hmm misschienquote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, blijf maar bescheiden.Je kon jezelf wel eens behoorlijk onderschatten, maar dat komt je schilderijen weer ten goede.
Zette hij het onder de stoel zodat de teckel/terrier/vloerdweil het kon eten?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mijn vader gaf die schaal niet meer door.
Altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen,een merelnest bij een kennis van me.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:44 schreef Voxs het volgende:
Zette hij het onder de stoel zodat de teckel/terrier/vloerdweil het kon eten?
Ah...........quote:Op zondag 31 maart 2019 10:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goedemorgen,een merelnest bij een kennis van me.
Goedemorgen!quote:
Hier ook, zonnetje schijnt heerlijk, net als gisteren, Nederland is groter dan de Randstad, en wij hebben het mooie weer.quote:Op zondag 31 maart 2019 08:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh? Het is het mooiste weer van de wereld hier in Drenthe joh.
quote:Op zondag 31 maart 2019 10:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, zonnetje schijnt heerlijk, net als gisteren, Nederland is groter dan de Randstad, en wij hebben het mooie weer.![]()
Mocht het gaan regenen, ik hoef vandaag de deur niet uit, en heb grootse deel v/h huishouden gedaan.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hier is het inmiddels bewolkt.
En woei.
En fris.
Uitsmijtertje?quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het gaan regenen, ik hoef vandaag de deur niet uit, en heb grootse deel v/h huishouden gedaan.
Rond het middaguur even lekker brunchen, en dan tijd voor mezelf.
Denk het wel, want ik heb gisteren Breydelham gekocht voor 2 a 3 uitsmijters en heb er pas 1 gehad.quote:
Over een uurtje gaat de jumbo open,doe ik met je mee.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk het wel, want ik heb gisteren Brydelham gekocht voor 2 a 3 uitsmijters en heb er pas 1 gehad.
Lekker!quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het gaan regenen, ik hoef vandaag de deur niet uit, en heb grootse deel v/h huishouden gedaan.
Valt mee als je maar niet in mn oor gaat zitten jodelenquote:Op zondag 31 maart 2019 08:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of Tantie T moet knarrieau hebben, dan houdt het een beetje op.
Is ie dicht?quote:Op zondag 31 maart 2019 11:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Over een uurtje gaat de jumbo open,doe ik met je mee.
Frituur in de ochtendquote:Op zondag 31 maart 2019 11:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
Snacks frituren in de ochtend met koffie
Mo alles onder controle.quote:Op zondag 31 maart 2019 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op zondag pas om 12 uur open hier.quote:
Dacht af en toe een beetje in je zij te porren, teneinde kekke ende snedige uitspraken te ontlokken.quote:Op zondag 31 maart 2019 11:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Valt mee als je maar niet in mn oor gaat zitten jodelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |