Permanent zomer. Altijd lekker weerquote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
wedden dat ze over 2 of 3 jaar gaan kiezen voor permanente zomertijd
Vrees het ook. Heb je dat filmpje gezien waarbij ze mensen vragen wat ze liever hebben? Moest echt janken toen sommige mensen zeiden "zomertijd, lekker warm ahahah"quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
had jij maar een voordeelquote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heeft alleen maar voordelen.
Komt goed bbyquote:
ja die heb ik dus ook gezienquote:Op zondag 31 maart 2019 19:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vrees het ook. Heb je dat filmpje gezien waarbij ze mensen vragen wat ze liever hebben? Moest echt janken toen sommige mensen zeiden "zomertijd, lekker warm ahahah"
Rip mensheid
Die hangt aan de voorkant is 31 cm lang en heeft gisteravond jouw moeder alle hoeken van de slaapkamer laten zien.quote:
dat is een forse bierbuikquote:Op zondag 31 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hangt aan de voorkant is 31 cm lang en heeft gisteravond jouw moeder alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Zo'n voorbinddildo heb ik ookquote:Op zondag 31 maart 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die hangt aan de voorkant is 31 cm lang en heeft gisteravond jouw moeder alle hoeken van de slaapkamer laten zien.
Maar echt, zulke mensen moeten kapotquote:Op zondag 31 maart 2019 19:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja die heb ik dus ook gezien
Hetzelfde voor Baudet: 'wij zijn vrolijke mensen, dus wij kiezen voor zomertijd' Ik zou bijna hierom zeggen: paf
Niet met mij er inquote:Op zondag 31 maart 2019 19:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb genoeg andere fijne bedden gehad
Daarom juist ahahaquote:
Heerlijkquote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze informatie??? Stalker :squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |