Ewwww een rookworst GATVERDAMMEquote:Op zondag 31 maart 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook niet als je een rookworst eet? Of poffertjes?
quote:
mario komt om 7 uur met die Polizei Taxi aus het Klaagfort ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ex van Barney gespot.quote:
Ik altijd de taart voor kringverjaardag.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat koop jij het liefst bij de Hema?
Uhm, kom daar nooit meer eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2019 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat koop jij het liefst bij de Hema?
Zo zijn wij!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo slapen. Keileuk met jullie.
Ga ik luisteren!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga zo slapen. Keileuk met jullie.
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga ik luisteren!
Truste Potje! ik doe altijd bijnamen want dat ik makkelijker in mijn mind.....
Heb je haar gevonden?quote:
Ik deze:quote:Op zondag 31 maart 2019 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik altijd de taart voor kringverjaardag.
Truus?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je haar gevonden?
Jij bent goed!
Wie is het?
Op jacht naar de rookworst?quote:Op zondag 31 maart 2019 01:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zet die taart neer en duik zelf de koelkast in
Ik vind het gewoon zo lekker klinkenquote:
Zo lekker eenvoudig, net als Bep.quote:Op zondag 31 maart 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo lekker klinken
Is echt mooie muziek voor die tijd.quote:
Oh ik ben gek op kaas koekjesquote:Op zondag 31 maart 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik deze:
[ afbeelding ]
Fucking vette shit
Natuurlijk, als geboren en getogen Rotterdamse had ik natuurlijk Willem moeten zeggenquote:
Hij staat nu Hieroquote:Op zondag 31 maart 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is echt mooie muziek voor die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |