ik zou jullie erg dankbaar zijn.
Lijkt me fijn te weten.
Wat ergeren was, waren die gallige italianen. Wat een kutventjes zijn dat zeg.
Verder is het strand kut met peren, want het is kiezel. We hebben toen een zwembad opgezocht van een hotel, maar na een week daar hebben te gezwommen, kregen ze in de gaten dat we daar niet logeerden.
Het algemeen prijspeil ligt vrij hoog.
Met welke reisorganisatie ga je?
Verders nog tips over Cafetjes enzo ?
Het zeewater is er wel erg helder en lekker warm, die kiezelstrandjes gewoon negeren er zijn wel plekjes met zandstrand.
quote:8 Euro voor een pilsje, serieus?!
Op maandag 6 januari 2003 14:21 schreef CactusJack het volgende:
Vorig jaar naam Rimini geweest, beetje erg duur daaro, 8 euro voor een biertje. Zoiets hoef ik toch niet te verwachten of wel
En ja 8 euro, had je een korting dan was het slechts 5 eurotjes. Gaat de lol er vlug van af. Trouwens dat was in 1 discotheek, de grootste van europa dacht ik. Verders ging het nog wel. Iets duurder dan ons eigen kikkerlandje.
We gingen twee week in een appartement. krijgen we van die lokale eigenaar (die er onder woonde) te horen dat er na 1,5 week andere mensen in komen. Hij wou ons gewoon weg hebben denk ik, maar dat terzijde. komen we in een ander appartement te zitten, worden we er weer uitgeschopt, want we zouden peuken van het balkon hebben gegooid die door een zonnescherm zijn gebrand. Hadden we dus niet gedaan. Weer naar een ander appartement.
Conclusie van dit verhaal: wel oppassen, want de mensen zijn vrij achterbaks. De ene keer aardig en daarna in 1 keer onwijs pissig.
quote:Eerste week was niet te believen. Bar marina zo heette het cafeetje (was ik ff vergeten) waren we, komt de kroegentocht van gogo langs. We zijn vaker met gogo geweest en weten dat je daar niet voor op hoeft te geven, want dan hoef je er niet voor te betalen, maar je kan wel gewoon mee, hehe. Staan we daar: 70% vrouw. Wij wisten niet wat ons overkwam. Over het algemeen is het redelijk 50-50. Tweede week was wat jammerlijk, vrij weinig maar dat was redelijk laat in het seizoen.
Op maandag 6 januari 2003 14:37 schreef CactusJack het volgende:
Oke dan, ik zal er rekening mee houden, door deze bericht geving toch wat minder zin in de vakantie ! Maar ja ik drink mijn biertje wel dus. Het komt wel goed. En op het gebied van het vrouwelijk schoon?
quote:Dit zijn toch weer betere berichtgevingen !
Op maandag 6 januari 2003 14:43 schreef Gerrit_Knol het volgende:[..]
Eerste week was niet te believen. Bar marina zo heette het cafeetje (was ik ff vergeten) waren we, komt de kroegentocht van gogo langs. We zijn vaker met gogo geweest en weten dat je daar niet voor op hoeft te geven, want dan hoef je er niet voor te betalen, maar je kan wel gewoon mee, hehe. Staan we daar: 70% vrouw. Wij wisten niet wat ons overkwam. Over het algemeen is het redelijk 50-50. Tweede week was wat jammerlijk, vrij weinig maar dat was redelijk laat in het seizoen.
quote:Ben jij afgelopen zomer naar Istrie geweest?
Op maandag 6 januari 2003 15:47 schreef Catkin_ het volgende:
Is gaaf, wel erg heet. De mensen zijn over het algemeen erg aardig en doen hun uiterste best voor je, zeker in restaurantjes... Wij hadden daar na een aantal dagen meer een stamrestaurantje, omdat ze er zo vriendelijk waren en het daar lekker en niet al te duur was.
Weet niet hoe de prijzen er nu liggen!
En was ind. 1x (voorlopig) niet meer.
quote:Nee is alweer een aantal jaren geleden...
Op maandag 6 januari 2003 15:49 schreef Gerrit_Knol het volgende:[..]
Ben jij afgelopen zomer naar Istrie geweest?
En we zitten op deze camping! - Bijela Uvala genaamd
2 weken voor 190¤ - inclusief tent - bed - koelkast.
Nu moeten we er alleen nog zien te komen!
quote:Cool, daar ben ik een paar jaar terug op geweest. Prima camping!
Op vrijdag 17 januari 2003 15:37 schreef Hollie het volgende:
Wij gaan ook naar Istrie.
We gaan met 9 man. Busje gehuurd (gaan we huren).En we zitten op deze camping! - Bijela Uvala genaamd
[afbeelding]2 weken voor 190¤ - inclusief tent - bed - koelkast.
Nu moeten we er alleen nog zien te komen!
Wij gaan met 10 man, en daar zitten een paar kerels bij die eigenlijk in het gesticht horen.
Gezelligheid moet je zelf maken zeg ik altijd maar. En dat gaat nu ook wel lukken denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |