abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 april 2019 @ 16:42:10 #201
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186364438
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 10:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe is het daar?
Best rustig, veel mensen op verlof ivm pasen. Ik mag buiten roken en onder begeleiding ergens naar toe. Wat extra medicatie gekregen tegen ontwenningsverschijnselen.
Al met al gaat het wel aardig. Kom in ieder geval even tot rust.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  maandag 22 april 2019 @ 16:42:42 #202
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186364445
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 13:32 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Je bent jouw gevoel voor humor in ieder geval niet kwijt! ^O^ O+
Dat nooit *O*
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  maandag 22 april 2019 @ 22:00:35 #203
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186370891
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 16:42 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Best rustig, veel mensen op verlof ivm pasen. Ik mag buiten roken en onder begeleiding ergens naar toe. Wat extra medicatie gekregen tegen ontwenningsverschijnselen.
Al met al gaat het wel aardig. Kom in ieder geval even tot rust.
Wel aardig is best oke 👍
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_186374772
Ik heb zo ontzettend veel zin in dingen die mijn gevoelens en gedachten uitschakelen, niet normaal. Maar ik hou me wel even koest
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 23 april 2019 @ 16:38:09 #205
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186381667
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 22:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wel aardig is best oke 👍
Nou, ik mag nog een weekje blijven hoor :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  dinsdag 23 april 2019 @ 17:15:06 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186382210
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 16:38 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nou, ik mag nog een weekje blijven hoor :P
Aangezien je heel lang hebt aangedrongen op opname hoop ik dat je er blij mee bent? Helpen ze je een beetje of weg? Of is het niet anders dan eerst, maar dan intern?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_186393469
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 17:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Aangezien je heel lang hebt aangedrongen op opname hoop ik dat je er blij mee bent? Helpen ze je een beetje of weg? Of is het niet anders dan eerst, maar dan intern?
Ben nu vooral aan het afkicken hoofdzakelijk. Ambulant begeleider erbij om de rest op de rails te krijgen. En dan start binnenkort ook de therapie natuurlijk.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 24 april 2019 @ 10:21:09 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_186393782
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 09:59 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ben nu vooral aan het afkicken hoofdzakelijk. Ambulant begeleider erbij om de rest op de rails te krijgen. En dan start binnenkort ook de therapie natuurlijk.
Ik wist niet dat je ook te maken hebt met een verslaving. Sterkte. Dat zal eea niet makkelijker maken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_186393915
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 10:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik wist niet dat je ook te maken hebt met een verslaving. Sterkte. Dat zal eea niet makkelijker maken.
Depressie, suicidaal, alcoholverslaafd, financieel wat problemen, cluster c persoonlijkheidsstoornis.. duurde 37 jaar, maar toen kwam alles bij elkaar en barste de bom. En nu zit ik hier.

Enige voordeel is: the only way is up, want erger gaat niet meer.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 26 april 2019 @ 15:25:40 #210
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186438581
Update: Dag 8 op de PAAZ. Ik heb mijn draai hier nu wel gevonden. De detox-medicijnen worden langzaam afgebouwd (die zijn nog verslavender dan alcohol _O- ) Ik begin langzaam minder zin in bier te krijgen, beter in mijn vel te zitten, begin dingen die ik uitgesteld heb al maanden, weer op te pakken en te regelen, en langzaam mijn leven weer op de rit te zetten. Ws een heftige ingreep, maar wel nodig.

Een week geleden lag ik hier als een wrak op mijn bed de hele dag te slapen, nu gaat het op zich wel redelijk.

PS: vragen (in dm) staat vrij natuurlijk)

[ Bericht 4% gewijzigd door Burner82 op 26-04-2019 16:26:12 ]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_186471705
Ik kreeg vrijdag weer een berichtje van "haar", ben er toen niet op in gegaan maar het maakte me eigenlijk best pislink :')
Ze gaat schijnbaar weer in behandeling, iets dat ik vanaf dag een al aangeraden heb, Het maakt me zo ontzettend woest, er zijn zoveel mensen die dat tegen haar gezegd hebben maar nu opeens gaat ze het doen?
Dit past echt totaal niet in mijn verwachtingspatroon, ze heeft relatie na relatie verprutst en nu opeens gaat ze het licht zien?

Pleur nou even op zeg :(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186482162
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 07:28 schreef renwan het volgende:
Ik kreeg vrijdag weer een berichtje van "haar", ben er toen niet op in gegaan maar het maakte me eigenlijk best pislink :')
Ze gaat schijnbaar weer in behandeling, iets dat ik vanaf dag een al aangeraden heb, Het maakt me zo ontzettend woest, er zijn zoveel mensen die dat tegen haar gezegd hebben maar nu opeens gaat ze het doen?
Dit past echt totaal niet in mijn verwachtingspatroon, ze heeft relatie na relatie verprutst en nu opeens gaat ze het licht zien?

Pleur nou even op zeg :(
Laat je niet opfokken door haar. Zij maakt je alleen maar ongelukkig; je kan pas verder als zij uit je systeem is. Ook als jij boos wordt op haar, blijf je nog steeds verbonden met haar.

Als je haar het hardst wilt kwetsen, moet je haar negeren.

Als je haar het best wilt helpen, moet je haar negeren.

Als je jezelf het best wilt helpen, moet je haar negeren. Ik weet dat het ontiegelijk zwaar is, maar je moet de emoties die je voelt verdragen, want alleen dan kom je verder. En begrijp dat er meer achter zit, het gaat niet alleen om haar, het gaat ook om oud zeer wat je nog een plek moet geven.

~~~~~

En wat betreft jouw aannames over hulp aannemen. Hulp durven aannemen is bij haar waarschijnlijk een heel proces geweest. Als je het zo vaak tegen haar hebt gezegd, zal het ergens toch bij haar binnengekomen zijn. En nu durft ze de stap aan.

Maar laat haar los. Ook zij moet leren dat haar problemen in haarzelf liggen.
pi_186487067
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 18:38 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Laat je niet opfokken door haar. Zij maakt je alleen maar ongelukkig; je kan pas verder als zij uit je systeem is. Ook als jij boos wordt op haar, blijf je nog steeds verbonden met haar.

Als je haar het hardst wilt kwetsen, moet je haar negeren.

Als je haar het best wilt helpen, moet je haar negeren.

Als je jezelf het best wilt helpen, moet je haar negeren. Ik weet dat het ontiegelijk zwaar is, maar je moet de emoties die je voelt verdragen, want alleen dan kom je verder. En begrijp dat er meer achter zit, het gaat niet alleen om haar, het gaat ook om oud zeer wat je nog een plek moet geven.

~~~~~

En wat betreft jouw aannames over hulp aannemen. Hulp durven aannemen is bij haar waarschijnlijk een heel proces geweest. Als je het zo vaak tegen haar hebt gezegd, zal het ergens toch bij haar binnengekomen zijn. En nu durft ze de stap aan.

Maar laat haar los. Ook zij moet leren dat haar problemen in haarzelf liggen.
Ik heb vanmorgen gereageerd met dit;

quote:
Nou, ik lach me helemaal suf. Nee echt.
Succes daarmee, maar val mij er verder alsjeblieft niet mee lastig
12:58

ZIJ
Was ik ook niet van plan..dacht alleen je even een minder kut gevoel te bezorgen... verkeerd gedacht dus .
IK
Ja nou, nogal. Want ik ga me zo ontzettend veel beter voelen door te weten dat jij weer aan therapie zit.
Weer in therapie zit*
Wanneer dringt het nou eens tot je door dat ik niets meer met je te maken wil hebben? Dat ik spijt heb van elke seconde die ik met je doorgebracht heb?
Ik kreeg dit terug, ik begreep er echt geen zak van en gok dat ze me nog steeds niet los gaat laten :r

quote:
Never mind en succes.. laatste keer was dus ook niets.. vreemd want zo leek het wel. Het spijt me dat ik je gekwetst heb en weet wel zeker dat als ik de kans had om het
De zin is niet eens afgemaakt en ik heb echt geen idee wat ze met de laatste keer bedoeld. Ik gok op die ene keer dat we samen moesten werken maar toen was ik echt niet heel amicaal ofzo :')

Serieus, wat voor blok beton kan iemand voor zijn kop hebben? Ik zeg toch duidelijk dat ik niets met haar te maken wil hebben en nog steeds lijkt de boodschap niet aan te komen. We mogen dan wel beiden borderline hebben maar als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik de boodschap wel begrijpen.

Dat ze de zin niet eens af heeft gemaakt doet me ook vermoeden dat ze onderbroken werd tijdens het sturen van dat bericht dus ik gok dat ze het stiekem doet zonder dat haar vriend er iets van weet. Oh boy i'm fucked :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186488088
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:18 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen gereageerd met dit;
[..]

Ik kreeg dit terug, ik begreep er echt geen zak van en gok dat ze me nog steeds niet los gaat laten :r
[..]

De zin is niet eens afgemaakt en ik heb echt geen idee wat ze met de laatste keer bedoeld. Ik gok op die ene keer dat we samen moesten werken maar toen was ik echt niet heel amicaal ofzo :')

Serieus, wat voor blok beton kan iemand voor zijn kop hebben? Ik zeg toch duidelijk dat ik niets met haar te maken wil hebben en nog steeds lijkt de boodschap niet aan te komen. We mogen dan wel beiden borderline hebben maar als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik de boodschap wel begrijpen.

Dat ze de zin niet eens af heeft gemaakt doet me ook vermoeden dat ze onderbroken werd tijdens het sturen van dat bericht dus ik gok dat ze het stiekem doet zonder dat haar vriend er iets van weet. Oh boy i'm fucked :')
Waarom reageer je op haar als je geen contact met haar wil? Waarom blokkeer je haar niet gewoon?

Je laat je in je reacties trouwens ook wel echt enorm kennen.. Door de manier waarop je reageert laat je zien dat ze je nog steeds enorm raakt.. Jij bent helemaal niet duidelijk in je boodschap dat je geen contact meer met haar wil, want je hebt haar niet geblokkeerd en sterker nog, je reageert ook nog gewoon als ze contact met je zoekt.. Je houdt dit zelf gewoon in stand..
pi_186488353
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Waarom reageer je op haar als je geen contact met haar wil? Waarom blokkeer je haar niet gewoon?

Je laat je in je reacties trouwens ook wel echt enorm kennen.. Door de manier waarop je reageert laat je zien dat ze je nog steeds enorm raakt.. Jij bent helemaal niet duidelijk in je boodschap dat je geen contact meer met haar wil, want je hebt haar niet geblokkeerd en sterker nog, je reageert ook nog gewoon als ze contact met je zoekt.. Je houdt dit zelf gewoon in stand..
Ja dat mag jij van mij vinden maar zij heeft echt een aparte aanpak nodig. Blokkeren heb ik eerder gedaan en dat is olie op het voor gooien, als zij contact wilt dan is er niets dat haar zal tegenhouden om dat ook te krijgen.
Denk je nou echt dat ik dat niet overwogen heb? Ik heb met mensen gesproken die haar langer kennen dan ik en zelfs die zeggen dat ik mezelf dan alleen maar ellende op de hals haal.

Normaliter reageer ik niet eens op haar berichten maar ik was het nu gewoon even zo zat dat ik besloot maar eens duidelijk te zijn.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186488682
Ik lees er niet uit af dat je haar wilt loslaten maar dat je wraak op haar wilt nemen. Dat is geen loslaten - integendeel.

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik haar redelijker vind overkomen. Het komt op mij meer over als "Uiteindelijk ben ik toch gaan doen wat je altijd tegen mij gezegd hebt."

Als je geen contact meer wilt met haar, had je beleefd doch direct kunnen reageren met "Succes met je behandeling. Tussen ons is echter teveel gebeurd, dus het lijkt mij het beste dat we elkaar voortaan ontzien. Ik zal niet meer reageren op jouw berichten."

~~~~

Er zit denk ik veel meer achter bij jou. Volgens mij voel je je nu gewoon heel erg eenzaam en ben je boos op haar dat zij niet de leegte in jou kan opvullen.

Ik voel trouwens met je mee.

Ik kan voor jouw situatie heel rationeel denken. Maar uit die van mezelf word ik ook niet wijs.
pi_186488765
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:17 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja dat mag jij van mij vinden maar zij heeft echt een aparte aanpak nodig. Blokkeren heb ik eerder gedaan en dat is olie op het voor gooien, als zij contact wilt dan is er niets dat haar zal tegenhouden om dat ook te krijgen.
Denk je nou echt dat ik dat niet overwogen heb? Ik heb met mensen gesproken die haar langer kennen dan ik en zelfs die zeggen dat ik mezelf dan alleen maar ellende op de hals haal.

Normaliter reageer ik niet eens op haar berichten maar ik was het nu gewoon even zo zat dat ik besloot maar eens duidelijk te zijn.
Vertel eens wat ze precies zou doen als je haar zou blokkeren..?

Uit je posts blijkt dat je vooral boos bent omdat het feit dat ze nu wel hulp heeft gezocht niet in je verwachtingspatroon van haar past. En dat je vooral heel erg bang bent dat het haar nu wel gaat lukken om aan zichzelf te werken en dat je eigenlijk vindt dat dat niet mag. Want ze kon het niet toen ze met jou was en jij was (volgens jou) 'God's gift to her' dus als het haar toen niet lukte, kan en mag het haar nooit lukken..
pi_186488934
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:

[..]

Vertel eens wat ze precies zou doen als je haar zou blokkeren..?

Uit je posts blijkt dat je vooral boos bent omdat het feit dat ze nu wel hulp heeft gezocht niet in je verwachtingspatroon van haar past. En dat je vooral heel erg bang bent dat het haar nu wel gaat lukken om aan zichzelf te werken en dat je eigenlijk vindt dat dat niet mag. Want ze kon het niet toen ze met jou was en jij was (volgens jou) 'God's gift to her' dus als het haar toen niet lukte, kan en mag het haar nooit lukken..
Voor de deur staan, anoniem bellen, me opwachten op werk. Dat soort dingen.

Maar ik wil best toegeven dat ik er op een gegeven moment zo in stond maar inmiddels ben ik er wel dusdanig klaar mee dat het me een worst zal wezen. Ik gun haar inderdaad weinig goeds maar verder bemoei ik me momenteel alleen met mijn eigen zaken.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186488943
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 23:31 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik lees er niet uit af dat je haar wilt loslaten maar dat je wraak op haar wilt nemen. Dat is geen loslaten - integendeel.

Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik haar redelijker vind overkomen. Het komt op mij meer over als "Uiteindelijk ben ik toch gaan doen wat je altijd tegen mij gezegd hebt."

Als je geen contact meer wilt met haar, had je beleefd doch direct kunnen reageren met "Succes met je behandeling. Tussen ons is echter teveel gebeurd, dus het lijkt mij het beste dat we elkaar voortaan ontzien. Ik zal niet meer reageren op jouw berichten."

~~~~

Er zit denk ik veel meer achter bij jou. Volgens mij voel je je nu gewoon heel erg eenzaam en ben je boos op haar dat zij niet de leegte in jou kan opvullen.

Ik voel trouwens met je mee.

Ik kan voor jouw situatie heel rationeel denken. Maar uit die van mezelf word ik ook niet wijs.
Als ik wraak had willen nemen had ik dat allang gedaan, ik heb genoeg informatie om haar compleet te vernietigen maar dat doe ik ook niet.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186489008
Maar oké, ik ben hier dus de boeman.

Zij rijdt langs mijn huis, zij zit constant te kijken of ze me op werk ergens ziet lopen, zij zoekt telkens contact, ik doe mijn eigen ding en probeer me alleen met mezelf te bemoeien maar ik ben de klootzak. Duidelijk :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186489382
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:43 schreef renwan het volgende:

[..]

Voor de deur staan, anoniem bellen, me opwachten op werk. Dat soort dingen.

Maar ik wil best toegeven dat ik er op een gegeven moment zo in stond maar inmiddels ben ik er wel dusdanig klaar mee dat het me een worst zal wezen. Ik gun haar inderdaad weinig goeds maar verder bemoei ik me momenteel alleen met mijn eigen zaken.
Als ze voor je deur staat, gewoon lekker laten staan. Als ze anoniem belt, gewoon niet opnemen of direct ophangen als je hoort dat zij het is. Als ze je opwacht bij je werk, gewoon langs haar lopen en negeren. De lol gaat er dan snel vanaf voor haar hoor..
pi_186489427
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:48 schreef renwan het volgende:
Maar oké, ik ben hier dus de boeman.

Zij rijdt langs mijn huis, zij zit constant te kijken of ze me op werk ergens ziet lopen, zij zoekt telkens contact, ik doe mijn eigen ding en probeer me alleen met mezelf te bemoeien maar ik ben de klootzak. Duidelijk :')
Jij bent niet de boeman, maar je houdt dit wel echt zelf in stand allemaal..
pi_186491083
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:48 schreef renwan het volgende:
Maar oké, ik ben hier dus de boeman.

Zij rijdt langs mijn huis, zij zit constant te kijken of ze me op werk ergens ziet lopen, zij zoekt telkens contact, ik doe mijn eigen ding en probeer me alleen met mezelf te bemoeien maar ik ben de klootzak. Duidelijk :')
Waar heb ik gezegd dat jij de boeman bent?

Ik geef je alleen terug hoe het WA-gesprek op mij overkomt. Ik begrijp best wel dat het hard bij je binnenkomt. Maar ik zou je tekortdoen als ik zou zeggen: "Goed gedaan man. Scheld die bitch maar verrot!" als je jezelf daarmee juist in de nesten werkt.

Als jij heftig op haar reageert, dan ziet zij dat als teken dat jij haar eigenlijk nog terugwilt. Dat wil zij namelijk zien. Er is maar één manier om los te komen van haar: niet reageren.

Dat gaat voor jou waarschijnlijk ook moeilijk worden. Misschien lukt het nog niet en komen er momenten dat je naar haar verlangt en haar terugwilt en seks hebt met haar. Als zoiets gebeurt, niet te streng zijn voor jezelf, want ik weet hoe moeilijk het is om met die emoties om te gaan. Maar probeer je wel bewust te blijven van jouw gedrag en raap jezelf bij elkaar nadat het is geëscaleerd.
  maandag 29 april 2019 @ 20:40:07 #224
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186503095
Update: vandaag gesprek gehad met de psychiater en mijn ma en 2 zussen erbij.
Conclusie: de psychiater snapt er echt helemaal geen klote van. Dus ik blijf nog minimaal 2 weken op de PAAZ. Ze gaan nu een hele serie tests en persoonlijkheidsonderzoeken doen om te kijken wat er nou precies aan de hand is.

Gelukkig neemt de psychiater wel de regie in handen, zodat ik niet meer loop te klote met EN hier EN GGZ EN de FPP. Hij wil eerst precies in kaart brengen wat er aan de hand is, en dan beste behandel traject voor me uitzetten.
En me natuurlijk van de alcohol afhouden.

Dus van 1 kant ben ik wel opgelucht, dat er nou eindelijk eens serieus iets gedaan wordt, van de andere kant, mwoa.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_186543305
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Update: vandaag gesprek gehad met de psychiater en mijn ma en 2 zussen erbij.
Conclusie: de psychiater snapt er echt helemaal geen klote van. Dus ik blijf nog minimaal 2 weken op de PAAZ. Ze gaan nu een hele serie tests en persoonlijkheidsonderzoeken doen om te kijken wat er nou precies aan de hand is.

Gelukkig neemt de psychiater wel de regie in handen, zodat ik niet meer loop te klote met EN hier EN GGZ EN de FPP. Hij wil eerst precies in kaart brengen wat er aan de hand is, en dan beste behandel traject voor me uitzetten.
En me natuurlijk van de alcohol afhouden.

Dus van 1 kant ben ik wel opgelucht, dat er nou eindelijk eens serieus iets gedaan wordt, van de andere kant, mwoa.
Wat denk je zelf wat het zou kunnen zijn?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')