1e is leuk, 2e zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Ik ga straks fietsen, seizoensopening met de fietsclub. Vanmiddag een verjaardag waar ik weinig zin in heb
Ach ja, (schoon)familieverplichtingenquote:Op zondag 31 maart 2019 08:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
1e is leuk, 2e zou verboden moeten worden.
Heb jij even gelukquote:Op zondag 31 maart 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh? Het is het mooiste weer van de wereld hier in Drenthe joh.
Dat zijn de ergste.quote:
Onder andere of andersomquote:
Goedemorgen! Ik drink koffie en probeer hoofd te klaren voor inzending schilderij. Men moet van alles van mij wetenquote:
Oh, het is zover!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemorgen! Ik drink koffie en probeer hoofd te klaren voor inzending schilderij. Men moet van alles van mij weten
Dit is voor een andere wedstrijd, die van het Rijksmuseum. Ze moesten zelfs een foto van de achterkant.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, het is zover!Spannend weer. Sja, dat zal best dat ze het hemd van je lijf vragen. De vraag is niet óf je het wint, maar wanneer. Maar die tijd komt gegarandeerd.
Ja, dat weet ik, alleen niet dat het nu al was.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dit is voor een andere wedstrijd, die van het Rijksmuseum. Ze moesten zelfs een foto van de achterkant.
Wie weet.. Het is in ieder geval goed dingen onder de aandacht te brengen. Dan zijn wedstrijden wel geschikt.
Kringverjaardagen.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:31 schreef Voxs het volgende:
Ben het wel eens dat saaie verjaardagen verboden moeten worden.
Geen tijd om een webshop te vullen hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, alleen niet dat het nu al was.Na gewonnen te hebben nog je eigen webshop erbij en dan heb je geen tijd meer om hier te posten.
![]()
Ik hoop dat je het wint, Voxs, maar ja, daar was ik vorige keer ook zeker van. Althans, minimaal top 5.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:15 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen!Scut heeft moves joh, die heupen
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kringverjaardagen.Braaf zitten allemaal, je kan gek doen wat je wil, maar ze blijven fluisteren. Eerst koffie, dan nog eentje en als ze eenmaal aan de drank gaan gaat het hele spul ineens los.
![]()
Na afloop: ooooooooooooooh wat was het gezellig hè!Nou! Genoten weer.
Ja ja, blijf maar bescheiden.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Geen tijd om een webshop te vullen hoorMeeste dingen maak ik in opdracht.
thx Lucky, maar ik denk dat ik bij deze niet uitgekozen wordt. Dit is zo'n grote wedstrijd, daar doen professionele kunstenaars aan mee, met waanzinnig goede werken. Het is meer voor mijzelf, dat ik het gedaan heb. En wie weet onthoudt een van de juryleden mijn naam en denkt in toekomst ooit: ' he, was dat niet en etc '
Mijn vader gaf die schaal niet meer door.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]Exact + de schaal met hapjes. Op het laatst gaat die zo vaak rond, omdat de gastheer/vrouw er van af wil, dat je er tureluurs van wordt
oh Geweldigquote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen,een merelnest bij een kennis van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |