Dat is al geen beste eerste stap.quote:Op maandag 1 april 2019 17:26 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik heb geen verstand van 2e hands auto's.
iddquote:Op maandag 1 april 2019 19:14 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dat is al geen beste eerste stap.
Bästlerwagenquote:Op maandag 1 april 2019 19:27 schreef Guardian487 het volgende:
Valt behoorlijk tegen ligt er natuurlijk wel aan in wat voor prijsmarge je gaat kijken. Wij wonen sinds kort in Duitsland en zijn op zoek naar een autootje tot max 1000. In Nederland vind je daar veel meer voor dan hier in Duitsland. Wij willen niet importeren van NL naar DL omdat dit gewoon veel geld kost. Maar als je voor een prikkie een auto zoekt heb je er eentje die al klaar is voor de stort in ieder geval dat valt ons op. In Nederland heb je echt leuke rijdende autootjes
Inderdaad auto voor de hobbyist of handelaar 🤣 maar word zo lastig in rijden in Nederland heb je voor datzelfde bedrag wel autootjes met apk die nog prima rijden heb ze hier in Duitsland helaas not niet gezienquote:
Wij hebben vorig jaar een Ford C-max geīmporteerd uit 2012. Heeft me ¤4000 gescheeld t.o.v. NL. TS zoek je jong gebruikt of wat wil je?quote:Op maandag 1 april 2019 17:35 schreef Fer het volgende:
Volgens mij alleen de modellen waar voor bpm op zat, de grotere luxere auto’s. Vanaf 8 jaar hoef je bij import amper nog bpm te betalen.
Die windvanger zal wel flink wat duurder hier zijn door de bpm, dat voordeel geloof ik wel. 6-7 jaar is ook een mooie leeftijd om te importeren.quote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar een Ford C-max geīmporteerd uit 2012. Heeft me ¤4000 gescheeld t.o.v. NL. TS zoek je jong gebruikt of wat wil je?
heb max 2500 euro te bestedenquote:Op maandag 1 april 2019 21:44 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar een Ford C-max geīmporteerd uit 2012. Heeft me ¤4000 gescheeld t.o.v. NL. TS zoek je jong gebruikt of wat wil je?
quote:Op maandag 1 april 2019 22:58 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb max 2500 euro te besteden
moet beetje zuinig zijn en ruimte hebben
hoezo niet?quote:Op maandag 1 april 2019 23:18 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dat is echt totaal de moeite niet waard.
Importeren is ook niet gratis. Auto's voor dat bedrag zijn wellicht iets goedkoper in DE, maar voor die voor je deur staat....quote:
vanaf welk bedrag begint het interessant te worden?quote:Op maandag 1 april 2019 23:24 schreef jroz het volgende:
[..]
Importeren is ook niet gratis. Auto's voor dat bedrag zijn wellicht iets goedkoper in DE, maar voor die voor je deur staat....
Dit inderdaad. Ik had zelf budget van 10.000 met alle kosten. Denk ook aan transport, RDW kosten, BPM aangifte als je dit zelf niet kan kost je dit geld, dag verlof etc. Met 2500 budget is het de moeite niet en maak je weinig tot geen winst denk ik.quote:Op maandag 1 april 2019 23:29 schreef Fer het volgende:
Nieuwprijs vanaf 30000
5-6 jaar oud
Ben je nog steeds minimaal 10000 kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |