abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7735820
Ik ga samen met m'n kameraden dit jaar naar Istrïe (kroatie), wie gaat er ook heen? Of heeft tips ? graag .

ik zou jullie erg dankbaar zijn.

Hij kwam, zag en dronk een pilsje
pi_7735969
Haha is erg leuk daar, ben zelf naar Medulin geweest op de camping via Gogo Tours. Was een 10 daagse reis, de heenweg vond ik erg lang, maar de terug weg viel mee, kon toen lekker slapen. Verder is de omgeving daar erg leuk, en de mensen zijn erg gezellig. Ik wil er dit jaar ook weer heen, maar ik boek toch last minut
pi_7736311
Ja wij zitten volgens mij ook in medulin! Nog tips, wat betreft kroegjes/dicotheken ?
pi_7736984
Weet iemand trouwens hoe duur/goedkoop het daar is is het of is het ???

Lijkt me fijn te weten.

maandag 6 januari 2003 @ 14:15:45 #5
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7737134
Ik ben er afgelopen zomer geweest. Was wel lachen, maar Medulin is een klein plaatsje en het heeft 2 discotheken. Ik dacht dat 1 de summerclub heette en daar gaan alle nederlanders heen.

Wat ergeren was, waren die gallige italianen. Wat een kutventjes zijn dat zeg.

Verder is het strand kut met peren, want het is kiezel. We hebben toen een zwembad opgezocht van een hotel, maar na een week daar hebben te gezwommen, kregen ze in de gaten dat we daar niet logeerden.

Het algemeen prijspeil ligt vrij hoog.

Met welke reisorganisatie ga je?

pi_7737160
Mijn kameraad heeft geboekt, weet het eigenlijk niet.

Verders nog tips over Cafetjes enzo ?

pi_7737220
Het is wel geinig in Istrië, maar het is zo'n 1x en nooit weer plekje. Na 1x heb je alles wel gezien. Het is ook allemaal erg toeristisch en helemaal niet goedkoop (vergelijkbaar met Nederland en soms duidelijk duurder). Wel heb ik erg genoten van de tomaten daar, niet te vergelijken met Nederlandse tomaten. Daar at ik ze als snoepgoed.

Het zeewater is er wel erg helder en lekker warm, die kiezelstrandjes gewoon negeren er zijn wel plekjes met zandstrand.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_7737246
Vorig jaar naam Rimini geweest, beetje erg duur daaro, 8 euro voor een biertje. Zoiets hoef ik toch niet te verwachten of wel
pi_7737264
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:21 schreef CactusJack het volgende:
Vorig jaar naam Rimini geweest, beetje erg duur daaro, 8 euro voor een biertje. Zoiets hoef ik toch niet te verwachten of wel
8 Euro voor een pilsje, serieus?!
  maandag 6 januari 2003 @ 14:22:08 #10
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7737273
wij hadden een appartement dus het was 's avonds daar keihard zuipen en er zijn weinig cafeetjes. Die summerclub is een grote discotheek met ook een buiten afdeling --> dansvloer en terras. Daar is het meestal vrij gezellig. Als je met gogo tours gaat wordt er ook een hollandse nacht georganiseerd. Doen! Is goede poep.
pi_7737318
Dat hebben wij ook ja. Is het te vergelijken met Siofok in hongarije of daaro nooit geweest?

En ja 8 euro, had je een korting dan was het slechts 5 eurotjes. Gaat de lol er vlug van af. Trouwens dat was in 1 discotheek, de grootste van europa dacht ik. Verders ging het nog wel. Iets duurder dan ons eigen kikkerlandje.

maandag 6 januari 2003 @ 14:35:13 #12
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7737568
Siofok ben ik ook geweest. Aan het Balaton. Was een goede vakantie, maar dat is wat anders. Is het een beetje mee te vergelijken, maar daar was het echt goedkoop, in Medulin absoluut niet. Istrie is al wel een stuk verder, maar autochtonen in Istrie zijn onwijs vaag. Voorbeeldje:

We gingen twee week in een appartement. krijgen we van die lokale eigenaar (die er onder woonde) te horen dat er na 1,5 week andere mensen in komen. Hij wou ons gewoon weg hebben denk ik, maar dat terzijde. komen we in een ander appartement te zitten, worden we er weer uitgeschopt, want we zouden peuken van het balkon hebben gegooid die door een zonnescherm zijn gebrand. Hadden we dus niet gedaan. Weer naar een ander appartement.

Conclusie van dit verhaal: wel oppassen, want de mensen zijn vrij achterbaks. De ene keer aardig en daarna in 1 keer onwijs pissig.

pi_7737607
Oke dan, ik zal er rekening mee houden, door deze bericht geving toch wat minder zin in de vakantie ! Maar ja ik drink mijn biertje wel dus. Het komt wel goed. En op het gebied van het vrouwelijk schoon?
  maandag 6 januari 2003 @ 14:43:01 #14
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7737732
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:37 schreef CactusJack het volgende:
Oke dan, ik zal er rekening mee houden, door deze bericht geving toch wat minder zin in de vakantie ! Maar ja ik drink mijn biertje wel dus. Het komt wel goed. En op het gebied van het vrouwelijk schoon?
Eerste week was niet te believen. Bar marina zo heette het cafeetje (was ik ff vergeten) waren we, komt de kroegentocht van gogo langs. We zijn vaker met gogo geweest en weten dat je daar niet voor op hoeft te geven, want dan hoef je er niet voor te betalen, maar je kan wel gewoon mee, hehe. Staan we daar: 70% vrouw. Wij wisten niet wat ons overkwam. Over het algemeen is het redelijk 50-50. Tweede week was wat jammerlijk, vrij weinig maar dat was redelijk laat in het seizoen.
pi_7737898
quote:
Op maandag 6 januari 2003 14:43 schreef Gerrit_Knol het volgende:

[..]

Eerste week was niet te believen. Bar marina zo heette het cafeetje (was ik ff vergeten) waren we, komt de kroegentocht van gogo langs. We zijn vaker met gogo geweest en weten dat je daar niet voor op hoeft te geven, want dan hoef je er niet voor te betalen, maar je kan wel gewoon mee, hehe. Staan we daar: 70% vrouw. Wij wisten niet wat ons overkwam. Over het algemeen is het redelijk 50-50. Tweede week was wat jammerlijk, vrij weinig maar dat was redelijk laat in het seizoen.

Dit zijn toch weer betere berichtgevingen !
Sinds een tijdje weer vrijgezel dus ik kan weer op pad ! HAHA
Here I come. !
  maandag 6 januari 2003 @ 15:47:13 #16
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_7739005
Is gaaf, wel erg heet. De mensen zijn over het algemeen erg aardig en doen hun uiterste best voor je, zeker in restaurantjes... Wij hadden daar na een aantal dagen meer een stamrestaurantje, omdat ze er zo vriendelijk waren en het daar lekker en niet al te duur was.
Weet niet hoe de prijzen er nu liggen!
G'day mates, I'm in Australia!!!
  maandag 6 januari 2003 @ 15:49:31 #17
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7739058
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:47 schreef Catkin_ het volgende:
Is gaaf, wel erg heet. De mensen zijn over het algemeen erg aardig en doen hun uiterste best voor je, zeker in restaurantjes... Wij hadden daar na een aantal dagen meer een stamrestaurantje, omdat ze er zo vriendelijk waren en het daar lekker en niet al te duur was.
Weet niet hoe de prijzen er nu liggen!
Ben jij afgelopen zomer naar Istrie geweest?
pi_7778391
Ben vorig jaar ook naar Istrie geweest.
Niet echt veel jeugd vond ik.
Prijzen ongeveer gelijk met Nederland.
Wij zijn in Umag geweest, Porec had wel een leuke dischotheek was alleen een half uur rijden.

En was ind. 1x (voorlopig) niet meer.

woensdag 8 januari 2003 @ 19:32:56 #19
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_7783617
quote:
Op maandag 6 januari 2003 15:49 schreef Gerrit_Knol het volgende:

[..]

Ben jij afgelopen zomer naar Istrie geweest?

Nee is alweer een aantal jaren geleden...
G'day mates, I'm in Australia!!!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 12:13:11 #20
39712 Gerrit_Knol
It was a funny angle!
pi_7817275
By the way: blikken bier kopen. Je betaalt je scheel aan statiegeld...
pi_7926807
Istrië?!

Leuk: ja...
Stappen: nee...

Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  vrijdag 17 januari 2003 @ 15:37:35 #22
32188 Hollie
Ze klemmen je helemaal lul!
pi_7952764
Wij gaan ook naar Istrie.
We gaan met 9 man. Busje gehuurd (gaan we huren).

En we zitten op deze camping! - Bijela Uvala genaamd

2 weken voor 190¤ - inclusief tent - bed - koelkast.

Nu moeten we er alleen nog zien te komen!

Veni..Vidi..Vagina --> Ik kwam... Ik zag... En het was KUT!
pi_7952826
Wij gaan volgens mij 4 augustus weg! en dan 10 dagen. i nappartement anita, ben benieuwd. En anders zoek ik me daar wel andere slaap plek, ben toch vrijgezel !
  vrijdag 17 januari 2003 @ 15:39:41 #24
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_7952834
quote:
Op vrijdag 17 januari 2003 15:37 schreef Hollie het volgende:
Wij gaan ook naar Istrie.
We gaan met 9 man. Busje gehuurd (gaan we huren).

En we zitten op deze camping! - Bijela Uvala genaamd
[afbeelding]

2 weken voor 190¤ - inclusief tent - bed - koelkast.

Nu moeten we er alleen nog zien te komen!

Cool, daar ben ik een paar jaar terug op geweest. Prima camping!
Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_7952945
Ik hoor hier goede en slechte berichten, ik ga toch uit van de goede berichten.

Wij gaan met 10 man, en daar zitten een paar kerels bij die eigenlijk in het gesticht horen.

Gezelligheid moet je zelf maken zeg ik altijd maar. En dat gaat nu ook wel lukken denk ik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')