abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186055713
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:55 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Waar testen ze op, op je werk?
Alcohol hooguit, drugs pas als er vermoedens zijn van gebruik tijdens werktijd en daar begin ik niet aan.
Ben nu sowieso vrij t/m maandag.

Ohja alcohol gebruik ik ook niet als ik moet werken, daar ben ik heel strikt in want ik ken mezelf. Eentje smaakt altijd naar meer en mijn werkgever heeft wat dat betreft een zero tolerance beleid.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 5 april 2019 @ 21:03:02 #102
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186055788
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:59 schreef renwan het volgende:

[..]

Alcohol hooguit, drugs pas als er vermoedens zijn van gebruik tijdens werktijd en daar begin ik niet aan.
Ben nu sowieso vrij t/m maandag.

Ohja alcohol gebruik ik ook niet als ik moet werken, daar ben ik heel strikt in want ik ken mezelf. Eentje smaakt altijd naar meer en mijn werkgever heeft wat dat betreft een zero tolerance beleid.
Dan boeit het ook niet zoveel, gelukkig!
Natuurlijk wel de standaardvragen: waarom gebruik je etc...
Maar zolang je werk en recreatie apart kunt houden. och...
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  vrijdag 5 april 2019 @ 23:59:04 #103
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186060004
Mijn top 3 liedjes momenteel:

Alice in Chains - Would
Therapy? - Screamager
Pearl Jam - Jeremy

Wat zijn jullie liedjes die je de dag door krijgen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Burner82 op 06-04-2019 00:06:48 ]
pi_186064426
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 23:59 schreef Burner82 het volgende:
Mijn top 3 liedjes momenteel:

Alice in Chains - Would
Therapy? - Screamager
Pearl Jam - Jeremy

Wat zijn jullie liedjes die je de dag door krijgen?
Als ik mijn heerlijke sarcastische en cynische zelf ben, dan It's only Rock&Roll van The Rolling Stones. En ja, ik zit de hele week al goed in mijn vel. Wanneer ik mij heel erg slecht voel, dan You Know You're Right van Nirvana.
A new power is rising!
  zaterdag 6 april 2019 @ 15:49:13 #105
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186068152
  zondag 7 april 2019 @ 14:14:45 #106
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186082453
Al de hele dag geen internet.. Begin langzaam echt pissed te worden. Gelukkig is er de hele dag wielrennen op tv. Maar had liever motorracen gekeken, maar dat is alleen op youtube :(
  zondag 7 april 2019 @ 18:25:57 #107
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186087426
Halve dag verder en internet werkt weer eindelijk....
Alles dat ik wilde volgen is nu wel voorbij.
  zondag 7 april 2019 @ 18:36:31 #108
133321 Burner82
Speedo fan
pi_186087759
Morgen heb ik dan eindelijk HET gesprek bij de fpp... Ik ben niet zenuwachtig, maar vooral bang.. Niet voor wat ze wel doen, maar vooral wat ze niet gaan doen. En hoe ik daar op ga reageren.
pi_186092353
Ik was al niet in mijn beste humeur vandaag maar nadat ik net een uurtje in slaap gevallen ben en een nachtmerrie over mijn ex had ben ik nu helemaal niet meer vrolijk :r

Gelukkig straks afgesproken met een vriend van me :s)
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_186095890
Ik ben de afgelopen twee weken door een hel gegaan. Ik heb mijn verlatingsangst zo opgekropt en zo mijn best gedaan om het op een goede manier op te lossen.

Maar ik kies ook ltijd types uit die me op dat soort momenten compleet negeren. En dr ga ik zo aan kapot.

