Wat..? Open eens een fatsoenlijk topic man. Eerst is het dat het gaat om een fors bedrag, waarmee je doet voorkomen alsof het om het geld gaat, om vervolgens te beginnen over de reactie van een vriend van je waar je in de OP helemaal niets over zegt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:46 schreef DoeMakkelijk het volgende:
De prijs is het probleem niet voor een jaartje. Ik twijfel door de reactie van een vriend van me.
Ja het is een hoog bedrag. Die vriend is mee geweest bij de bezichtiging. Door de gang van zaken met reageren en dus die vrienden, steeds uitstellen van het "ultimatum" twijfelt hij. Daardoor is hij bang dat de huurbaas niet te vertrouwen is. Ik heb z'n naam opgezocht maar is niet te vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat..? Open eens een fatsoenlijk topic man. Eerst is het dat het gaat om een fors bedrag, waarmee je doet voorkomen alsof het om het geld gaat, om vervolgens te beginnen over de reactie van een vriend van je waar je in de OP helemaal niets over zegt.
Wat wil je nou precies weten?
Wie is ‘hij’?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 13:29 schreef DoeMakkelijk het volgende:
Ik heb een woning bekeken en aangegeven dat ik mogelijk interesse had. Wordt me eerst verteld dat ik de volgende dag bericht zou krijgen, anderen zouden ook interesse hebben. Na twee dagen zelf maar gemaild, nog steeds hetzelfde verhaal. Gisteren was ultimatum voor die "vrienden" van verhuurder.
Nu krijg ik bericht dat hij het huurcontract wil tekenen. Zouden jullie zoiets vertrouwen? Het gaat om een fors bedrag.
Het gaat om mezelf.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:23 schreef Innisdemon het volgende:
Wat een vaag verhaal TS.
Gaat het nu om jezelf of een vriend?
Wil je het appartement gaan huren?
Is de prijs akkoord?
Zijn de overige voorwaarden akkoord?
Wat is nou feitelijk je vraag?
En dat is raar omdat?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:28 schreef DoeMakkelijk het volgende:
[..]
Het gaat om mezelf.
Prijs is akkoord.
Overige voorwaarden zijn er eigenlijk niet maar dat zal duidelijk worden uit het contract.
Het ging me er meer om dat die vriend dacht dat het zaakje niet te vertrouwen is. Doordat de reactie van de verhuurder steeds werd uitgesteld vanwege die vrienden die ook interesse zouden hebben.
Je kunt natuurlijk wel even vragen of je het huurcontract alvast kan zien. Dan kom je er snel genoeg achter. Denk ook aan zaken als borg.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:28 schreef DoeMakkelijk het volgende:
[..]
Overige voorwaarden zijn er eigenlijk niet maar dat zal duidelijk worden uit het contract.
Sinds je het appartement hebt bekeken:quote:Op zaterdag 30 maart 2019 14:28 schreef DoeMakkelijk het volgende:
[..]
Het gaat om mezelf.
Prijs is akkoord.
Het ging me er meer om dat die vriend dacht dat het zaakje niet te vertrouwen is. Doordat de reactie van de verhuurder steeds werd uitgesteld vanwege die vrienden die ook interesse zouden hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |