abonnement Unibet Coolblue
pi_508463
natuurlijk is ze arrogant!
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 december 2000 @ 15:16:28 #2
862 Arcee
Look closer
pi_508468
Nee! Zoë is een meid met pit en heeft een lieve glimlach.
  vrijdag 1 december 2000 @ 15:48:04 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_508578
quote:
Op 01 december 2000 15:16 schreef Arcee het volgende:
Nee! Zoë is een meid met pit en heeft een lieve glimlach.
... en een Michael Jackson-neus
Ja inderdaad, V. ja.
pi_508767
quote:
Op 01 december 2000 15:48 schreef Verbal het volgende:
... en een Michael Jackson-neus
Nouuuuu is dat niet overdreven? Michael Jackson heeft echt een neus waarmee je blokjes kaas kunt snijden!
  † In Memoriam † vrijdag 1 december 2000 @ 17:28:32 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_508878
quote:
Op 01 december 2000 15:14 schreef Vito het volgende:
natuurlijk is ze arrogant!
Voorbeelden?
Argumenten?

*impressed*

Wat een mensen kennis

The future is after you
pi_509874
quote:
natuurlijk is ze arrogant!
Mwah, ik vind haar niet echt arrogant. Kijk ze weet best dat ze een mooi koppie heeft en dat je daar je voordeel mee kunt doen. Maar ze is toch ook intelligent, en komt op mij redelijk doordacht over. Nee als ik een keuze moest maken uit de passagieres dan wist ik het wel.

Ze laat zich niet piepelen, dat is ook wel duidelijk. Ze heeft alleen haar gevoelens voor Bartje niet in de hand, en speelt daadoor met haar vriendje Lars. Maar dat moet die gast zichzelf maar aanrekenen lijkt mij.
Het is alleen jammer dat ze nogal wat dingen buiten de streams wil laten, en dat SBS dat natuurlijk weer toestaat.

R@b

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 2 december 2000 @ 03:04:29 #7
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_510041
Zoe is de enige dame die NIET openlijk heeft verklaard bang te zijn voor Koen.
Dat is voor mij een pluspunt van jewelste.
En tsja arrogant... als dit betekent, een beetje tegengas bieden aan de extreem zelfverzekerde Belgen, dan... heeft ze mijn zegen. Haar geklef met robotmens Bart vind ik echter minder... Maar ze heeft duidelijk de meeste klasse van allemaal, al mist ze de panache en extra expressieve gave (verbaal, schriftelijk, creatief) van Koen, natuurlijk...
pi_510089
Het is een van de weinigen die duidelijk haar grenzen kenbaar maakt. Lijkt mij ook absoluut niet verkeerd met mensen als Sandra, Mariska en Koen om je heen.
Jammer dat dit als arrogant wordt opgemerkt.

Op mij komt ze erg duidelijk en consequent over en behoort daarom ook tot een van de grootste kanshebbers om te gaan. (Zolang SBS niet met de cijfers rommelt)

pi_510100
waarom zoe arrogant is?

ze stuurt haar vriendje naar huis(!!!!)
ze heeft hem niet meer nodig
al die dingen die ze over aminata zei
haar geroddel

ze heeft een mooi koppie, daar maakt ze ook gebruik van, maar op zo een manier!?

Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_510182
waarom ze arrogant is: omdat ze er al vanaf het begin zeker weet dat ze er tot de kerst in blijft. En dat is toch echt iets anders dan een gezond optimisme of een gezonde winnaarsmentaliteit. Ik vind het een minachten van de anderen, die ze in het begin per slot van rekening niet kende.
Dat van dat grenzen stellen vind ik helemaal niet zo duidelijk trouwens bij haar, maar misschien heb ik niet alles gezien wat dat betreft. Trouwens, ook Nancy en Aminata waren niet bang van Koen en Nancy stelde duidelijke grenzen.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_510728
Dat kind is gewoon een overmaatse tonka met een verschrikkelijk A-model die zichzelf leuk vind.
pi_510730
quote:
Op 01 december 2000 15:16 schreef Arcee het volgende:
Nee! Zoë is een meid met pit en heeft een lieve glimlach.
En niet te vergeten een dikke reet met daaronder cellulitispootjes
  zondag 3 december 2000 @ 01:06:25 #13
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_511775
R@b schreef het volgende:

Ze heeft alleen haar gevoelens voor Bartje niet in de hand, en speelt daadoor met haar vriendje Lars. Maar dat moet die gast zichzelf maar aanrekenen lijkt mij.

Dus:
- als een vrouw verrot wordt geslagen
door haar man, dan moet ze dat zichzelf
maar aanrekenen
- aLs jij wordt verkracht en aids krijgt dan
moet je dat jezelf maar aanrekenen
- als jij netjes op het zebrapad loop en
iemand besluit je aan te rijden dan moet
je dat jezelf maar aanrekenen
- als jij een relatie hebt en je vriendin
gaat vreemd dan moet je dat jezelf
maar aanrekenen

Denk toch eens na! Volgens mij is een ieder verantwoordelijk voor z'n eigen daden. Hoe kun je die jongen nou de schuld geven van het feit dat z'n vriendin het met een ander aanlegt.
Misschien ben je 16 ofzo, dat je denkt, ach ja als ik een relatie heb dan kan ik in de disco ook best verliefd worden op een ander.... Ja, dat kan, maar dan stelt je relatie niets voor. En als die dan niets voorstelt, maak het dan uit voordat je met een ander rommelt.
Als je dat niet doet dan ben je een egoist

Duidelijk voor mij dat Zoe dat is. Ze toont naar mijn idee te weinig gevoelens naar anderen! Ze toont alleen gefrustreerde gevoelens wanneer ze zelf denkt aangevallen te worden. Bijv. als er over haar engeland gegeint wordt, als ze denkt op de bank te moeten etc. Alles, als ze er zelf maar in betrokken wordt.

pi_512640
tegen wie heb je dit gesprek thonka?
trouwens, je zegt zelfs ook dat zoë egoistisch is, nou, ik vind haar arrogant
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_519819
Ik vind het erop lijken dat behalve bart geen een van de andere haar kan interesseren , ik zie haar in een gesprek met een ander altijd heel verveelt voor zich uitkijken en in haar zelf denken "wat is dit nu weer voor een gezijk waar ik tegen aan moet luisteren , waar doe ik dit voor ?? .... OJA DIE POT MET GELD".
En over arrogant gesproken.... haar gedrag tijdens de periode dat ze op de (wegstem)bank zat en hier dit keer niet zo bang voor was , want vaak bij de populairste , en dit ook meerdere malen moest laten blijken.
Het enigste doel van haar is dat geld. Zij was degene die al een tijdje terug zei dat ze nooit van z'n leven zelf zou opstappen omdat ze alleen al met 50.000 al zo veel kon realiseren..... laat staan een paar ton.

-----------------
When everything's coming your way....
you're in the wrong lane.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')