hahaquote:Op maandag 1 april 2019 14:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik mag jou wel. Gewoon eerlijk, in plaats van die prutsers die veinzen iets voor te stellen
. Terwijl ze 1. niet knap zijn 2. de hele dag op FOK! zitten 3. een nerdkliekje met elkaar vormen
![]()
.
quote:Op maandag 1 april 2019 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is een Niels quote he? Ik wist het
Ik trapte er NIET in
WCH weet ook dat ik dit niet meenquote:Op maandag 1 april 2019 14:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Softie. Past helemaal niet bij je nieuwe imago
Voor het eerst sinds maanden hoor :squote:
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingenquote:
was ook sarcastisch eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds maanden hoor :s
Thanks poepie, heb ham-kaascroissaintje en optimel framboos dus dat komt wel goed haha winkquote:
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkopquote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingen
Ohquote:
Bij heel veel bedrijven kan je gewoon een keer een vrijdag vrij krijgen als je het op tijd aangeeft, dat gaat niet echt in het onderwijs hequote:Op maandag 1 april 2019 14:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan wil ik ook docent gaan worden. Veel vakanties, korte werkdagen en minimaal 5x per jaar vrij voor stakingen
sow hallootjesquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkop
Waarom is mijn account niet unlocked? Wat is dit voor ongeinquote:Op maandag 1 april 2019 14:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo korte werkdagen, ik werk van 7.30 tot 17 hjb gewoon dikkop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |