Ik heb serieus nog nooit gehuild van het lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:27 schreef lrishCassidy het volgende:
Emotions.
Ik kan huilen van het lachen en van de ellende.
Echt niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit gehuild van het lachen.
Incl rokershoest uiteraard.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:30 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik heb deze middag nog de slappe lach gehad, dan vallen de tranen van het lachen gewoon echt uit mijn ogen. Ik kan het niet stoppen, je zou het moeten horen ^^
Nou nee het begin is een soort van stilte. Dan.... heb je nooit de slappe lach gehad?quote:
Natuurlijk wel, maar dan huil ik niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:33 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nou nee het begin is een soort van stilte. Dan.... heb je nooit de slappe lach gehad?
Ik kan niet stoppen dan.
I love it
Je lult anders meer dan dat je muziek post.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:35 schreef lrishCassidy het volgende:
Lachen is net zo aanstekelijk als muziek voor mij
There comes a time, when is your time? ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Je lult anders meer dan dat je muziek post.
Die tijd is geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
There comes a time, when is your time? ^^
Nee even deze, when is your time?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
There comes a time, when is your time? ^^
Waarom is dat jammer?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:41 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zoals ik je heb leren kennen.
Ja ik geloof je. Maar ik vind het wel jammer.
Ik niet per se.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:42 schreef lrishCassidy het volgende:
Maar ik geloof zelf wel in het principe van forever in my life.
Nee, maar soms ben je wel blij dat ze uit je leven zijn ondanks de warme herinneringen.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:43 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Omdat je sommige mensen niet vergeet.
Nog geen jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:47 schreef lrishCassidy het volgende:
Jij kende mij niet tot wat, 1 jaar of misschien 2 jaar geleden?
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik en zit in je mind, al een jaar.
Why? Females cant be like you? ^^quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit een grap is.
En hoe ben ik dan volgens jou?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Why? Females cant be like you? ^^
Zoals ik je lees op dit forum?quote:
Ik ben online zoals ik echt ben, maar irl heb ik natuurlijk nog meer kanten.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Zoals ik je lees op dit forum?
Das alleen lezen he, ik ken je niet irl. Dat kan totaal anders zijn.
Op dit forum ben je een teaser.
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben online zoals ik echt ben, maar irl heb ik natuurlijk nog meer kanten.
Teaser als in een plaagggeest of een flirt?
Ben je er wel eens geweest dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:12 schreef lrishCassidy het volgende:
Tis maar goed dat je niet in Suriname woont. Je weet hoeveel beesten je daar hoort?
Nee maar ik heb de vids gezien van mijn vriend van vorig jaar en ik spreek mij schoonzus regelmatig (ze woont daar)quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:14 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ben je er wel eens geweest dan?
Maar het sowieso goed dat ik niet in Suriname woon, want ik kan niet tegen de hitte.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:25 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee maar ik heb de vids gezien van mijn vriend van vorig jaar en ik spreek mij schoonzus regelmatig (ze woont daar)
Afschuwelijk die hitte.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar het sowieso goed dat ik niet in Suriname woon, want ik kan niet tegen de hitte.
Ik neuk je zo de 7e hemel in, heb je geen ladder voor nodig.quote:
Yep.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:40 schreef lrishCassidy het volgende:
size queen is dat serieus een woord?
Geen flauw idee is iets te sterk uitgedrukt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Jij hebt echt geen flauw idee hoe het echte Surinaamse leven is these days right?
Nee hoor, ik denk dat ik er meer van weet dan jij.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen flauw idee is iets te sterk uitgedrukt.
Dat verbaast me niet aangezien jij een hele hoge dunk van jezelf hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:51 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk dat ik er meer van weet dan jij.
Is dat erg?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 05:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet aangezien jij een hele hoge dunk van jezelf hebt.
Tja wat is erg? Ik snap alleen niet waar het op gebaseerd is en dan wordt het al gauw lachwekkend.quote:
Okay, als jij het zegt...quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:01 schreef lrishCassidy het volgende:
Onze dms en deze chat lopen door elkaar lol. Ik ben het iig niet me je eens.
Mannen zijn watjes ja, niet specifiek Nederlands.
Ik vind veel mannen iig een grote mond hebben, vrouwen the same.quote:
Ik ken je voorkeur, die heb je vaker aangegeven op dit forum.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:09 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ken je voorkeur, die heb je vaker aangegeven op dit forum.
Zoek maar iemand anders.
Dus jij bent een vent?quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dus jij bent een vent?
Luister trouwens naar Lovesexy, de track. Op het eind zegt hij....
Jaloezie.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:28 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Jezus, bats gewoon een keertje en dan kunnen we weer dķķr hier![]()
quote:
Drama is juist het leukste wat er is.quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:28 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Jezus, bats gewoon een keertje en dan kunnen we weer dķķr hier![]()
Drama, echt?!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:31 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Drama is juist het leukste wat er is.![]()
Geen sex met jou en met Killem en met niemand.
Ik ben net Oprah.
Oja, wat dan? Slowchat?quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Drama, echt?!
Ik weet wel leukere dingen te verzinnen!
Als borderliner kan hier ik ontzettend boos en verdrietig om worden!!quote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
Borderline laat ik even aan mij voorbij gaan.
Hoe gaat het verder Killem?
Dat is de enige, echte, passende reactiequote:Op zaterdag 30 maart 2019 06:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als borderliner kan hier ik ontzettend boos en verdrietig om worden!!![]()
Ik op tv.quote:
Ik vind het zo’n irritant nummer met dat gehijg en gekreun. Word er agressief van!quote:Op zondag 31 maart 2019 01:30 schreef Stray_cat het volgende:
Dat was heel wat toenBen er zelfs mee verwekt waarschijnlijk
quote:Op zondag 31 maart 2019 01:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind het zo’n irritant nummer met dat gehijg en gekreun. Word er agressief van!![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |