Weet je wel hoe dat moetquote:Op maandag 1 april 2019 22:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik denk dat ik allemaal rotstekeningen zou gaan maken
Ik zal het hem lerenquote:
Met creatief denken, heb je al de helftquote:Op maandag 1 april 2019 22:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou niet eens weten hoe je daaraan begint, worden er cursussen gegeven?
Denk je dat je daar aanleg voor hebt, want wat je hier neerzet zou ik niet zo snel opzetten hahaquote:Op maandag 1 april 2019 22:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee nee eerst mijn werk voor morgen af. Echt zin om films te schrijven.
Denk je soms dat Steven geen kladversies had?quote:Op maandag 1 april 2019 23:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk je dat je daar aanleg voor hebt, want wat je hier neerzet zou ik niet zo snel opzetten haha
Al 20 jaar!! Nou, denk wel dat de aarde daarvan onder de indruk is.quote:Op maandag 1 april 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Kan in een rots gewoon met krijt joh. Zolang het niet weg regent is dat prima. Staat hier in een steegje al 20 jaar op een muur met krijt iets geschreven en om een of andere reden verdwijnt het maar niet.
Lieg niet tegen mequote:
In het vinexwijkje waar ik ben opgegroeid, woonde ik naast een poortje.quote:Op maandag 1 april 2019 23:00 schreef Myrr het volgende:
Kan in een rots gewoon met krijt joh. Zolang het niet weg regent is dat prima. Staat hier in een steegje al 20 jaar op een muur met krijt iets geschreven en om een of andere reden verdwijnt het maar niet.
Ongetwijfeld, Myrr Spielberg.quote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk je soms dat Steven geen kladversies had?
Als we allemaal dood gaan doet dat er toch niet toe jongen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Al 20 jaar!! Nou, denk wel dat de aarde daarvan onder de indruk is.
Je bent momenteel wel echt 2edgy4me hoorquote:Op maandag 1 april 2019 23:03 schreef Myrr het volgende:
Denk je dat een film waarbij mensen proefdieren worden voor de wetenschap omdat ze hun mensenrechten hebben verspild wel zou pakken?
Zou me echt heel chill lijken namelijk.
Night Myrr Shalalam, voor de plottwistsquote:
Jawel, ooit komt er weer een frisse generatie wanneer de aarde zijn resetje heeft gedaan.quote:Op maandag 1 april 2019 23:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als we allemaal dood gaan doet dat er toch niet toe jongen.
spielberg is ook smakeloze regisseurquote:Op maandag 1 april 2019 23:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
Denk je soms dat Steven geen kladversies had?
Alsof je dat Michael Panhuis en co. niet zou gunnen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je bent momenteel wel echt 2edgy4me hoor
Ja hij hoort je toch niet door zijn geldmuur heen.quote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spielberg is ook smakeloze regisseur
Ik weet niet wie dat is. Maar tegelijkertijd denk ik niet dat 1 individu mijn mening over het gehele ras gaat beinvloeden.quote:Op maandag 1 april 2019 23:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Alsof je dat Michael Panhuis en co. niet zou gunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |