Ik heb serieus nog nooit gehuild van het lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:27 schreef lrishCassidy het volgende:
Emotions.
Ik kan huilen van het lachen en van de ellende.
Echt niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit gehuild van het lachen.
Incl rokershoest uiteraard.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:30 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb deze middag nog de slappe lach gehad, dan vallen de tranen van het lachen gewoon echt uit mijn ogen. Ik kan het niet stoppen, je zou het moeten horen ^^
Nou nee het begin is een soort van stilte. Dan.... heb je nooit de slappe lach gehad?quote:
Natuurlijk wel, maar dan huil ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou nee het begin is een soort van stilte. Dan.... heb je nooit de slappe lach gehad?
Ik kan niet stoppen dan.
I love it
Je lult anders meer dan dat je muziek post.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:35 schreef lrishCassidy het volgende:
Lachen is net zo aanstekelijk als muziek voor mij
There comes a time, when is your time? ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je lult anders meer dan dat je muziek post.
Die tijd is geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
There comes a time, when is your time? ^^
Nee even deze, when is your time?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
There comes a time, when is your time? ^^
Waarom is dat jammer?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zoals ik je heb leren kennen.
Ja ik geloof je. Maar ik vind het wel jammer.
Ik niet per se.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar ik geloof zelf wel in het principe van forever in my life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |