Er zijn nog meer plaatsjes rond siofok, is siofok het uitgaanscentra of zijn er nog betere plaatsen rondom (aan de noordkant) ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:01 schreef Gerrit_Knol het volgende:
Siofok! Ga naar het Balaton! Het is echt fantastisch daar. Ik ben zowel in Istrie als Siofok geweest. In Siofok is het zeer gezellig en heeft een zeer relaxte sfeer. Geen BreezaH geouwehoer en ook geen irritante zatte lui (voornamelijk gezellig zat). Ook om je overdag te vermaken heb ik betere ervaringen aan het Balatonmeer dan in Istrie (Medulin zat ik)
Per volgend schooljaar wel.....quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:15 schreef hanpeters het volgende:
Groningen? Studeer je daar?
Pulaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:58 schreef ia het volgende:
Kan iemand zeggen waar je nou precies het leukste uit kunt gaan?
[afbeelding]
Heb Journalistiek gedaan en ga Economie & Management doen aan de RuG.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 17:49 schreef hanpeters het volgende:
windesheim dus, vast iets economisch......laat me even weten hoe het er was....istrie, woon zelf in groningen (studie) en kom uit zwolle
Je kunt beter in Kroatie pinnen, en 1 Kuna is 0,13 Euroquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:29 schreef Roelly het volgende:
en 1 Kuna is hoeveel euro?
wat is trouwens slim, daar pinnen of hier Kuna's halen?
8*0.14=1,12quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
1 euro is nu 8 Kuna
1 Kuna is ¤ 0,14
Ah, klopt..had met de GWK omrekeningstabellen te maken...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:20 schreef groggy het volgende:
[..]
8*0.14=1,12
7*0,14=0.98
dus wat je zegt klopt niet
Dat was eigenlijk niet wat ik wilde horenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:47 schreef oncrea het volgende:
nou in de International en Plava moest ik echt moeite doen een vrouw te herkennen van 20+
Rovinj heeft twee leuke discotheken: Monvi en uh ben de naam vergeten. het zat vast aan een hotel op de boulevard. Verder is de sanzi bar (loungebar) erg okay op de boulevard.quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:01 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk niet wat ik wilde horen
* PetraV gaat maandag naar Rovinj
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |