Zijn ook andere eenden denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eendenvlees is buiten China niet heel erg populair, volgens mij.
Roti doks heb je ook. Ik heb het nog nooit iemand horen bestellen terwijl ik in de rij stond bij Roopram.quote:
Ik heb vast Surinaamse afhaalquote:Op zondag 31 maart 2019 01:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roti doks heb je ook. Ik heb het nog nooit iemand horen bestellen terwijl ik in de rij stond bij Roopram.
Dat soort Chinezen ... ik zou er niet één weten hier in de buurt.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij de Chinees weet je het nooit wat er precies inzit.
Het aantal krimpt hard hier.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat soort Chinezen ... ik zou er niet één weten hier in de buurt.
Dat was lang het bijna exclusieve domein van Egyptenaren.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het aantal krimpt hard hier.
Ze nemen de snackbars over.
De tijd in NL klopt sowieso al niet.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Zomaar een uur weg. FOK! doet het weer verkeerd. Had achteruit gemoeten. Toch?
20 minuten en 40 minuten scheelt het.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, we zitten er anderhalf uur naast of zo, dacht ik.
Dat lijkt me iets wat Recce tot op de seconde nauwkeurig paraat heeft.quote:Op zondag 31 maart 2019 03:06 schreef sig000 het volgende:
We hanteren tijd in Berlijn terwijl Londen veel meer klopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |