quote:Zelfde bij ons!
Op vrijdag 17 januari 2003 15:42 schreef CactusJack het volgende:
Ik hoor hier goede en slechte berichten, ik ga toch uit van de goede berichten.Wij gaan met 10 man, en daar zitten een paar kerels bij die eigenlijk in het gesticht horen.
Gezelligheid moet je zelf maken zeg ik altijd maar. En dat gaat nu ook wel lukken denk ik.
quote:Nog tips? Of leuke dingen in de buurt? of waar we op moeten letten?
Op vrijdag 17 januari 2003 15:39 schreef SignOTheTimes het volgende:[..]
Cool, daar ben ik een paar jaar terug op geweest. Prima camping!
Edit: Ik hoor net dat de camping volgeboekt is - we moeten dus zoeken naar wat anders ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Hollie op 17-01-2003 18:30]
Maar het is er super hoor!!
quote:Kijk betere berichten
Op dinsdag 21 januari 2003 09:17 schreef Koningin het volgende:
Ik ben er jaren met mijn ouders geweest, altijd de beste vakanties gehad. We gingen naar Rovinj.
En dit jaar hebben ik en mijn vriend ook besloten om er heen te gaan. Maar wij pakken de tent in en rijden er gewoon heen, we vinden daar wel een plaatsje op een camping. We gaan toch pas begin september..........Maar het is er super hoor!!
quote:Wij vanaf 28 juli. Wij willen in de bus, maar dat lijkt iemand van ons vet erg. Is dat nou echt zo erg? Als je in een royal class gaat...
Op zondag 2 februari 2003 13:46 schreef HenkieSpankie het volgende:
Welke FOK!kers gaan er nog meer in de periode van 18 juli - 30 juli naar Rovinj?
quote:Mwah zal toch niet?
Op zondag 2 februari 2003 20:00 schreef DJH het volgende:[..]
Wij vanaf 28 juli. Wij willen in de bus, maar dat lijkt iemand van ons vet erg. Is dat nou echt zo erg? Als je in een royal class gaat...
quote:Wij gaan begin september pas. helaas
Op zondag 2 februari 2003 13:46 schreef HenkieSpankie het volgende:
Welke FOK!kers gaan er nog meer in de periode van 18 juli - 30 juli naar Rovinj?
Maar ik weet nog niet goed wat ik kan verwachten, aan uitgaan en enzo hecht ik best wel wat waarde daaraan. Rimini vond ik toppie qua uitgaan, mensen, discotheken (mega veel en goed) en het strand was ook wel ok. Alleen de prijzen, tja, idd 8 euro voor wat voor drankje dan ook bij de peter pan, andere tenten tussen de 4 en de 6 euro.
Hoop dat iemand me kan vertellen hoe medulin afsteekt tov rimini, wat voor nationaliteit mensen komen er, hoe groot/druk is het, hoe is het qua uitgaan en strand? En de prijzen natuurlijk. Ik heb het liefst dat ik gewoon ergens midden in het centrum zit (als dat er al is).
quote:Ohw, wie horen er in het gesticht
Op vrijdag 17 januari 2003 15:42 schreef CactusJack het volgende:
Ik hoor hier goede en slechte berichten, ik ga toch uit van de goede berichten.Wij gaan met 10 man, en daar zitten een paar kerels bij die eigenlijk in het gesticht horen.
Gezelligheid moet je zelf maken zeg ik altijd maar. En dat gaat nu ook wel lukken denk ik.
quote:Goh jij misschien ?????? HAHA
Op dinsdag 18 februari 2003 17:21 schreef Satisfaction het volgende:[..]
Ohw, wie horen er in het gesticht
![]()
????
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 10:08 schreef YPPY het volgende:
*herrinnering*
Dit topic gaat over Istrië en niet over vriendenclubjes.
*einde herrinnering*
Ps. Thijs, wij gaan met Holiday Express
voor de rest lekker relaxen en 's avonds feesten.
En het kustgebied lijkt me heel mooi e.d., maar om toch aan m'n puberale needs te voldoen
moet er natuurlijk wel een beetje een uitgaansleven zijn.
Dus, is dat er? Een beetje uitgaansleven? (en dan bedoel ik dus goeie disoctheken, e.d.)
ook ik ga deze zomer naar medulin, naar camping Kazela
Ik ga met gogo tours op 28 juli voor 17 dagen!
heb er wel super zin in!
al hoop ik da t stappen toch iets beter is als hierboven is beschreven!
maar dat zien we dan wel weer
ga gewoon lekker feestuh!
groetjes
marijke
quote:gezellig in de zelfde bus
Op dinsdag 29 april 2003 22:15 schreef sunshine19 het volgende:
Hey mensen!!!ook ik ga deze zomer naar medulin, naar camping Kazela
Ik ga met gogo tours op 28 juli voor 17 dagen!
heb er wel super zin in!
al hoop ik da t stappen toch iets beter is als hierboven is beschreven!maar dat zien we dan wel weer
ga gewoon lekker feestuh!groetjes
marijke
quote:Ohh dat is echt gaaf daar op die camping! Je kunt zo via de kust richting Porec lopen en daar in de buurt zitten wel een aantal discodingen met kloterige trance muziek enzo. Porec is zowieso een erg leuk stadje.. oh en die ene pizzaria .. pizza's van een halve meter voor 10 gulden omgerekend in die tijd. Ohjaa.. en vanaf die camping.. maakt het niet uit welke kant je op loopt... helemaal rondom zitten rotsen en strand dingetjes. Het barretje naast de camping de blabla ben de naam kwijt bar.. was savond ergg gezellig. Het zitten op de rotsen ook ohh en het uit de buurt houden van die camping politie lui ook
Op vrijdag 17 januari 2003 15:37 schreef Hollie het volgende:
Wij gaan ook naar Istrie.
We gaan met 9 man. Busje gehuurd (gaan we huren).En we zitten op deze camping! - Bijela Uvala genaamd
[afbeelding]2 weken voor 190¤ - inclusief tent - bed - koelkast.
Nu moeten we er alleen nog zien te komen!
Heey veel plezier.. Istrie is echt heel tof!
Ohja ik ben zelf 3x in Porec geweest, 1x Medulin, 1x Vrsar en in Pula enz enz enz..
Oh lees net dat het volgeboekt was.. wat op zich best vreemd is voor die camping aangezien ze maar een paar plaatsen lieten boeken en de rest gewoon dr heen moet gaan. Maarree.. dr zitten nog tig camping dr naast.. dus je zou eventueel daar heen kunnen rijden en ter plekke wat regelen
quote:Ga je ook naar medulin?
Op vrijdag 16 mei 2003 16:29 schreef McBernie het volgende:[..]
gezellig in de zelfde bus
ik ga dus ook 28 juli !!!!!
blijf alleen 24 dagen
quote:Beetje late reactie
Op woensdag 21 mei 2003 10:49 schreef sunshine19 het volgende:[..]
Ga je ook naar medulin?
en waar stap je ergens op?
toevallig een foto van jezelf ofzo, kan ik kijken of ik je daar ga herkennen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |