De strekking was errug duidelijk. We konden maar beter uit elkaar gaan, dit ging niet. Maar ik had niets daarvan gemerkt, erg goed ging het nou ook niet, maar het verbeterde steeds meer. ( Dacht ik). Ik heb haar geconfronteerd met die brief. Zij vertelde mij dat zij dit geschreven had na een ruzie tussen ons. ( ok ok, dat kan ik me voorstellen, je schrijft het van je af, lucht op)
Daarna komt het ergste: ik vraag aan haar of ze nog steeds zo over ons voelt. Ze zei in eerste instantie niks, mar na wat aandringen kwam het hoge woord er uit: Geen idee
Nah lekker dan, en nu? Ik ben dus bij haar weg gegaan ( het is haar appartement) en ik ben bij mijn zus voorlopig ingetrokken ( hulde aan mijn zus, ze is een echte zus voor me ). Ze wil na denken over het een en ander, over ons voornamelijk.
AArrggghhh, dit is zo irritant. Tot aan mijn diepste vezel hou ik van haar, ik mis haar ernstig, ik mis haar kat ( nooit gedacht dat je zo kon hechten aan een kat trouwens), ik mis haar gesnurk, ik mis haar geur ( wel een lekkere geur hoor), ik mis alles
Ik weet ut echt ff nie meer
Als iemand niet van je houd, dan houd het op. Als je gaat trekken, dan bereik je daar alleen het tegenovergestelde mee, namelijk dat iemand weg wil. Of erger, dat iemand bij je blijft zonder van je te houden....
quote:ik wel... ze ziet ut niet meer zitten...
Op maandag 6 januari 2003 10:38 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik weet ut echt ff nie meer![]()
quote:
Op maandag 6 januari 2003 10:42 schreef redhead_too het volgende:
Luduvudu heet dat.....
Iedere relatie heeft wel z'n ups en down...ik heb het
net achterrug...het "goh, kweet niet of het slim is dat
we samen verder gaan". Dat vond m'n vriendin...we hebben er overgepraat...en het gaat nu weer beter...
Binnenkort gaan we samen naar Rome...ff lekker er uit...
saampjes...niemand die ons kent of lastig valt...HEERLIJK!
(misschien een ideetje...heb je een btje tijd voor elkaar...dat is bij ons vooral het probleem...we hebben het allebei superdruk...)
Kortom, Suc6 ermee.....
quote:En ik ben zo bang dat je gelijk hebt, dit zei mijn ( bijna heilige) zus namelijk ook. Dat je twijfelt na een relatie van 2,5 jaar ( waarvan ruim 1 jaar samenwonend) kan ik me voorstellen. Alleen wordt ik een beetje moedeloos, wanneer zij al een maand of drie dan weer wel en dan weer niet twijfelt. Dat ze van me houd twijfelt ze niet aan, en ik trouwens ook niet. Alleen denk ik inderdaad dat dit het begin van het einde is, en dat vink nie leuk.....
Op maandag 6 januari 2003 10:46 schreef Suphafly het volgende:
kom op je weet het wel maar je wilt het niet onder ogen zien wees de slimste van de 2 en zet er een punt achter het gaat toch komen.. het is kut maar het is tijd om wakker te worden denk ik. coolle zus trouwens
quote:Ik, persoonlijk, noem het anders
Op maandag 6 januari 2003 10:38 schreef zwaaibaai het volgende:ik mis haar kat
quote:Dit lijkt mij ook.. Denk niet dat er nog veel van te maken valt.. Tenminste, dat maak ik uit je verhaal op
Op maandag 6 januari 2003 10:46 schreef Suphafly het volgende:
kom op je weet het wel maar je wilt het niet onder ogen zien wees de slimste van de 2 en zet er een punt achter het gaat toch komen.. het is kut maar het is tijd om wakker te worden denk ik. coolle zus trouwens
quote:Wees zelf sterk en leer hier van. laat je niet aan het lijntje houden dat is het niet waard je gaat jezelf valse hoop geven en dan doet et alleen maar meer pijn. Ik zeg neit dat ik 1000% zeker weet wat er gaat gebeuren maar dit is hoe ik er over denk.
Op maandag 6 januari 2003 10:53 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
En ik ben zo bang dat je gelijk hebt, dit zei mijn ( bijna heilige) zus namelijk ook. Dat je twijfelt na een relatie van 2,5 jaar ( waarvan ruim 1 jaar samenwonend) kan ik me voorstellen. Alleen wordt ik een beetje moedeloos, wanneer zij al een maand of drie dan weer wel en dan weer niet twijfelt. Dat ze van me houd twijfelt ze niet aan, en ik trouwens ook niet. Alleen denk ik inderdaad dat dit het begin van het einde is, en dat vink nie leuk.....
Verder als jullie bestemd zijn voor elkaar dan komen jullie elkaar wel weer tegen. If you love something let it go zeggen ze toch?
quote:Set it free was het toch? Mischien doe ik dat maar
Op maandag 6 januari 2003 10:57 schreef Suphafly het volgende:[..]
If you love something let it go zeggen ze toch?
quote:hehe nou jah je snap em iniedergeval hehe
Op maandag 6 januari 2003 10:59 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
Set it free was het toch? Mischien doe ik dat maar
quote:Precies.... Als je houd van wat je hebt, laat het dan gaan. Als het terugkomt is het goed. Als het niet terugkomt, had je het ook niet... (klinkt erg vaag zo... weet de exacte bewoording niet meer, maar joe get duh piktsjur..)
Op maandag 6 januari 2003 10:57 schreef Suphafly het volgende:
Verder als jullie bestemd zijn voor elkaar dan komen jullie elkaar wel weer tegen. If you love something let it go zeggen ze toch?
quote:ik get duh piktsjur zekur, maar het doet zo'n verdomde pijn. Ik ben godallemachtig 28, en ik zal toch beter moeten weten. Nu ik mijn verhaal terug lees, zou ik dezelfde reacties geven als jullie nu doen.
Op maandag 6 januari 2003 11:15 schreef Croga het volgende:[..]
Precies.... Als je houd van wat je hebt, laat het dan gaan. Als het terugkomt is het goed. Als het niet terugkomt, had je het ook niet... (klinkt erg vaag zo... weet de exacte bewoording niet meer, maar joe get duh piktsjur..)
Ze hebben wel gelijk trouwens, FOK lucht enorm op!!
quote:hoe heb je die relatie? Woon je ook samen?
Op maandag 6 januari 2003 10:52 schreef DonnieDarko het volgende:
Ik hoop voor je dat ze weer helemaal voor je gaat...Iedere relatie heeft wel z'n ups en down...ik heb het
net achterrug...het "goh, kweet niet of het slim is dat
we samen verder gaan". Dat vond m'n vriendin...we hebben er overgepraat...en het gaat nu weer beter...Binnenkort gaan we samen naar Rome...ff lekker er uit...
saampjes...niemand die ons kent of lastig valt...HEERLIJK!
(misschien een ideetje...heb je een btje tijd voor elkaar...dat is bij ons vooral het probleem...we hebben het allebei superdruk...)Kortom, Suc6 ermee.....
quote:Daar pas ik ook zeker voor. Ik wil alleen maar terug als zij mij wil, niet uit medelijden o.i.d.
Op maandag 6 januari 2003 11:45 schreef Kogando het volgende:
Als ze je mist merk je het vanzelf.. Anders wordt het toch nooit wat, want dan neemt ze je misschien uit medelijden terug. En dat kan nooit een goeie basis zijn.
quote:If you love something, you have to set it free. If it comes back to you, it's yours forever... if it doesn't, it was never yours to begin with.
Op maandag 6 januari 2003 11:15 schreef Croga het volgende:[..]
Precies.... Als je houd van wat je hebt, laat het dan gaan. Als het terugkomt is het goed. Als het niet terugkomt, had je het ook niet... (klinkt erg vaag zo... weet de exacte bewoording niet meer, maar joe get duh piktsjur..)
(zo ken ik hem)
Ik weet hoe je je voelt lieverd..
Het beste is praten en jezelf en je vriendin een ultimatum stellen.
Proberen we het?
Ja of nee.
Nee? Laten we vrienden blijven.
Ja? Dan voor de volle 100% en merken we dan nog geen verbetering binnen een bepaalde tijd, dan kunnen we beter alsnog gewoon besluiten dat het niet gaat.
Maar zeggen jullie ja, denk er dan ook heeeel goed over na..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |