Gezien de huidige datum, ben ik nog enigszins gereserveerd.quote:
Hoe graag ik dat ook gewild zou hebben, dat is niet waar.quote:Op maandag 1 april 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt lopen flikflooien met sacha op de bank.
Wellus.quote:Op maandag 1 april 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe graag ik dat ook gewild zou hebben, dat is niet waar.
Dat is wel fijn idd, verse dan vers.. ik haal ze gewoon bij de groente winkel van die mini'squote:Op maandag 1 april 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt wel, ik mis de tijd dat ik niet meer de tuin in kan lopen en er één pakken.
Waarom morgen pas eigenlijk?quote:Op maandag 1 april 2019 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe graag ik dat ook gewild zou hebben, dat is niet waar.
Ja, het zou eerst gister al zijn maar we vonden het wel grappig om het vandaag bekend te makenquote:Op maandag 1 april 2019 19:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gezien de huidige datum, ben ik nog enigszins gereserveerd.
Dat is niet mijn schuld.quote:Op maandag 1 april 2019 19:04 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ik kom godverdomme niet bij de tandarts
Nee hoor, ik kreeg een melding dat ik je vandaag nog mocht uitlachen en belachelijk mag maken.quote:Op maandag 1 april 2019 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het zou eerst gister al zijn maar we vonden het wel grappig om het vandaag bekend te maken
Wat mot jij nou weer? Ik ben bezig een toekomstige moderator te pesten.quote:
Oh, waarom?quote:Op maandag 1 april 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat mot jij nou weer? Ik ben bezig een toekomstige moderator te pesten.
En je denkt dat ik dat morgen weer vergeten ben?quote:Op maandag 1 april 2019 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg een melding dat ik je vandaag nog mocht uitlachen en belachelijk mag maken.
Eikel.
Omdat dat leuk is.quote:
Soms ben jij best raar.quote:Op maandag 1 april 2019 19:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg een melding dat ik je vandaag nog mocht uitlachen en belachelijk mag maken.
Eikel.
Ik in iedergeval wel.quote:Op maandag 1 april 2019 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En je denkt dat ik dat morgen weer vergeten ben?
Als je dan morgen maar niet denkt dat het aan je pc ligt, als je niet op Fok! kuntquote:
Mwah. Ik zal proberen in de geest van sacha te modereren. Misschien een klein beetje strenger, maar Voxs en jij kunnen wel een potje bij me breken.quote:Op maandag 1 april 2019 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Laten we 'm maar rustig houden, anders hebben we morgen allemaal notes erbij.
Ach een beetje leven in de brouwerij gooien. Zo raar ben ik niet.quote:
Hm wilde juist wat gaan rellen morgenquote:Op maandag 1 april 2019 19:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Laten we 'm maar rustig houden, anders hebben we morgen allemaal notes erbij.
Voxs is een kutwijfquote:Op maandag 1 april 2019 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik zal proberen in de geest van sacha te modereren. Misschien een klein beetje strenger, maar Voxs en jij kunnen wel een potje bij me breken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |