Respect dat je dat doet,Ik heb vroeger ponykampen gedaan.Vrij intensief maar wel heel leuk.quote:
Echt wel weinig slapen en veel verantwoording hebben. Ik weet er alles van.quote:Op maandag 1 april 2019 20:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Respect dat je dat doet,Ik heb vroeger ponykampen gedaan.Vrij intensief maar wel heel leuk.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Word jij dan de enige normale? Zoveel verandering kan ik niet aan.
quote:
Als hologram?quote:Op maandag 1 april 2019 20:28 schreef mario390 het volgende:
..come to montreux,frank zappa plays ...
quote:
6 weken achter elkaar in de zomer.Soms ben je echt even klaar.Vooral met slecht weer.quote:Op maandag 1 april 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel weinig slapen en veel verantwoording hebben. Ik weet er alles van.
Kutmuziek.quote:Op maandag 1 april 2019 20:40 schreef mario390 het volgende:
in Brasil spelen ze bij het Pool Rockmuziek Deep Purple,Van Halen en meer
Nichtenrock.quote:
Meen je niet.quote:
Gesnipperde aluminiumpapier door de zalmsalade.quote:
Staan 2 namen tussen die al nep zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef mario390 het volgende:
hou van skid row,iron maiden, whitesnake,winger,megadeth en nog meer
En dan op je vullingen.quote:Op maandag 1 april 2019 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gesnipperde aluminiumpapier door de zalmsalade.
quote:
nep? is alles handgespelte muziekquote:Op maandag 1 april 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Staan 2 namen tussen die al nep zijn.
quote:Op maandag 1 april 2019 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
Man man, Scrut als tijdelijke mod. Geloof er niks van.
quote:
Ik vind dat we een bindend referendum moeten houden wie onze mod moet worden.quote:
Prima idee.quote:
Ik stel mezelf ook als kandidaatquote:Op maandag 1 april 2019 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat we een bindend referendum moeten houden wie onze mod moet worden.
Hij bant gewoon iedereen die geen normaal Duits typtquote:
Ook daar kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 1 april 2019 21:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik stel mezelf ook als kandidaat
Of die over Naomi of manon negatief zijn.quote:Op maandag 1 april 2019 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij bant gewoon iedereen die geen normaal Duits typt
Het zal hier dan wel vollopen met lekkere struise en blonde chicks dus ik ben ook voor hoorquote:Op maandag 1 april 2019 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Of die over Naomi of manon negatief zijn.
Nog van de schooltandarts.quote:
Mario for president.quote:Op maandag 1 april 2019 21:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij bant gewoon iedereen die geen normaal Duits typt
quote:Op maandag 1 april 2019 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal hier dan wel vollopen met lekkere struise en blonde chicks dus ik ben ook voor hoor
Zo'n tandarts bus die voor de school reed? Tering dat is oud zeg.quote:
Yep.beulen waren het.quote:Op maandag 1 april 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n tandarts bus die voor de school reed? Tering dat is oud zeg.
Ik ook, wij hadden een eigen tandarts.quote:
kwartjes vallen altijd wat laat modgewijsquote:Op maandag 1 april 2019 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja leuk, maar zo werkt het natuurlijk niet.
Was je er voor in behandeling?quote:Op maandag 1 april 2019 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Het zal hier dan wel vollopen met lekkere struise en blonde chicks dus ik ben ook voor hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |