bekende waarom.
Nou ik ken een meid die altijd over seks praat en de aandacht trekt en het daarom krijgt, ik totaal niet.
pi_186007417
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:27 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Vaag. Naja, je kan het ook als een compliment zien, blijkbaar ben je heel knap :P
Gewoon normaal knap hoor.
pi_186007435
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hoe flauw het ook klinkt, zonder foto's vind ik dit moeilijk oordelen.

Ik heb zelf ook wel eens een meid gezien (nou ja vaker) die op de een of andere manier echt iets enorm sensueels uitstraalde terwijl ze volgens mij gewoon normaal deed als ieder ander.

Wel lijkt het mij ook wel frustrerend als mensen niet normaal kunnen doen tegen wie dan ook.
Misschien ben je ook gewoon prettig om naar te kijken om het zo te zeggen, dan nog is het in mijn mening raar meteen van die ranzige suggesties te maken ook echt waar je bij bent of bijv. via social media.

Wat kun je er aan doen? Eigenlijk denk ik niets.
Niets mis met jou dus kun je iets aan de ander veranderen? Nee.
Ranzige figuren zijn er nou eenmaal en tja.. ja het is een lastige kwestie zo kan ik mij voorstellen. (als je er echt zo last van hebt en alles.)
Ik lijk een beetje op Zooey Deschanel maar dan iets zwaarder en iets minder truttig. Totaal geen strakke verhullende kleding.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:29:41 #15
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_186007438
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik heb er 3 relaties aan overgehouden en ken 3 getrouwde stellen. Geloof me, die hook-upcultuur is het allang niet meer.
Het is wel de opzet geweest na de opkomst van Grindr en in veel landen wordt het ook als zodanig gebruikt. Alleen hier denkt men dat het een soort mobiele Lexa is. Zo werkt het niet.
pi_186007443
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:28 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Nou ik ken een meid die altijd over seks praat en de aandacht trekt en het daarom krijgt, ik totaal niet.
Ik denk echt dat je dit in real live met een vriend(in) moet bespreken.

Mogelijk valt het gesprek stil en moet men toch iets. Of je trekt je de rot contacten te veel aan en vergeet de leuke.
Wie zal het zeggen.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:31:33 #17
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186007466
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:27 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik ken idd ook mensen met Tinderrelaties en zelfs getrouwd. Ik geloof er ook in dat het kan :)
pi_186007502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ik ken idd ook mensen met Tinderrelaties en zelfs getrouwd. Ik geloof er ook in dat het kan :)
Dit ja. De meeste mensen gebruiken Tinder sls datingsite omdat er op de officiele kanalen minder knappe mensen zitten.
  woensdag 3 april 2019 @ 12:33:50 #19
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_186007506
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:28 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Gewoon normaal knap hoor.
:D

Ik denk dat het het beste is om te accepteren dat er altijd wel vieze figuren zijn, waar je ook komt. Ik kom ze ook tegen. Het is vervelend maar ja, wat doe je eraan. Gewoon negeren I guess...
pi_186007547
quote:
1s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:29 schreef BoTheParakeet het volgende:

[..]

Ik lijk een beetje op Zooey Deschanel maar dan iets zwaarder en iets minder truttig. Totaal geen strakke verhullende kleding.
.. wil je neu.. ? :P

Nee maar dat is ook wel raar dat men zo reageert.

Tindr is dan weer een ding van seks dates voornamelijk, hoewel ik ook wel weer hoor dat het niet zo meer is en je het ook wel gewoon als een dating ding kan zien.

Tja, ik kan alleen maar excuses maken namens normale mannen eigenlijk.
pi_186007567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:29 schreef nanuk het volgende:

[..]

Ik denk echt dat je dit in real live met een vriend(in) moet bespreken.

Mogelijk valt het gesprek stil en moet men toch iets. Of je trekt je de rot contacten te veel aan en vergeet de leuke.
Wie zal het zeggen.
Het is letterlijk hun openingszin dat ze opgewonden van me worden.

Ik heb ook wel leuke gesprekken, al verzandt de helft ook weer in sekspraat. Ik geef altijd aan dat ik serieus wil daten en hook ups saai vind. En dan toch proberen ze het. Moet ik maar een burka dragen? Make uploze foto's?
  woensdag 3 april 2019 @ 12:37:07 #22
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_186007570
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:31 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Dat ze er al drie heeft gehad moet eigenlijk al genoeg zeggen. Het kan wel, maar het blijft een oppervlakkige vleeskeuring en heeft niet de middelen in huis die een professionele datingsite wel heeft.
pi_186007581
Misschien kom je juist als een plain jane over die makkelijk te veroveren is. Mannen targetten die soms omdat ze denken dat die door een laag zelfbeeld makkelijker over te halen zijn voor een wipje en daarna niks meer te laten horen. Misschien moet je je juist wat zelfverzekerder en opgetogen uiten.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_186007584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2019 12:33 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

:D

Ik denk dat het het beste is om te accepteren dat er altijd wel vieze figuren zijn, waar je ook komt. Ik kom ze ook tegen. Het is vervelend maar ja, wat doe je eraan. Gewoon negeren I guess...
Hopelijk geen treinrukkers. :s)
pi_186007599
Heb je niet gewoon last van waanbeelden? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')