Oeps foutje.quote:
Als Junior 2600 euro bruto.quote:
Haha de FritzlBox zo staat ie bekend op de 1ste lijnquote:Op zondag 31 maart 2019 14:39 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Ik heb een mesh network van Fritzbox. Dit omdat ik bij xs4all zit en ik wil ooit mijn huis ombouwen naar een test center. Bijvoorbeeld een WiNG AP 8432. (ik woon niet groot)
Ja kloptquote:Op zondag 31 maart 2019 14:40 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Oeps foutje.
Spreek je het ook uit als Meraki?
3,1415927 lagenquote:Op zondag 31 maart 2019 22:13 schreef diepzeekroket het volgende:
ik vind dit maar eng als je een goudenvis in de micoweef stopt gaat hij ook dood met hoeveel laagen aluminiumfolie op me hoofd kan ik mijn hersene beschermen voor de dodelijke straling van dit hele gedoetje wil ik graag weten
6 maanden. Maar er zijn hele goede webinairs te vinden.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:24 schreef RickoKun het volgende:
Ben je lang bezig om van nul kennis te gaan naar een junior systeembeheerder?
Een magnetron stoort wel op de 2,4GhZ maar je goudvis krijgt hele andere straling overzich heen.quote:Op zondag 31 maart 2019 22:13 schreef diepzeekroket het volgende:
ik vind dit maar eng als je een goudenvis in de micoweef stopt gaat hij ook dood met hoeveel laagen aluminiumfolie op me hoofd kan ik mijn hersene beschermen voor de dodelijke straling van dit hele gedoetje wil ik graag weten
wat is het verschil danquote:Op maandag 1 april 2019 11:04 schreef VraagWatJeWil het volgende:
[..]
Een magnetron stoort wel op de 2,4GhZ maar je goudvis krijgt hele andere straling overzich heen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:16 schreef Dunnevandale het volgende:
Waarom hebben alle termen die je bezigt een Engelse naam? Je werkt toch in Nederland waar iedereen als het goed is gewoon Nederlands spreekt.
Agossiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 12:29 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Vind je het stiekem ook niet interessanter overkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |