In eerste instantie zou ik dit jaar vakantie gaan vieren in Miami, maar dat bleek financieel nog niet helemaal haalbar, dus die plannen zijn in de ijskast gezet tot 2004!
Maar goed, komende zomer ga ik dus met drie vrienden naar Playa de las Americas in Tenerife. Zijn er mensen die er zijn geweest en zo ja, hebben jullie tips welke discotheken, kroegen etc de moeite waard zijn! En zijn er nog leuke excursies te ondernemen?
Ik lees het graag van jullie!
quote:laat ik die dan maar even gaan opzoeken, bedankt
Op maandag 6 januari 2003 11:53 schreef YPPY het volgende:
geit, in oude topics staat al veel informatie, die kun je nog even nalezen. Vragen stellen kan dan weer hier.
Ik ga van 2 tot 16 juli naar Costa Adeje (Vlakbij Playa de las Americas).
In dit hotel: Bahia Principe Costa Adeje.
Wie gaan er nog meer?
Verder is het de moeite waard om een auto te huren en het binnenland te verkennen. Kost wat tijd, maar je zal er achteraf wel blij om zijn. Het is mooi om het landschap te zien veranderen. Verder kent Tenerife mooie bezienswaardigen. Ik noem bijv. Los Gigantes, Teides etc. De hoofdstad Santa Cruz (of was dat nou niet de hoofdstad...:?) is niet toeristisch: het is een smerige arbeidersstad, die toeristen liever mijden.
Zo, dat was ff in het kort wat je er allemaal kan verwachten.
quote:Ik zit dus vanaf 11 juli twee weken in Compostella Beach
Op maandag 6 januari 2003 12:02 schreef HekkeySE het volgende:
Ik ga ook!!Ik ga van 2 tot 16 juli naar Costa Adeje (Vlakbij Playa de las Americas).
In dit hotel: Bahia Principe Costa Adeje.Wie gaan er nog meer?
quote:Hier dus Compostella Beach Golf II
Op maandag 6 januari 2003 12:52 schreef Elbutre het volgende:[..]
Ik zit dus vanaf 11 juli twee weken in Compostella Beach
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:54 schreef HekkeySE het volgende:[..]
Hier dus Compostella Beach Golf II
Wij zaten zelf wat afgelegen maar zijn natuurlijk wel even naar de toeristische gedeeltes geweest, dat is ook wel extreem toeristisch. En een Engelse zeg, je word er wel een beetje moe van.
quote:Halleluja..1.3kms away from the beach..Pfff..
Op maandag 6 januari 2003 12:52 schreef Elbutre het volgende:[..]
Ik zit dus vanaf 11 juli twee weken in Compostella Beach
Tja, ben vorig jaar mei op Tenerife geweest..
Ik zat in Playa de las Americas (wie niet hehe..)..
Strand is niet zo spectaculair..Veel zwart zand..
Het zwembad bij het hotel was prima..Heb je tenminste ook geen zand tussen je tenen
Veel proppers (van middelbare leeftijd hoe verzinnen ze het) die je in restaurants willen krijgen..Eten erg goedkoop..Voor 10 euro ben je verzekerd van een grote maaltijd met fris (ik drink geen alcohol, dus ik weet niet hoeveel dat kost
)..
Noord-Tenerife raad ik ten strengste af..Potverdorie wat was het daar koud.. (in mei)..Is ook niet echt veel bijzonders daar te zien..
Laat je trouwens niet lekker maken door alle verhalen over de Teide, want onze reisleiding vertelde dat de liften nog wel eens willen weigeren..Daar hang je dan op zoveel meter hoogte in de kou.. (zelf trouwens niet meegemaakt, maar ik ben daar ook niet geweest)..
Als je van Engelsen hou of van engelse wijven dan moet je zeke rin het hoogseizoen gaan! DIe willen maar al te kraag! Liggen half naakt dronken op straat!
Al je geen zin heb in al die (kut)engelsen, dan moet je na 25 augustus gaan!
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 22:36 schreef Karliene het volgende:[..]
Halleluja..1.3kms away from the beach..Pfff..
![]()
Tja, ben vorig jaar mei op Tenerife geweest..
Ik zat in Playa de las Americas (wie niet hehe..)..
Strand is niet zo spectaculair..Veel zwart zand..
Dat is juist heel bijzonder, daar staat Tenerife om bekendHet zwembad bij het hotel was prima..Heb je tenminste ook geen zand tussen je tenen
Veel proppers (van middelbare leeftijdhoe verzinnen ze het) die je in restaurants willen krijgen..Eten erg goedkoop..Voor 10 euro ben je verzekerd van een grote maaltijd met fris (ik drink geen alcohol, dus ik weet niet hoeveel dat kost
)..
Noord-Tenerife raad ik ten strengste af..Potverdorie wat was het daar koud..(in mei)..Is ook niet echt veel bijzonders daar te zien..
Nou dan ben je niet overal geweest! Noord-Tenerife is het meest interessantste gedeelte van Tenerife! Daar zijn genoeg dingen te doen!Laat je trouwens niet lekker maken door alle verhalen over de Teide, want onze reisleiding vertelde dat de liften nog wel eens willen weigeren..Daar hang je dan op zoveel meter hoogte in de kou..
(zelf trouwens niet meegemaakt, maar ik ben daar ook niet geweest)..
El Teide is fantastisch moet je zeker gaan doen! Zou koud is het nou ook weer niet! En ik heb het daar erg naar me zin gehad...een hele middag in mijn rokje en topje! Niet koud dus!
quote:zo lang de zon maar schijnt kun je er ook een beetje zeilen
Op vrijdag 7 februari 2003 21:56 schreef charmed_angel het volgende:[..]
quote:Yeah ik ga er ook heen dit jaar. Wanneer ga je?
Op woensdag 12 maart 2003 19:53 schreef _mark_ het volgende:
Gaat er niemand naar Los Christianos?
Daar ga ik namelijk deze zomer 12 dagen relaxen...
quote:*meld*
Op woensdag 12 maart 2003 19:53 schreef _mark_ het volgende:
Gaat er niemand naar Los Christianos?
Daar ga ik namelijk deze zomer 12 dagen relaxen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |