abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 2 april 2019 @ 10:11:56 #1
35723 crew  GGMM
pi_185985716

Edson Omar Álvarez Velázquez (Tlalnepantla de Baz, 24 oktober 1997) is een Mexicaanse voetballer die doorgaans als verdediger speelt. Hij stroomde in 2016 door vanuit de jeugd van Club América. Álvarez debuteerde in 2017 in het Mexicaans voetbalelftal.

quote:
PSV en Ajax azen op Mexicaanse verdediger Alvarez
AMSTERDAM - Ajax en PSV zijn niet alleen in een felle titelstrijd, maar ook in een transferstrijd verwikkeld. Beide Nederlandse topclubs hebben de Mexicaan Edson Alvarez (21) in het vizier en spraken in Nederland al met de zaakwaarnemer van de verdediger van Club America, Eduardo Hernandez en diens Nederlandse zakenpartner Fulco van Kooperen. Ajax en PSV hebben concurrentie van de kapitaalkrachtige Italiaanse clubs Inter, Atalanta Bergamo en Fiorentina.

Op dit moment lijkt PSV het snelst zaken te willen doen. Bij Ajax is de status van Alvarez nog ’een van de opties’. De Eindhovenaren hebben daarnaast als voordeel dat ze met Hirving Lozano en Erick Gutierrez al twee Mexicanen onder contract hebben en de banden met dat land warm zijn. Op korte termijn gaat er weer een Eindhovense delegatie naar Mexico, waar ongetwijfeld ook de transfer van de talentvolle verdediger ter sprake zal komen. Een nadeel voor PSV is echter de vraagprijs van circa tien miljoen euro, die door Ajax makkelijker op te hoesten is.

Eerst verkopen
PSV lijkt eerst te moeten verkopen om een bod te kunnen uitbrengen. Afgelopen winter wilde technisch manager John de Jong Alvarez ook al inlijven, maar toen bleek de komst van de Mexicaan financieel onhaalbaar. Momenteel speelt de tegen Ajax zo ongelukkig spelende Daniel Schwaab rechts in het centrum van de verdediging. De Duitser heeft een aflopend contract en zijn toekomst is nog ongewis. Schwaab ontving inmiddels een aanbieding voor een nieuw contract, heeft het naar zijn zin, maar heeft het voorstel in beraad, omdat zijn familie in Duitsland verblijft

Ajax had de 22-voudig Mexicaans international in de zomer van 2018 op de radar, wilde voor Lisandro Magallan gaan, maar kwam uiteindelijk bij Daley Blind uit. Mocht directeur spelersbeleid Marc Overmars nu wel zaken (willen) doen, dan haalt hij met Mexicaans kampioen en WK 2018-speler Alvarez een multifunctionele speler binnen. Rechts-centraal in de verdediging is zijn beste positie, maar hij kan ook als rechtsback en controlerende middenvelder uit de voeten.
https://www.telegraaf.nl/(...)e-verdediger-alvarez

Poll: Als Edson slim is gaat hij naar...
Ajax!
PSV!
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 6% gewijzigd door GGMM op 02-04-2019 13:49:23 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_185986341
Mocht het echt op een keuze tussen Ajax en PSV aankomen zal hij toch voor PSV kiezen, dat lijkt me duidelijk. Die kunnen Lozano en Guti inzetten, daarnaast zal misschien ook Guardado nog even worden gebruikt als derde troef. PSV heeft gewoon een sterkere voet aan de grond in Mexico. Desalniettemin ook prima mocht hij toch voor Ajax kiezen, gewoon leuk zo'n schijnbaar groot talent in de Eredivisie actief te zien :).
  dinsdag 2 april 2019 @ 11:27:30 #3
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_185986789
Als hij verstandig is kiest hij voor ajax :)
graag op anoniem
pi_185987187
als hij een verstandige speler die ver gaat komen, wilt worden, moet hij naar ajax gaan
pi_185987267
Of hij kijkt naar Magallan en denkt tja.. Kan ook weer positief zijn, omdat hij dan weet dat hij beter is.
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:32:01 #6
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185988817
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 10:53 schreef Dejannn het volgende:
Mocht het echt op een keuze tussen Ajax en PSV aankomen zal hij toch voor PSV kiezen, dat lijkt me duidelijk. Die kunnen Lozano en Guti inzetten, daarnaast zal misschien ook Guardado nog even worden gebruikt als derde troef. PSV heeft gewoon een sterkere voet aan de grond in Mexico. Desalniettemin ook prima mocht hij toch voor Ajax kiezen, gewoon leuk zo'n schijnbaar groot talent in de Eredivisie actief te zien :).
Zal Gutierrez nu zo positief over PSV zijn denk je?
Oh.
pi_185989007
Als dit de nieuwe '......' is dan kiest hij sowieso voor Ajax. Want daar houden ze er van om spelers te vergelijken met (voormalig) wereldtoppers.
Wil hij echter zonder capsones kunnen voetballen bij een Nederlandse topclub dan kiest hij voor PSV. Beetje afhankelijk dus van zijn mate van arrogantie. Zijn karakter zal uiteindelijk een groot gedeelte van de afweging/ keuze zijn.

Samenvattend: is het een arrogante hoerenzoon dan kiest hij voor Ajax, is het een aardige goedlachse jongen met een visie hoe de top te halen dan kiest hij voor PSV.
U MAD?
  Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 13:45:03 #8
274204 crew  Mexicanobakker
pi_185989033
Waarom staat er twee keer dezelfde alinea in het nieuwsbericht? :?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_185989037
Zijn er geen andere (buitenlandse) clubs in de markt voor deze speler?

PSV of Ajax, zal dus wel Betis worden
blablablabla
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:45:48 #10
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185989046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Elan het volgende:
Atalanta, Fiorentina & Internazionale las ik.
Oh.
  Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 13:46:25 #11
pi_185989052
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Elan het volgende:
"Ajax en PSV hebben concurrentie van de kapitaalkrachtige Italiaanse clubs Inter, Atalanta Bergamo en Fiorentina."

Lezen.
pi_185989077
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Atalanta, Fiorentina & Internazionale las ik.
Zal wel zoiets worden dan, na Sanchez en Lozano volgen grotere clubs natuurlijk ook nauwlettend wat Ajax en PSV doen qua scouting.
blablablabla
  Redactie Sport dinsdag 2 april 2019 @ 13:47:30 #13
pi_185989080
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal Gutierrez nu zo positief over PSV zijn denk je?
Ik vind dat die inderdaad maar raar wordt behandeld, maar dat kon je lange tijd ook van Neres zeggen.
pi_185989089
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

"Ajax en PSV hebben concurrentie van de kapitaalkrachtige Italiaanse clubs Inter, Atalanta Bergamo en Fiorentina."

Lezen.
Die staan anders niet in de poll of de TT
blablablabla
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:48:41 #15
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185989098
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind dat die inderdaad maar raar wordt behandeld, maar dat kon je lange tijd ook van Neres zeggen.
Nou nee, die werd al gehaald toen om eerst rustig te wennen. Neres had ook al veel minder ervaring op het hoogste niveau qua wedstrijden dus kwam al anders binnen, en hij had uiteindelijk na een halfjaar toch een basisplaats waar Gutierrez nu al een heel seizoen weer op de bank zit.
Oh.
  dinsdag 2 april 2019 @ 13:49:32 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185989109
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:47 schreef Elan het volgende:

[..]

Zal wel zoiets worden dan, na Sanchez en Lozano volgen grotere clubs natuurlijk ook nauwlettend wat Ajax en PSV doen qua scouting.
Atalanta heeft volgens mij al een vrij goede scouting van zichzelf (halen veel spelers goedkoop binnen en presteren goed). Dus die zijn niet afhankelijk van Ajax & PSV, kom op zeg.
Oh.
  Forum Admin dinsdag 2 april 2019 @ 13:50:07 #17
35723 crew  GGMM
pi_185989116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staat er twee keer dezelfde alinea in het nieuwsbericht? :?
Ik heb De Telegraaf gemaild, raar inderdaad.

In de OP heb ik het zelf even aangepast! :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Die staan anders niet in de poll of de TT
Nou en.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator dinsdag 2 april 2019 @ 13:52:53 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_185989152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Nou en.
Raar dat je een nieuwsbericht overneemt zonder 'm uitvoerig te lezen en te controleren op spelfouten. Ik verwacht beter van een man van jouw statuur.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_185989161
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Nou en.
Ben verder niet boos maar beetje een vreemde keuze als ze kennelijk ook in de markt zijn voor de betreffende speler.
blablablabla
  Forum Admin dinsdag 2 april 2019 @ 13:54:57 #20
35723 crew  GGMM
pi_185989188
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben verder niet boos
Pfieuw! :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  FOK!fotograaf dinsdag 2 april 2019 @ 13:56:30 #21
842 Zorro
Z
pi_185989216
Ik snap dit bericht niet. Scarface had toch gezegd dat Pablo en Juan in de Walmart hadden aangegeven dat de deal met PSV al rond was?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_185989217
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Raar dat je een nieuwsbericht overneemt zonder 'm uitvoerig te lezen en te controleren op spelfouten. Ik verwacht beter van een man van jouw statuur.
Zijn poll is ook al niet compleet.
GGMM gooit er weer eens ouderwets met de pet naar.
blablablabla
pi_185989334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Atalanta heeft volgens mij al een vrij goede scouting van zichzelf (halen veel spelers goedkoop binnen en presteren goed). Dus die zijn niet afhankelijk van Ajax & PSV, kom op zeg.
Ik zeg nergens dat ze in hun scouting afhankelijk zouden zijn van Ajax of PSV maar zo'n Lozano en Sanchez zijn natuurlijk wel ultieme voorbeelden dat Ajax en PSV er vaak wel aardig bij zitten.

Waardoor andere geďnteresseerden of niet eens geďnteresseerden wellicht eerder zullen toehappen.

Die Lainez of zo was ook bijna rond met Ajax en koos op het laatste moment voor Betis die opeens alles op alles hadden gezet om hem te contracteren.
blablablabla
pi_185989497
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 13:56 schreef Elan het volgende:
GGMM gooit er weer eens ouderwets met de pet naar.
Heeft z'n dag niet denk ik. Vergeef het hem a.u.b.

U MAD?
  dinsdag 2 april 2019 @ 14:16:07 #25
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_185989537
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2019 14:02 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ze in hun scouting afhankelijk zouden zijn van Ajax of PSV maar zo'n Lozano en Sanchez zijn natuurlijk wel ultieme voorbeelden dat Ajax en PSV er vaak wel aardig bij zitten.

Waardoor andere geďnteresseerden of niet eens geďnteresseerden wellicht eerder zullen toehappen.

Die Lainez of zo was ook bijna rond met Ajax en koos op het laatste moment voor Betis die opeens alles op alles hadden gezet om hem te contracteren.
Betis volgde zo'n Lainez waarschijnlijk ook al heel lang, maar de noodzaak tot overschakelen op een transfer is dan pas echt groot als hij ingepikt wordt hč ;). Al die clubs kennen alle spelers die er rondlopen joh, die hebben allemaal een databasesysteem met alle spelers erin inclusief hun statistieken.
Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')