quote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan moet ik je teleurstellen helaasDoe dan de rest maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Wou zeggenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef HPLC het volgende:
ow in mijn razernij citeer ik nog de verkeerde post ook
Zo'n vraag stelden ze laatst nog aan enkele voetballers volgens mijquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou kunnen, spreek geen professionele voetballers haha
Niks, dacht dat ik gemiste oproep had maar was nietquote:
Hahaha is goedquote:Op zondag 31 maart 2019 19:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zo gestoord kan zelfs ik niet posten
Waarom gedraag jij je altijd als een kneusquote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat geldt idd ook voor ajax, mochten zij die cup winnen.
Ik ook niet helaasquote:Op zondag 31 maart 2019 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niks, dacht dat ik gemiste oproep had maar was niet
Eerst maar eens Juventus, tot dusverre is er van mazzel geen sprakequote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat geldt idd ook voor ajax, mochten zij die cup winnen.
Haha ohjawel ;pquote:Op zondag 31 maart 2019 19:10 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Zo gestoord kan zelfs ik niet posten
Mijn bed of jouwequote:Op zondag 31 maart 2019 19:09 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mijn bed is ook schoon ik ga om 20.00 uur naar bed
Maar je hebt wel gelijk denk ik, zeker die buitenlandse sterren.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zo'n vraag stelden ze laatst nog aan enkele voetballers volgens mij
Zat je ook te wachten op een belangrijk telefoontjequote:
Makkelijkste weg naar de finale, amigo.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eerst maar eens Juventus, tot dusverre is er van mazzel geen sprake
Volgens mij vroeger ze het aan die Egyptenaar in ieder gevalquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk denk ik, zeker die buitenlandse sterren.
Ja ieder weekendquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zat je ook te wachten op een belangrijk telefoontje
lekker hoor femquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn bed zo ook verschonen, eerst nog 3 wassen opvouwen
Ik moet dat ook nog doen, eerst ff krachttraining douchen en dan fris erinquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Zosk het volgende:
Ik ga mijn bed zo ook verschonen, eerst nog 3 wassen opvouwen
Oh ja Salah rare kwibusquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij vroeger ze het aan die Egyptenaar in ieder geval
Netjesquote:Op zondag 31 maart 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik moet dat ook nog doen, eerst ff krachttraining douchen en dan fris erin
Inderdaad, Juventus, City, heel makkelijkquote:Op zondag 31 maart 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Makkelijkste weg naar de finale, amigo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |