Het zal vast kúnnen. Of het jou lukt en of het resultaat daarvan mooi is, das verhaal 2. Ik heb ook een plissé hordeur voor de tuindeuren, ook op maat, en voor dubbele deuren vond ik het heel erg meevallen.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:44 schreef Satijn het volgende:
Hallo klussers!
Ik wil graag een plisse hor voor mijn schuifdeur.
Probleem; de hoogte is véél korter dan standaard systemen. Op maat kost een plisse een vermogen terwijl ik ben best handig ben.
Zoektocht op internet geeft aan dat het maar een paar cm kan. (En dat is natuurlijk ook wat fabrikanten willen).
Is het mogelijk om een standaard plisse hordeur in te korten met +- 30 cm?
Waar heb je die gekocht, ik be ook nog op zoek.quote:Op woensdag 3 april 2019 08:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het zal vast kúnnen. Of het jou lukt en of het resultaat daarvan mooi is, das verhaal 2. Ik heb ook een plissé hordeur voor de tuindeuren, ook op maat, en voor dubbele deuren vond ik het heel erg meevallen.
Zeker als je meerekent dat je er ook tegen aan moet kijken de komende jaren neem ik aan weet ik niet of ik er aan zou beginnen. Maar goed, proberen kan altijd natuurlijk
Lokaal bedrijf. Niet online dus. Was inclusief montage iets van 528 euro ofzo. Das best een hoop geld, maar, naar mijn mening het wel waard als het alternatief is dat ik tegen een zelf ingekorte deur zit te kijken wat je altijd zult zien.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:18 schreef Karstman het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht, ik be ook nog op zoek.
Eens, alles wat ik online vindt is niet de juiste maat. Dat wordt dus inderdaad een mannetje inschakelen want zelf gaan zagen wordt lelijk dat weet ik nu al.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:34 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lokaal bedrijf. Niet online dus. Was inclusief montage iets van 528 euro ofzo. Das best een hoop geld, maar, naar mijn mening het wel waard als het alternatief is dat ik tegen een zelf ingekorte deur zit te kijken wat je altijd zult zien.
Ja, bij mij zijn ze gewoon komen opmeten. Kleuren genoteerd die wij wilden, en komen monteren.quote:Op woensdag 3 april 2019 09:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Eens, alles wat ik online vindt is niet de juiste maat. Dat wordt dus inderdaad een mannetje inschakelen want zelf gaan zagen wordt lelijk dat weet ik nu al.
Ja is echt ideaal. Wat ik zeg, het is best wat geld, maar ik persoonlijk vind het het geld wel waard.quote:
is de actie van de gamma momenteel niets voor je?quote:Op woensdag 3 april 2019 09:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Eens, alles wat ik online vindt is niet de juiste maat. Dat wordt dus inderdaad een mannetje inschakelen want zelf gaan zagen wordt lelijk dat weet ik nu al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |