abonnement Unibet Coolblue
pi_185960980
In Istanbul is het verschil 1500.
Nog 35000 stemmen te gaan.

1500 is 3% van de 35000.

Als CHP nu 51,5% van die 35000 stemmen krijgt, heeft CHP gewonnen.
pi_185961104
Alsof Erdo de verkiezingen gaat verliezen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_185961756
CHP *O* *O*
Protège moi de mes désirs.
pi_185967569
ik zeg tegen mijn oom gisteren ochtend, laten we even aannemen, akp verliest vandaag ankara, istanbul, bursa en antalya. er zijn 4,5 jaar lang geen verkiezingen in het land. als de akp erin slaagt om de economie weer op de rails te krijgen zullen vele verloren stemmen weer terugkeren naar de akp. tipis tipis ;)

tashecon twitterde op maandag 01-04-2019 om 11:11:35 Turkey - could be best result. AKP gets a drubbing, but gets 50% nationally. Neither AKP or MHP are going to be eager for early elections. Got 4.5 years to next vote. No excuse but for AKP to reform. S400s needs resolution and gotta roll out reform agenda. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185968128
En ze zijn massaal de straat weer op, weer met vlaggen. Nu weer dat Erdogan heeft verloren. Altijd tijd voor een feestje.
Geen touw meer aan vast te knopen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  maandag 1 april 2019 @ 12:32:22 #7
1234 HiZ
Istanbullu
pi_185968156
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 12:30 schreef Sigaartje het volgende:
En ze zijn massaal de straat weer op, weer met vlaggen. Nu weer dat Erdogan heeft verloren. Altijd tijd voor een feestje.
Geen touw meer aan vast te knopen.
Niet alle Turken denken hetzelfde hé?
pi_185968493
seref_i twitterde op maandag 01-04-2019 om 12:19:39 AKP will be appealing election results in Istanbul and Ankara. In Ankara they strongly believe that the results will swing in their favour after appeals. The opposition won't be breathing easy yet. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185968548
Dus het vertonen van dat Nieuw-Zeelandfilmpje heeft niet genoeg geholpen.
Radio Espantoso
pi_185968650
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185968678
Als hier in Nederland gemeenteraadsverkiezingen zijn hoor je niemand.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_185968694
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:02 schreef Sigaartje het volgende:
Als hier in Nederland gemeenteraadsverkiezingen zijn hoor je niemand.
turkije is nederland niet broer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185968735
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:02 schreef Sigaartje het volgende:
Als hier in Nederland gemeenteraadsverkiezingen zijn hoor je niemand.
Ik denk dat dat komt omdat Nederland kritische journalisten gewoon rond laat lopen. Of we moeten onderwijzers en rechters op gaan sluiten omdat ze dingen doen die de staat niet zint.

Dan gaat het wel en wee in Nederland wel interessant worden voor het buitenland denk ik.
pi_185968797
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt omdat Nederland kritische journalisten gewoon rond laat lopen. Of we moeten onderwijzers en rechters op gaan sluiten omdat ze dingen doen die de staat niet zint.

Dan gaat het wel en wee in Nederland wel interessant worden voor het buitenland denk ik.
zuiveringen van het cultuurmarxisme in het land zijn aanstaande dus nog een beetje geduld ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185968805
quote:
11s.gif Op maandag 1 april 2019 12:54 schreef Peligrosso het volgende:
Dus het vertonen van dat Nieuw-Zeelandfilmpje heeft niet genoeg geholpen.
:')
pi_185968829
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:11 schreef Atak het volgende:

[..]

:')
En de bakker en de groenteboer terroristen noemen hielp ook al niet.
Jammer voor jou en de andere minions.
Radio Espantoso
pi_185968902
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 13:13 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

En de bakker en de groenteboer terroristen noemen hielp ook al niet.
Jammer voor jou en de andere minions.
erdo en co. hebben wel bijna 52% van de landelijke stem vergis je niet ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185970079
ragipsoylu twitterde op maandag 01-04-2019 om 13:34:50 AK Party Istanbul candidate Yildirim doesn’t concede.He says there are more than 300.000 invalid votes, 10 times more than the lead taken by CHP. He says if one vote re-evaluated in his favour in each 31.136 ballot boxes, he could win. Since the difference only stands at 25K reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 april 2019 @ 16:45:47 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185972834
Even minuut op Sabah gekeken en man man man moet bijna kotsen. Een paar koppen:

- Na 20 jaar weer AKP aan de macht (als je dan verder leest gaat het om één of ander klein dorpje ergens).

