abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 september 2020 @ 14:15:49 #101
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_194916661
quote:
14s.gif Op zondag 6 september 2020 12:10 schreef mabo11 het volgende:

[..]

Iemand deze al ergens kunnen vinden?

Edit:
We recently received an email from The Grand Tour's PR team explaining to us that IMBD made an error when publishing the launch date of September 4th onto its website. This, as stated in this article, has now been removed. We've been told that the Madagascar Special episode will not be released on the 4th of this month, with the real release date being confirmed to be later this year. https://www.grandtournati(...)emoved-from-website/
Ik was ook al op zoek maar Amazon brengt sowieso 2 weken vantevoren een preview uit en zolang die niet komt zal 't nog wel even duren.

Wel slecht van Amazon dat ze nog steeds niet willen vertellen wanneer de aflevering komt, volgens filmpjes op Drivetribe zou het allemaal af moeten zijn, ze hoeven alleen nog even op de Play knop te drukken.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:07:50 #102
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_195592171
Die van James zou wel binnenkort *(13 november, maar je weet maar nooit) moeten komen:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_195592537
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 14:15 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik was ook al op zoek maar Amazon brengt sowieso 2 weken vantevoren een preview uit en zolang die niet komt zal 't nog wel even duren.

Wel slecht van Amazon dat ze nog steeds niet willen vertellen wanneer de aflevering komt, volgens filmpjes op Drivetribe zou het allemaal af moeten zijn, ze hoeven alleen nog even op de Play knop te drukken.
Ruim twee maanden geleden is de complete aflevering aangelevert. Amazon zal het wel willen rekken tot kerst.
speak only if it improves the silence.
  maandag 12 oktober 2020 @ 18:41:29 #104
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_195592883
quote:
3s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:23 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ruim twee maanden geleden is de complete aflevering aangelevert. Amazon zal het wel willen rekken tot kerst.
Dat zou wel erg slecht zijn..
Ik snap dat ze de Moskow special niet hebben op kunnen nemen en daarom dus mogelijk geen kerstshow hebben maar om dan de al liggende uitzending maar uit te stellen slaat ook nergens op.
Juist nu zitten mensen veel thuis, die kunnen ook wel wat entertainment gebruiken,

Het zou dan ook een jaar na de eerste aflevering zijn, die zonden ze op 13 december 2019 uit.
pi_195593065
Verdomme, ik hoopte op positief nieuws, is al zo lang geleden dat de vorige aflevering uitgezonden was. :'(
pi_195605143
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2020 18:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dat zou wel erg slecht zijn..
Ik snap dat ze de Moskow special niet hebben op kunnen nemen en daarom dus mogelijk geen kerstshow hebben maar om dan de al liggende uitzending maar uit te stellen slaat ook nergens op.
Juist nu zitten mensen veel thuis, die kunnen ook wel wat entertainment gebruiken,

Het zou dan ook een jaar na de eerste aflevering zijn, die zonden ze op 13 december 2019 uit.
Gaat amazon er niet om wat de gebruiker wilt maar hoe ze zo veel mogelijk abbos kunnen verkopen.
speak only if it improves the silence.
  zaterdag 14 november 2020 @ 21:22:22 #107
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_196244573
Nieuwe show van James is live sinds gisteren, helaas pas volgend jaar op de NLse Amazon Prime, maar met een beetje creatief zoeken kom je er ook wel..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  zondag 15 november 2020 @ 22:25:53 #108
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_196263800
Pfff. Nou, het hele "The Grand Tour gaat specials maken, maar wees gerust verder verandert er niet zo veel" is dus veranderd in een: één aflevering per jaar dingetje.They've killed it. :(
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
  zondag 15 november 2020 @ 22:44:08 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196264038
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:25 schreef darktower het volgende:
Pfff. Nou, het hele "The Grand Tour gaat specials maken, maar wees gerust verder verandert er niet zo veel" is dus veranderd in een: één aflevering per jaar dingetje.They've killed it. :(
Ja, jammer inderdaad.
En dat voor een paar miljoen per aflevering. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196264604
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:25 schreef darktower het volgende:
Pfff. Nou, het hele "The Grand Tour gaat specials maken, maar wees gerust verder verandert er niet zo veel" is dus veranderd in een: één aflevering per jaar dingetje.They've killed it. :(
Clarkson heeft eerder gezegd dat 1 aflevering sinds augustus bij amazon ligt en 1 gedeeltelijk af is.

Zoals ik al eerder voorspelde wilt amazon het rekken tot kerst.

[ Bericht 0% gewijzigd door TjjWester op 15-11-2020 23:34:18 ]
speak only if it improves the silence.
  maandag 16 november 2020 @ 00:04:20 #111
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196265023
Janes Nay zei dat het "soon" komt.
Gaf ook de uitleg dat TV programma's een "high commodity" zijn nu door covid en dat er dus ook meer strategisch met programma's om wordt gegaan.

Ik kan me opzich niet echt voorstellen dat TGT met kerst meer cijfers gaat trekken dan bijv in september maar er zijnmogelijk wel programma's weggevallen die met kerst wel veel mensen trekken en dan is TGT misschien wel een goede opvulling.
  maandag 16 november 2020 @ 19:14:58 #112
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_196275415
quote:
3s.gif Op zondag 15 november 2020 23:25 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Clarkson heeft eerder gezegd dat 1 aflevering sinds augustus bij amazon ligt en 1 gedeeltelijk af is.

Zoals ik al eerder voorspelde wilt amazon het rekken tot kerst.
Ja, ik snap wel dat deze aflevering komt en dat COVID-19 roet in het eten gooide voor die andere. Maar seriously... twee afleveringen per jaar is al helemaal NIKS. :(
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_196276693
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 19:14 schreef darktower het volgende:

[..]

Ja, ik snap wel dat deze aflevering komt en dat COVID-19 roet in het eten gooide voor die andere. Maar seriously... twee afleveringen per jaar is al helemaal NIKS. :(
Twee?? Wat is die tweede dan??
speak only if it improves the silence.
  maandag 16 november 2020 @ 22:21:40 #114
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196278456
quote:
3s.gif Op maandag 16 november 2020 20:37 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Twee?? Wat is die tweede dan??
Madagaskar special, die zou in september komen maar is tot nu toe nog steeds uitgesteld en er is weinig bekend over een uitzenddatum.
"Soon"zei May onlangs, zijn show Oh Cook! kreeg in elk geval voorrang en is inmiddels te zien.
Madagaskar Special zal wel met kerst of oud&nieuw komen gok ik.
pi_196278748
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 22:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Madagaskar special, die zou in september komen maar is tot nu toe nog steeds uitgesteld en er is weinig bekend over een uitzenddatum.
"Soon"zei May onlangs, zijn show Oh Cook! kreeg in elk geval voorrang en is inmiddels te zien.
Madagaskar Special zal wel met kerst of oud&nieuw komen gok ik.
Seamen was vorig jaar kerst.


Dus qua tgt blijft het op 1 dit jaar of je moet Oh cook! Meerekenen.
speak only if it improves the silence.
  maandag 16 november 2020 @ 22:46:53 #116
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196278853
quote:
3s.gif Op maandag 16 november 2020 22:40 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Seamen was vorig jaar kerst.

Dus qua tgt blijft het op 1 dit jaar of je moet Oh cook! Meerekenen.
Daar heb je gelijk in, al is 't nog wel seizoen 4
Er zouden er nog meer komen, Rusland special bijv. maar die konden ze niet meer opnemen door Covid.
pi_196294144
Morgen komt in ieder geval de trailer beschikbaar

https://drivetribe.com/p/(...)b&utm_source=organic
pi_196301381
speak only if it improves the silence.
pi_196301565
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 22:25 schreef darktower het volgende:
Pfff. Nou, het hele "The Grand Tour gaat specials maken, maar wees gerust verder verandert er niet zo veel" is dus veranderd in een: één aflevering per jaar dingetje.They've killed it. :(
Gezien de leeftijd van de mannen was dat wel te verwachten dat die aankondiging niet het begin van iets nieuws was, maar het begin van het einde ;) Ze doen gewoon nog een paar roadtrips omdat ze dat leuk vinden (maar een heel seizoen zoals vroeger kunnen ze daar nooit mee vullen), alleen nu is er natuurlijk ook Corona.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_196302026
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:59 schreef marzman het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van de mannen was dat wel te verwachten dat die aankondiging niet het begin van iets nieuws was, maar het begin van het einde ;) Ze doen gewoon nog een paar roadtrips omdat ze dat leuk vinden (maar een heel seizoen zoals vroeger kunnen ze daar nooit mee vullen), alleen nu is er natuurlijk ook Corona.
Zover ik heb begrepen stond het jaar aardig volgepland. En is er nog 1 aflevering die bijna af is.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 18 november 2020 @ 17:50:25 #121
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_196306061
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:59 schreef marzman het volgende:

[..]

Gezien de leeftijd van de mannen was dat wel te verwachten dat die aankondiging niet het begin van iets nieuws was, maar het begin van het einde ;) Ze doen gewoon nog een paar roadtrips omdat ze dat leuk vinden (maar een heel seizoen zoals vroeger kunnen ze daar nooit mee vullen), alleen nu is er natuurlijk ook Corona.
Misschien onderschatten we ook wel wat voor een werk er in het maken van een show zit, van concept tot wat wij uiteindelijk op het scherm zien. Als je door een (lokale) lockdown geen locaties kunt scouten kan dat je hele schema verneuken natuurlijk. Je moet ook de fabrikanten nog zo ver krijgen om auto X op die en die dag ergens te krijgen, maar als dat schema omgegooid moet worden dan moet die fabrikant die auto nog wel vrij hebben. Nu zal TGT best wel wat voor elkaar kunnen krijgen, maar ze zijn niet de enige partij die in die auto wil rijden..

-edit- En we hebben nog de shows van de heren zelf (al leek die van May opgenomen pre-lockdown/social distancing), maar Jeremy al best wat tijd kwijt zijn geweest in boertje spelen.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_196306233
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:50 schreef qu63 het volgende:

[..]

Misschien onderschatten we ook wel wat voor een werk er in het maken van een show zit, van concept tot wat wij uiteindelijk op het scherm zien. Als je door een (lokale) lockdown geen locaties kunt scouten kan dat je hele schema verneuken natuurlijk. Je moet ook de fabrikanten nog zo ver krijgen om auto X op die en die dag ergens te krijgen, maar als dat schema omgegooid moet worden dan moet die fabrikant die auto nog wel vrij hebben. Nu zal TGT best wel wat voor elkaar kunnen krijgen, maar ze zijn niet de enige partij die in die auto wil rijden..

-edit- En we hebben nog de shows van de heren zelf (al leek die van May opgenomen pre-lockdown/social distancing), maar Jeremy al best wat tijd kwijt zijn geweest in boertje spelen.
Zover ik weet gebruikt tgt nooit autos direct van de fabrikant(deze willen niet meewerken als de wagen beschadigd wordt) en ook aan huur autos doen ze niet.

Voor de columbia aflevering hebben ze gloednieuwe toyotas gekocht voor de crew, geen enkele heeft de finish gehaald en zijn allemaal achtergelaten.
speak only if it improves the silence.
  woensdag 18 november 2020 @ 22:13:09 #123
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_196312029
quote:
3s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:00 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Zover ik weet gebruikt tgt nooit autos direct van de fabrikant(deze willen niet meewerken als de wagen beschadigd wordt) en ook aan huur autos doen ze niet.

Voor de columbia aflevering hebben ze gloednieuwe toyotas gekocht voor de crew, geen enkele heeft de finish gehaald en zijn allemaal achtergelaten.
En het hele gedoe rondom de Porsche, Ferrari en McLaren dan? Genoeg gedoe rondom de fabrikant die niet mee wilde werken..

Voor een roadtrip/aflevering waarbij ze 'zelf' iets maken (Hovervan) of niet-nieuwe auto's (auto's van max X Pond, auto's uit de 80's etc) heb je idd geen medewerking van een fabrikant nodig.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  woensdag 18 november 2020 @ 22:45:23 #124
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_196313063
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:13 schreef qu63 het volgende:

[..]

En het hele gedoe rondom de Porsche, Ferrari en McLaren dan? Genoeg gedoe rondom de fabrikant die niet mee wilde werken..
Vergeet de Bentley in Albanië ook niet ;)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_196315519
Dat bewijst mijn punt. Tgt heeft anders dan tg het budget om geen enkele auto te hoeven lenen van een fabrikant of dealer.

Daarom gebruiken ze ook deze "relatief" oudere autos voor de komende aflevering.

Zowel de bentley de ford als caterham zijn niet de jongste(paar jaar oud, relatief goedkoop te kopen).

[ Bericht 30% gewijzigd door TjjWester op 19-11-2020 09:08:17 ]
speak only if it improves the silence.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')