Ik heb zoveel therapie gehad en daar leer je met gevoelens om te gaan en jezelf accepteren wie je bent bla bla bla. Ik ben eind 30, heb geen werk, geen vrienden en geen relatie. Ik ben niks. Ik sta helemaal onderaan de hierarchie. Godverdomme daar wil ik uitkomen. En ik krijg alleen maar van die achterlijke zeverige types met hun "uit je gevoelens en stel je kwetsbaar op, want dan komt alles weer goed"

Ik heb me voorgenomen om wanneer ik 40 ben nog iets van voldoening uit mijn leven te kunnen halen. Inmiddels al iets minder dan een jaar de tijd. Ik moet het godverdomme gewoon zelf doen in deze kutwereld waar iedereen mij als een paria ziet en naar beneden trapt. :r
pi_186105917
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2019 22:01 schreef renwan het volgende:
Ik was al niet in mijn beste humeur vandaag maar nadat ik net een uurtje in slaap gevallen ben en een nachtmerrie over mijn ex had ben ik nu helemaal niet meer vrolijk :r

Gelukkig straks afgesproken met een vriend van me :s)
Nachtmerries over een ex?
A new power is rising!
pi_186107422
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 18:41 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Nachtmerries over een ex?
Ja, dus?
Welkom vader renwan ^O^
pi_186107600
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:07 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dan is het woord 'nachtmerrie' eigenlijk best wel letterlijk
pi_186107617
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:07 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja, dus?
Was ze zo erg? :P
A new power is rising!
pi_186108540
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 20:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Was ze zo erg? :P
Lees een paar posts terug zou ik zeggen. Ze was echt een verschrikking :')
Welkom vader renwan ^O^
pi_186112986
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:02 schreef renwan het volgende:

[..]

euca.jpg
pi_186114646
Welkom vader renwan ^O^
pi_186115290
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 21:02 schreef renwan het volgende:

[..]

Geen zin in. Teveel moeite.
A new power is rising!
pi_186138615
:W :W
pi_186141222
Dit is wrs mijn laatste bericht. En als ik er niet zelf voor gekozen heb, dan omdat mijn zus volgens mij de politie heeft gebeld. :W
pi_186141235
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:08 schreef Burner82 het volgende:
Dit is wrs mijn laatste bericht. En als ik er niet zelf voor gekozen heb, dan omdat mijn zus volgens mij de politie heeft gebeld. :W
Eh wat ben je aan het doen?
Welkom vader renwan ^O^
pi_186141343
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:08 schreef renwan het volgende:

[..]

Eh wat ben je aan het doen?
Probleem is, dat mijn zus weet dat als ik geen of kortaf antwoord geef, er stront aan de knikker is... En als ik me zo voel als nu, wil ik er niet praten...

Go figure
pi_186141536
Ik wil even iets van me af schrijven dus bij deze.

De laatste dagen wil het niet, het lukt me gewoon echt nauwelijks om berhaupt te bestaan. Ik voel constante stress, tientallen gevoelens door elkaar, boosheid, woede, haat, vrolijkheid, euforie, geluk, neerslachtigheid, echt alles. Maar vooral onbegrip, heel veel onbegrip.
Waarom moet ik me zo voelen? Waarom moet alles altijd mislukken? Waarom is het blijkbaar teveel gevraagd om gewoon eens op mijn gemak geluk en rust te ervaren? De hele fucking tijd ben ik alles en iedereen de schuld aan het geven, als er een God is dan moet hij toch echt wel een hekel aan mij hebben. Was mijn moeder afpakken op jonge leeftijd nog niet genoeg? Moet ik nou echt (mede) daardoor borderline ontwikkeld hebben?
En het ergste vind ik gewoon nog dat mijn ex de hele tijd door mijn hoofd blijft spoken. Gisteren vertelde een vriend van me dat ze zou verhuizen richting het noorden van het land. Volgens mij klopt het verhaal zoals hij het begrepen heeft niet maar los daarvan. Het triggerde me ontzettend, ik werd woest, dit kan niet. Ik MOET gelijk krijgen, haar borderline is zoveel erger dan de mijne, ze heeft al jarenlang elke relatie verkloot EN DIT MAG GEEN UITZONDERING ZIJN.

Waarom kan ik niet loslaten? Waarom mag iemand die zo in en in slecht is, die overal waar ze komt een spoor van vernietiging achterlaat zo makkelijk verder gaan terwijl ik met de shit blijf zitten? Terwijl ik er vrijwel alles aan doe om er wat van te maken? Therapie, sport, werk, verantwoordelijkheden, ik knok de hele fucking dag om er wat van te maken en zij komt 's middags iemand tegen en de hele wereld is perfect. DIT KLOPT NIET. DIT IS ONZIN, ALLES WAT HAAR OVERKOMEN IS IS EEN KEUZE VAN HAAR GEWEEST EN MIJ IS HET GROTENDEELS OVERKOMEN. IK KOOS ER NIET VOOR OM MIJN MOEDER TE VERLIEZEN, IK KOOS ER NIET VOOR OM DAARNA OPGEVOED TE WORDEN DOOR EEN MAN DIE IK TOEN NIET ACCEPTEERDE ALS MIJN VADER.

Ik vraag me zo hard af waar ik dit aan verdiend heb. Ik kan me er uren mee bezig houden. Ik ben toch geen slecht mens? Ik doe toch mijn best? Als ik dat niet zou doen zou ik er allang niet meer geweest zijn. Waar de fuck verdien ik dit toch aan?
En terwijl zij vrolijk doorgaat in haar nieuwe perfecte leventje met haar vriend en zijn kind zit ik hier alles aan te grijpen om het gevoel maar uit te schakelen. Om maar enige vorm van rust te vinden. Alcohol, drugs, slaappillen, alles.

Ik wil me gewoon normaal voelen en rustig zijn ;(

Deze post wordt misschien nog uitgebreid als me iets te binnen schiet wat ik kwijt moet :@
Welkom vader renwan ^O^
pi_186143964
Welkom vader renwan ^O^
pi_186159176
Kleine update... Mijn zus heeft gisteren de politie gebeld, die zijn gekomen, 2 aardige gasten, waarvan 1 met een goede muzieksmaak. Die zijn bij me gebleven tot de crisisdienst er was. Die hebben uiteindelijk wat pillen geregeld zodat ik in slaap viel.
pi_186160455
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:25 schreef renwan het volgende:
Ik wil me gewoon normaal voelen en rustig zijn ;(
Dat komt wel.

Het gaat helaas niet in korte tijd. Ik weet hoe het voelt om je moederziel alleen te voelen en hoe fucking kut die verlatingsangst is. Maar je bent sterker dan je denkt.

Als jouw ex meer borderline heeft, is zij niet gelukkiger dan jou. Het lijkt voor jou misschien zo, want het gras is groener aan de overkant en het ziet ernaar uit dat ze nu gelukkig is. Maar als je in haar hoofd kan kijken, weet je dat het niet zo is.

Er lopen zat leuke dames op deze aardkloot rond die een leukere vriendin zijn dan jouw ex. Maar het geluk moet je in jezelf kunnen vinden. En dat komt op den duur echt wel
pi_186160473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 17:38 schreef Burner82 het volgende:
Kleine update... Mijn zus heeft gisteren de politie gebeld, die zijn gekomen, 2 aardige gasten, waarvan 1 met een goede muzieksmaak. Die zijn bij me gebleven tot de crisisdienst er was. Die hebben uiteindelijk wat pillen geregeld zodat ik in slaap viel.
Sterkte!
pi_186162314
Ik ga vanaf morgen de nachtdienst in en ik vernam van de week dat zij ook nachten heeft deze week, oh god ik voel de bui al hangen :r
Welkom vader renwan ^O^
pi_186163207
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 20:28 schreef renwan het volgende:
Ik ga vanaf morgen de nachtdienst in en ik vernam van de week dat zij ook nachten heeft deze week, oh god ik voel de bui al hangen :r
Goh, heb je net de griep... heeft de reserve ook wat te doen..
pi_186163330
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:08 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Goh, heb je net de griep... heeft de reserve ook wat te doen..
Niet in mijn nachtdiensten, hell no :P
Welkom vader renwan ^O^
pi_186163378
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef renwan het volgende:

[..]

Niet in mijn nachtdiensten, hell no :P
Ik heb nu al medelijden met de reizigers..
pi_186163413
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik heb nu al medelijden met de reizigers..
Dat moet je met mij als hc sowieso hebben :P
Welkom vader renwan ^O^
pi_186163451
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2019 21:16 schreef renwan het volgende:

[..]

Dat moet je met mij als hc sowieso hebben :P
Moet je mij eens hebben als reiziger.... _O-
Ik snap dat hele ov systeem niet meer _O- _O-
pi_186178536
:')

h4C89C052
Welkom vader renwan ^O^
pi_186189335
https://tvblik.nl/mr-fran(...)de-zeeuwse-tuintwist

Hier een grappige uitzending van Meester Visser Doet Uitspraak.

Die vrouw met dat ontplofte rode haar heeft definitely borderline! _O-

Gelukkig herken ik mezelf niet al teveel in haar :P
pi_186193953
Nachtdiensten zijn leuk voor mijn salaris maar oh man wat voel ik me down de eerste uren nadat ik wakker word. Kan wel janken ;(
Welkom vader renwan ^O^
pi_186195019
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 17:22 schreef renwan het volgende:
Nachtdiensten zijn leuk voor mijn salaris maar oh man wat voel ik me down de eerste uren nadat ik wakker word. Kan wel janken ;(
Blijf tegen jezelf zeggen dat je beter af ben nu je geen relatie meer hebt met haar. Het gevoel is heel kut, maar je bent een stap vooruit gekomen.

Wat mij afgelopen week heel erg heeft geholpen is krachttraining op de sportschool. Jouw lijf maakt dan extra testosteron aan en dat helpt je echt om jouw emoties te kunnen hanteren.
pi_186195335
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:33 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Blijf tegen jezelf zeggen dat je beter af ben nu je geen relatie meer hebt met haar. Het gevoel is heel kut, maar je bent een stap vooruit gekomen.

Wat mij afgelopen week heel erg heeft geholpen is krachttraining op de sportschool. Jouw lijf maakt dan extra testosteron aan en dat helpt je echt om jouw emoties te kunnen hanteren.
Het heeft niet perse met haar te maken, ik merk gewoon dat ik na nachtdiensten altijd een algemeen gevoel van neerslachtigheid heb.

En krachttraining doe ik in principe om de dag, heb nu even een periode rust van een paar dagen genomen. Mede door de nachtdiensten en mede doordat ik even wat pijntjes wil laten herstellen. Maandag probeer ik weer te gaan (na de nachtdienst dus ik beloof niks :P )
Welkom vader renwan ^O^
pi_186197724
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 18:56 schreef renwan het volgende:

[..]

Het heeft niet perse met haar te maken, ik merk gewoon dat ik na nachtdiensten altijd een algemeen gevoel van neerslachtigheid heb.

En krachttraining doe ik in principe om de dag, heb nu even een periode rust van een paar dagen genomen. Mede door de nachtdiensten en mede doordat ik even wat pijntjes wil laten herstellen. Maandag probeer ik weer te gaan (na de nachtdienst dus ik beloof niks :P )
Verlatingsangst heeft altijd een diepere oorzaak. Waarschijnlijk door het gemis wat je hebt door jouw ouders.

Maar besef dat jij niet alleen bent. Je bent volwassen en je kan je ouders achter je laten. De wereld is vol met mensen die je wel leuk vinden en jij vindt op den duur hen ook leuk.
pi_186197744
Kijk ook 's naar die aflevering van Meester Visser. Wees blij dat je niet zo gestoord bent als dat mens die allemaal dooie muizen invriest :D
pi_186197822
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 20:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Kijk ook 's naar die aflevering van Meester Visser. Wees blij dat je niet zo gestoord bent als dat mens die allemaal dooie muizen invriest :D
Of kijk Queer Eye, waarbij Antoni (ik vind hem knap), een eekhoorn uit de diepvries haalt, want dat is een gerecht dat het koppel daar maakt.... (Antoni niet, gelukkig, al zou hij het wel eten _O- )
pi_186198018
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 20:57 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Verlatingsangst heeft altijd een diepere oorzaak. Waarschijnlijk door het gemis wat je hebt door jouw ouders.

Maar besef dat jij niet alleen bent. Je bent volwassen en je kan je ouders achter je laten. De wereld is vol met mensen die je wel leuk vinden en jij vindt op den duur hen ook leuk.
We zullen het wel mogen zoeken bij het overlijden van mijn moeder gok ik, maarja.

Ik kan ook niet precies omschrijven wat ik nu voel eigenlijk. Is dit nog wel verlatingsangst? Verlaten ben ik immers al dus de angst is werkelijkheid geworden en daarbij heb ik vanaf bijna het begin van die laatste relatie al kunnen zien aankomen dat het nooit een echte toekomst zou hebben, vooral gezien alle waarschuwingen die ik van andere collega's kreeg.
Het is een soort gevoel van puur onrecht, waarom kom ik niet verder? Waarom gaat zij zo makkelijk door? Waarom moest ik door al die ellende met haar heen? Heb ik nog niet genoeg shit gehad in de laatste 30 jaar? Mag ik nou niet eindelijk eens mijn welverdiende rust vinden?

Ik ben op zoek naar een soort gerechtigheid ook.Mocht ik in een positie komen om haar terug te pakken waar het pijn doet dan zal ik het ook echt niet laten. Daarbij wil ik gelijk krijgen over wat ik verwacht dat er gaat gebeuren, ze heeft een patroon dat ze tot nu toe altijd gevolgd heeft en ik kan niet tegen de gedachte dat ze nu misschien echt de ware gevonden heeft.
Ik verwacht dat ze binnen 2/3 maanden opeens weer bij me aan komt kloppen, ergens hoop ik het ook. Maar dat is terwijl ik weet dat dat voor mij het slechtste is dat er kan gebeuren want ik weet dat ik geen weerstand ga kunnen bieden ongeacht dat ik ook verdoemd goed weet dat ik dan ook weer in hetzelfde patroon van haar terecht kom en ik mezelf weer ga wegcijferen.

Het is een constante worsteling tussen verstand en gevoel maar die twee krijgen geen grip op elkaar waardoor ik altijd weer naar gevoel ga luisteren en verstand dood negeer. Ongeacht het feit dat verstand (ook toen we samen waren) af en toe wel door weet te dringen onder het mom van "nee dit moet ik allemaal echt niet willen".
Welkom vader renwan ^O^
pi_186198047
Het liefst zou ik gewoon net zoals (in mijn ogen) de meeste andere mannen willen denken "ach dit werkte niet, op naar de volgende" en de boel gewoon weer oppakken.
Welkom vader renwan ^O^
pi_186198505
Je zegt zelf dat het jouw gevoel is. Dat is het verraderlijke van een borderline-stoornis: die gevoelens zijn zo heftig dat ze jouw realiteitsbesef inkleuren. En als je therapie krijgt, leer je dat bij jezelf te herkennen en kan je jezelf daarin corrigeren.

De pijn gaat helaas nooit helemaal weg. Maar jouw leven gaat wel een stuk leuker worden als jij meer overwicht krijgt op jouw gevoelens.

Je zegt nu zelf dat je denkt dat je haar toch weer gaat toelaten. Klop bij vrienden aan en vraag of ze jou willen steunen dat niet te doen. Probeer ondanks dat je er misschien helemaal geen behoefte aan hebt toch zoveel mogelijk leuke dingen te doen met vrienden - dat helpt je echt. Ga met een stel maten er een weekendje tussenuit ofzo. Doe iets wat je normaal gesproken hartstikke tof vindt.

Jouw ex kan je op n manier het beste terugpakken : haar negeren. Weersta de verleiding om wraak op haar te nemen, want dat gaat toch weer leiden tot neuken en dan heb je weer wat met haar en begint alles opnieuw.
pi_186198647
Ik moet nu richting werk, misschien dat ik ergens nog een moment vindt om te reageren anders wordt het pas morgenochtend/middag
Welkom vader renwan ^O^
pi_186200389
pi_186219884
Ben vannacht door het oog van de naald gekropen, had eigenlijk met haar samen moeten werken maar ze moest eerst met een andere collega werken die haar nog erger haat dan ik.

Kwartiertje later was ze opeens ziek naar huis :')

Het ergste was dat ik er ergens nog van baalde ook terwijl ik weet dat het veel beter is zo. Heb wel een hint op Facebook gedropt zodat ze weet dat ze eigenlijk met mij had moeten zijn. Denk dat dit wel onder manipuleren valt :@
Welkom vader renwan ^O^
pi_186224878
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 20:52 schreef renwan het volgende:
Denk dat dit wel onder manipuleren valt :@
Manipuleren met mate mag! *O* :Y)
pi_186224978
Ik had vorige week ruzie met mijn vader gehad per mail. Hij stuurde mij een felicitatie-mail voor mijn verjaardag, terwijl ik normaal toch nooit iets van hem hoor. Ik zit niet te wachten op nep-empathie en dan wil ik dat hij mij met rust laat en hetzelfde geldt voor zijn vriendin. Stel je Fiona Hering 20 jaar ouder voor en je weet hoe ze eruitziet: als ik te lang doorbreng met dat mens bevriezen mijn hersenen. Ik wil mijn vader pas weer zien als hij dood in zijn kist ligt; ik ben zelfs bereid om het gat in de grond te vullen.

Maar ik dacht: hij heeft toch een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Misschien krijg ik hem wel op de kast als ik hem ga uitschelden op zijn uiterlijk en zijn ouder worden. Dus ik heb hem uitgemaakt voor oude afgetakelde zwerfhond en dat hij me niks kan maken want ik kan zo'n oude opa als hij wel aan. Nou, ik was benieuwd of dat hem zou raken.

Ja dus! :D Hij reageerde met een heel infantiele boze mail. Hij was even niet meer de machtige man die iedereen de baas is en door iedereen geadoreerd wordt. Priceless! _O-

Het is eigenlijk beneden mijn niveau, maar wraak is zoet. Ik zou hem graag geestelijk helemaal kapot willen maken zoals hij mij helemaal naar de klote heeft geholpen.
pi_186227015
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 01:28 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik had vorige week ruzie met mijn vader gehad per mail. Hij stuurde mij een felicitatie-mail voor mijn verjaardag, terwijl ik normaal toch nooit iets van hem hoor. Ik zit niet te wachten op nep-empathie en dan wil ik dat hij mij met rust laat en hetzelfde geldt voor zijn vriendin. Stel je Fiona Hering 20 jaar ouder voor en je weet hoe ze eruitziet: als ik te lang doorbreng met dat mens bevriezen mijn hersenen. Ik wil mijn vader pas weer zien als hij dood in zijn kist ligt; ik ben zelfs bereid om het gat in de grond te vullen.

Maar ik dacht: hij heeft toch een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Misschien krijg ik hem wel op de kast als ik hem ga uitschelden op zijn uiterlijk en zijn ouder worden. Dus ik heb hem uitgemaakt voor oude afgetakelde zwerfhond en dat hij me niks kan maken want ik kan zo'n oude opa als hij wel aan. Nou, ik was benieuwd of dat hem zou raken.

Ja dus! :D Hij reageerde met een heel infantiele boze mail. Hij was even niet meer de machtige man die iedereen de baas is en door iedereen geadoreerd wordt. Priceless! _O-

Het is eigenlijk beneden mijn niveau, maar wraak is zoet. Ik zou hem graag geestelijk helemaal kapot willen maken zoals hij mij helemaal naar de klote heeft geholpen.
Kleuter. Je bent toch verheven boven die onzin? Laat die man lekker voor wat het is.
A new power is rising!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')