- LAST MINUTE: DIT ZIJN DE DOCUMENTEN! (over dat CHP zogenaamd stemmen heeft verduisterd in Istanbul).

- Dit zijn de districten waar AKP met grote macht heeft gewonnen.

- Binali Yildirim is de echte winnaar

- Istanbul krijgt voor het eerst een burgemeester met een hoofddoek!

- AKP tekent protest aan voor de uitslagen in Istanbul en Ankara.

Ik vind het echt behoorlijk knap wat CHP heeft gedaan met NUL zendtijd en NUL berichtgeving over hun plannen.

Hurriyet is niet anders.

- De ongeldige stemmen kunnen alsnog invloed hebben op de verkiezingen in Istanbul.

- AKP: Wij gaan bewijzen dat ze hebben gefraudeerd.

- AKP: Wij hebben schokkende bewijzen dat er is gefraudeerd.

Gewoon nergens een woord over dat na Izmir nu ook Istanbu en Ankara gewonnen is door CHP. Alleen maar berichtgeving in de naam van AKP.
pi_185973571
Vroeger:



En nu:

pi_185974093
Hear, hear

tashecon twitterde op maandag 01-04-2019 om 16:33:18 Turkey - a lot of people are getting carried away about these local elections results. Too early to write Erdogan or the AKP off. They lost big cities, but still took over 50% of the vote with the MHP, and individually were only 1% down on 2018 elections. reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_185974108
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
Even minuut op Sabah gekeken en man man man moet bijna kotsen. Een paar koppen:

- Na 20 jaar weer AKP aan de macht (als je dan verder leest gaat het om één of ander klein dorpje ergens).

- LAST MINUTE: DIT ZIJN DE DOCUMENTEN! (over dat CHP zogenaamd stemmen heeft verduisterd in Istanbul).

- Dit zijn de districten waar AKP met grote macht heeft gewonnen.

- Binali Yildirim is de echte winnaar

- Istanbul krijgt voor het eerst een burgemeester met een hoofddoek!

- AKP tekent protest aan voor de uitslagen in Istanbul en Ankara.

Ik vind het echt behoorlijk knap wat CHP heeft gedaan met NUL zendtijd en NUL berichtgeving over hun plannen.

Hurriyet is niet anders.

- De ongeldige stemmen kunnen alsnog invloed hebben op de verkiezingen in Istanbul.

- AKP: Wij gaan bewijzen dat ze hebben gefraudeerd.

- AKP: Wij hebben schokkende bewijzen dat er is gefraudeerd.

Gewoon nergens een woord over dat na Izmir nu ook Istanbu en Ankara gewonnen is door CHP. Alleen maar berichtgeving in de naam van AKP.
Beide is erdo media lieverd ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Redactie Frontpage maandag 1 april 2019 @ 18:07:39 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_185974179
Zelfs al zou CHP winnen dan nog zal AK-Parti wel weer iets verzinnen om het ongeldig te verklaren. Ze zijn nu in ieder geval al bezig om zoveel mogelijk 'nieuws' naar buiten te brengen over hoe er allemaal is gefraudeerd met stemmen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 april 2019 @ 18:13:42 #24
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_185974262
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2019 18:07 schreef LTVDK het volgende:
Zelfs al zou CHP winnen dan nog zal AK-Parti wel weer iets verzinnen om het ongeldig te verklaren. Ze zijn nu in ieder geval al bezig om zoveel mogelijk 'nieuws' naar buiten te brengen over hoe er allemaal is gefraudeerd met stemmen :')
Het zou mij zeer verbazen als Erdo de grote steden moet afstaan. Deze frauduleuze man met de mindset van een dictator heeft niet zoveel op met democratie, mensenrechten en het concept van een rechtstaat en zou het liefst alles nog verder uithollen.
pi_185974330
Ben bekomen van de shock, heb nu pas weer de mentale kracht om te posten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')