abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 januari 2003 @ 11:34:18 #1
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7734460
Ok, er zijn hier al enkele Tenerife-topics, maar die zijn al zover weggezakt dat ik maar effe een nieuwe open.

In eerste instantie zou ik dit jaar vakantie gaan vieren in Miami, maar dat bleek financieel nog niet helemaal haalbar, dus die plannen zijn in de ijskast gezet tot 2004!

Maar goed, komende zomer ga ik dus met drie vrienden naar Playa de las Americas in Tenerife. Zijn er mensen die er zijn geweest en zo ja, hebben jullie tips welke discotheken, kroegen etc de moeite waard zijn! En zijn er nog leuke excursies te ondernemen?

Ik lees het graag van jullie!

Back in town
pi_7734670
Ik heb even de titel aangepast, zodat iedereen ziet dat dit het topic is voor komende zomer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7734685
jaaa, daar wil ik ook heen gaan. kijken wat de mensen hier over te vertellen hebbem. Ik heb wel gehoord dat op Tenerife veel duitsers en engelsen komen.
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_7734710
geit, in oude topics staat al veel informatie, die kun je nog even nalezen. Vragen stellen kan dan weer hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_7734729
quote:
Op maandag 6 januari 2003 11:53 schreef YPPY het volgende:
geit, in oude topics staat al veel informatie, die kun je nog even nalezen. Vragen stellen kan dan weer hier.
laat ik die dan maar even gaan opzoeken, bedankt
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_7734828
Ik ga ook!!

Ik ga van 2 tot 16 juli naar Costa Adeje (Vlakbij Playa de las Americas).
In dit hotel: Bahia Principe Costa Adeje.

Wie gaan er nog meer?

maandag 6 januari 2003 @ 12:10:16 #7
6002 Eek
 houdt van autorijden
pi_7734942
Vorig jaar ben ik met vakantie naar Playa de Las Americas geweest. Tsja, het is een supertoeristenplaats (te vergelijken met Lloret de Mar, alleen is de gemiddelde leeftijd op Tenerife hoger ). Alle discotheken zijn er op last van de gemeente gesloten, zodat je er alleen maar kroegen hebt. Daarvan zijn er 9 van de 10 Brits. En wat zijn die Britten nationalistisch...!! Voor hen maakt het echt wel uit of je nou uit Manchester komt of uit Liverpool. Gelukkig vinden ze Nederlanders wel geinig, dus dan heb je er ook niet zoveel last van Probeer geen ruzie te zoeken met Engelsen. Als je per ongeluk tegen iemand oploopt, ALTIJD ff sorry zeggen .

Verder is het de moeite waard om een auto te huren en het binnenland te verkennen. Kost wat tijd, maar je zal er achteraf wel blij om zijn. Het is mooi om het landschap te zien veranderen. Verder kent Tenerife mooie bezienswaardigen. Ik noem bijv. Los Gigantes, Teides etc. De hoofdstad Santa Cruz (of was dat nou niet de hoofdstad...:?) is niet toeristisch: het is een smerige arbeidersstad, die toeristen liever mijden.

Zo, dat was ff in het kort wat je er allemaal kan verwachten.

Verbod op radardetectors..?? Fascisme zeg ik je...
  maandag 6 januari 2003 @ 12:52:52 #8
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7735546
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:02 schreef HekkeySE het volgende:
Ik ga ook!!

Ik ga van 2 tot 16 juli naar Costa Adeje (Vlakbij Playa de las Americas).
In dit hotel: Bahia Principe Costa Adeje.

Wie gaan er nog meer?

Ik zit dus vanaf 11 juli twee weken in Compostella Beach
Back in town
pi_7735585
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:52 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Hier dus Compostella Beach Golf II
  maandag 6 januari 2003 @ 12:56:09 #10
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7735610
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:54 schreef HekkeySE het volgende:

[..]

Hier dus Compostella Beach Golf II

Back in town
pi_7747970
Ben er met kerst geweest, toch wel een apart eiland. Er is genoeg te zien, wij hebben voor 2 dagen een auto gehuurt en dat was zeker de moeite waard. We zijn ook met het openbaar vervoer geweest ( bus ) maar dat was niet zo geslaagt. Die bussen zaten echt extreem vol en ook duurt het gewoon heel lang om ergens te komen. Die bussen zijn ook slecht onderhouden, bij onze bus ontplofte de motor nog.

Wij zaten zelf wat afgelegen maar zijn natuurlijk wel even naar de toeristische gedeeltes geweest, dat is ook wel extreem toeristisch. En een Engelse zeg, je word er wel een beetje moe van.

pi_7766479
quote:
Op maandag 6 januari 2003 12:52 schreef Elbutre het volgende:

[..]

Halleluja..1.3kms away from the beach..Pfff..

Tja, ben vorig jaar mei op Tenerife geweest..
Ik zat in Playa de las Americas (wie niet hehe..)..
Strand is niet zo spectaculair..Veel zwart zand..
Het zwembad bij het hotel was prima..Heb je tenminste ook geen zand tussen je tenen
Veel proppers (van middelbare leeftijd hoe verzinnen ze het) die je in restaurants willen krijgen..Eten erg goedkoop..Voor 10 euro ben je verzekerd van een grote maaltijd met fris (ik drink geen alcohol, dus ik weet niet hoeveel dat kost )..
Noord-Tenerife raad ik ten strengste af..Potverdorie wat was het daar koud.. (in mei)..Is ook niet echt veel bijzonders daar te zien..
Laat je trouwens niet lekker maken door alle verhalen over de Teide, want onze reisleiding vertelde dat de liften nog wel eens willen weigeren..Daar hang je dan op zoveel meter hoogte in de kou.. (zelf trouwens niet meegemaakt, maar ik ben daar ook niet geweest)..

pi_8084096
Ik ben 2 jaar geleden geweest, in de zomervakantie.....was echt een topvakantie! Ben toen naar los cristianos geweest (ligt naast playas de las americas)
pi_8340265
ik wel!
Ik ga er bijna elk jaar heen! Mijn favo vakantie eiland!

Als je van Engelsen hou of van engelse wijven dan moet je zeke rin het hoogseizoen gaan! DIe willen maar al te kraag! Liggen half naakt dronken op straat!

Al je geen zin heb in al die (kut)engelsen, dan moet je na 25 augustus gaan!

pi_8340385
quote:
Op dinsdag 7 januari 2003 22:36 schreef Karliene het volgende:

[..]

Halleluja..1.3kms away from the beach..Pfff..

Tja, ben vorig jaar mei op Tenerife geweest..
Ik zat in Playa de las Americas (wie niet hehe..)..
Strand is niet zo spectaculair..Veel zwart zand..
Dat is juist heel bijzonder, daar staat Tenerife om bekend

Het zwembad bij het hotel was prima..Heb je tenminste ook geen zand tussen je tenen
Veel proppers (van middelbare leeftijd hoe verzinnen ze het) die je in restaurants willen krijgen..Eten erg goedkoop..Voor 10 euro ben je verzekerd van een grote maaltijd met fris (ik drink geen alcohol, dus ik weet niet hoeveel dat kost )..
Noord-Tenerife raad ik ten strengste af..Potverdorie wat was het daar koud.. (in mei)..Is ook niet echt veel bijzonders daar te zien..
Nou dan ben je niet overal geweest! Noord-Tenerife is het meest interessantste gedeelte van Tenerife! Daar zijn genoeg dingen te doen!

Laat je trouwens niet lekker maken door alle verhalen over de Teide, want onze reisleiding vertelde dat de liften nog wel eens willen weigeren..Daar hang je dan op zoveel meter hoogte in de kou.. (zelf trouwens niet meegemaakt, maar ik ben daar ook niet geweest)..
El Teide is fantastisch moet je zeker gaan doen! Zou koud is het nou ook weer niet! En ik heb het daar erg naar me zin gehad...een hele middag in mijn rokje en topje! Niet koud dus!

pi_8342041
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 21:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

zo lang de zon maar schijnt kun je er ook een beetje zeilen
"If you feel like you're in control, you're not going fast enough."
pi_8342076
Ik zat er begin januari, ff wat pics, mooie zonsondergangen daar:

maandag 10 februari 2003 @ 18:16:55 #18
46563 BeachgirlSalou
live and let live
pi_8393619
Zoals mijn naam al laat vermoeden ben ik helemaal gek van Salou, waar ik al 8 keer ben geweest . Maar mijn vriendje wil daar dit jaar niet meer naartoe...jammer want daar hebben we elkaar voor het eerst ontmoet :-). Dus andere bestemming kiezen he .. Tenerife blijkt een optie! Kan iemand mij overtuigen om dit als mijn reisbestemming van dit jaar te maken ?? Hoe zit het met de prijs weet iemand dat want ik moet in het hoogseizoen gaan...
carpe diem
pi_8400761
- Prijs van de reis viel best mee.....ik was rond de 600 eur kwijt voor
een app. 15 dagen
- uit eten....goedkoop!!
- stappen...13 Gulden voor een smirnoff ice voor de rest viel het
allemaal wel mee
  vrijdag 28 februari 2003 @ 09:48:28 #20
22271 BooZe
Hoe eerder dood, hoe beter!
pi_8767286
Ik ga ook naar Playa de las Americas.
De naam van het hotel/appartementen complex is Vina Del Mar
en ik ga van 7 Juli tm 21 Juli. Hoop dat het wat wordt.
[i]The greatest trick the devil ever pulled was convincing people he didn't exist[/i]
pi_8790520
ook naar Playa de las Americas, playe Flor.
Van 21 juli tot 4 aug aaa zon zee strand alcahol en vrouwen
wat wil je nog meer. Kan haast niet wachte...
pi_9071751
Gaat er niemand naar Los Christianos?
Daar ga ik namelijk deze zomer 12 dagen relaxen...
  woensdag 12 maart 2003 @ 19:56:03 #23
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_9071808
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 19:53 schreef _mark_ het volgende:
Yeah ik ga er ook heen dit jaar. Wanneer ga je?
pi_9071822
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 19:53 schreef _mark_ het volgende:
*meld*
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_9071841
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 19:56 schreef trance40 het volgende:

[..]

Yeah ik ga er ook heen dit jaar. Wanneer ga je?

14 juli, en dan 12 dagen, dus tot 26e...
zit in Hotel Reveron Plaza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')