Heh chips ik kom eraanquote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon paar grote pikken en paprikachips
Zeker omdat Ajax gewonnen heeftquote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jan Jood weer helemaal in zijn nopjes op fox
Heb gedoucht en bed verschoond, komquote:
Kampioenschap voor City, beker met de grote oren voor Liverpoolquote:Op zondag 31 maart 2019 18:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is het meest realistische scenario ja
Nee joh, die beker gaat naar Amsterdamquote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kampioenschap voor City, beker met de grote oren voor Liverpool
Liever andersom, maar dit is ook wel acceptabel.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kampioenschap voor City, beker met de grote oren voor Liverpool
quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever andersom, maar dit is ook wel acceptabel.
Meen je dat?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever andersom, maar dit is ook wel acceptabel.
Hmmhmmmmquote:Op zondag 31 maart 2019 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat voor Liverpool de eerste Premier League winst zwaarder telt dan de 6e CL.
dan moet ik je teleurstellen helaasquote:Op zondag 31 maart 2019 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon paar grote pikken en paprikachips
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die kans is al zo klein komende jaren.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
United heeft 20 landstitels, LFC 18. We willen weer top dog worden snap je
Denk dat er weinig voetballers deze mening delenquote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Landstitel is sowieso specialer, de meest constante ploeg wint die prijs. CL zit een hoop mazzel bij.
Ja en daarom heb ik dus liever de landstitelquote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar die kans is al zo klein komende jaren.
Ok ik snap.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en daarom heb ik dus liever de landstitel
Mijn bed is ook schoon ik ga om 20.00 uur naar bedquote:Op zondag 31 maart 2019 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gedoucht en bed verschoond, kom
Zou kunnen, spreek geen professionele voetballers hahaquote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat er weinig voetballers deze mening delen
HAHAHAquote:Op zondag 31 maart 2019 19:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Landstitel is sowieso specialer, de meest constante ploeg wint die prijs. CL zit een hoop mazzel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |