Nee gewoon een lekkere pikquote:Op zondag 31 maart 2019 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is hij klein?, ik bedoel Aziaten houden van kleine maatjes.
Heb je speed gesnovenquote:Op zondag 31 maart 2019 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
qua vermoeidheid voelt het als 10 over twaalf. Maar zal wel weer klaarwakker in bed liggen
Wist niet dat jij zo gevoelig wasquote:Op zondag 31 maart 2019 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
qua vermoeidheid voelt het als 10 over twaalf. Maar zal wel weer klaarwakker in bed liggen
ik ga de hele nacht janken denk ikquote:Op zondag 31 maart 2019 23:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zo gevoelig was
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;pquote:
heb jij nog contact met haar?quote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;p
Lees geen mongolisch srryquote:Op zondag 31 maart 2019 23:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oké als dat echt zo is in welke taal was de screenshot die ik in groepsapp stuurde toenstraks? ;p
dit was echt altijd een banger diss op de basisschool (bedoel dit niet als diss naar jou wilde gewoon een herinnering ophalen)quote:
Heel eigenaardigquote:Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
Trollscience is overigens wel de enige man waarvoor ik zou overwegen om met een straart-buttplug met kattenoortjes op m'n handen te likken.
lief (:quote:Op zondag 31 maart 2019 23:47 schreef HPLC het volgende:
Trollscience is overigens wel de enige man waarvoor ik zou overwegen om met een straart-buttplug met kattenoortjes op m'n handen te likken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |