Ze is ook nog maar 20, maar doet zich voor als iemand van 30 die het leven al heeft mee gemaakt...quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef Chanel5 het volgende:
Mylene heeft een behoorlijk grote mond maar roep één keer BOE en ze zit in een hoekje te pruilen.
Het gaat nog versierd worden met gouden verf door Kaylee, Chris en Shalley volgens mijquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Wordt het nou toch een uitvaartcentrum?
[ afbeelding ]
Nou, daar zal het een stuk vrolijker van wordenquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het gaat nog versierd worden met gouden verf door Kaylee, Chris en Shalley volgens mij
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, daar zal het een stuk vrolijker van worden
Ik vind Shelley vaak beter dan Franny. Veel natuurlijkerquote:
Over haar tietjes wrijven heeft ze aardig doorquote:Op dinsdag 2 april 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
En zelfs nadat het 87 keer is voorgedaan blijft het nog niet hangen bij kees. Het varken, de geiten en de kippen doen het na, maar Kees snapt het nog steeds niet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:37 schreef mazaru het volgende:
En zelfs nadat het 87 keer is voorgedaan blijft het nog niet hangen bij kees. Het varken, de geiten en de kippen doen het na, maar Kees snapt het nog steeds niet.
[ afbeelding ]
Toen ik haar zag dansen dacht ik: O jeeee. En straks moet ze een uur fietsen terwijl Dylan een leuke date voorbereid voor hun '2 jarig jubileum' en dan kan Kaylee geen boe of bah meer zeggenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2019 13:46 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan tegen Jens: Morgen bestaat niet.
Een voorman zei eens tegen mij. Adriaan dat en dat moet je morgen doen. De volgende dag zei die voorman. Adriaan je moet dat en dat doen. Adriaan had gezegd: Neee, dat doe ik niet ik zou het morgen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |