quote:Op vrijdag 1 maart start het achtste seizoen van The Voice Kids, de talentenjacht voor kinderen tussen de acht een veertien jaar. In twee maanden tijd is het hele proces, van de audities tot de finale, elke vrijdag op RTL 4 te zien.
Coaches
Dit jaar is Anouk er als nieuwe coach bijgekomen. Ze coacht nu niet alleen in de volwassen Voice, maar ook in The Voice Kids. Anouk vervangt Douwe Bob. De overige drie coaches zijn opnieuw Marco Borsato, Ilse DeLange en Ali B. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé presenteren ook deze editie van The Voice Kids.
Das mooi toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:34 schreef chufi het volgende:
Nou gelukkig hebben we onze eigen liedjesschrijvers
joh ik post mee dus als je het had verkloot had ik het wel gefixtquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:33 schreef lrishCassidy het volgende:
Merci Ninzo, ik heb nu al een paar keer iets misgedaan als ik een vervolgtopic open.
Ik waag me er niet meer aan
Ja nee. Ik heb daar een fobie voor ontwikkelt nu.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh ik post mee dus als je het had verkloot had ik het wel gefixt
Ja ook dat wel ..quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:36 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat jonge kinderen dat uberhaupt proberen. Ik vind het mooi
Ik hoef geen sanitaire stop...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je slim bent neem je dan juist je sanitaire stop ....
Ja zoiets.. ff zappenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:47 schreef Nizno het volgende:
Heb foxsports maar ff aangezet op de laptop, ff kijken of GAE echt gaat winnen
terugzappenquote:
Ik doe beidenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je slim bent neem je dan juist je sanitaire stop ....
Niet? ^^quote:
hij heeft gelijk, ze wil te snel.quote:
Ik maak wel vaker spellings en/of tikfouten. Ik lig er zelf niet zo wakker vanquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Beiden met een n geldt alleen voor mensen. Voor het overige is het zonder n.
ik zou er niet eens op in zijn gegaan als iemand me ergens op verbeteren wilquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker spellings en/of tikfouten. Ik lig er zelf niet zo wakker van
Het is dat het erover ging, anders had ik niets gezegdquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik maak wel vaker spellings en/of tikfouten. Ik lig er zelf niet zo wakker van
snap ik, dan snappen mensen meteen je ontwikkelingsachterstandquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:00 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik gebruik gewoon altijd Limburg als excuus
Ja precies dat, stelletje domme Limbo'squote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik, dan snappen mensen meteen je ontwikkelingsachterstand
Ik vermoed dat ik na deze week ook niet elke keer meer kijk, vind de audities het leukste van het seizoenquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:06 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik keek toen niet. Ik haakte elke keer af na 1 of 2 afleveringen.
Ik vind alles leuk om te kijken als er maar er iig genoeg goede kandidaten meedoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik na deze week ook niet elke keer meer kijk, vind de audities het leukste van het seizoen
Anders li B wel ...quote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:08 schreef Nizno het volgende:
Ik ken het nummer niet, maar ik vind het wel te overdreven acteren wat hij er in legt
A Lie Delquote:
uit het hoge noorden iddquote:
soort Boy George .. maar dan van nuquote:Op vrijdag 29 maart 2019 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh daar heb ik even niet op gelet. Lijkt me trouwens meer een wereldjong.
En? Wat is het geworden?quote:Op vrijdag 5 april 2019 20:31 schreef Nizno het volgende:
Moet ik gewoon nog een half uur extra bedenken wat ik ga kijken...
wegmisbruikers.... overleefbaar tijdens een half uurtje maar moet ook niet veel langer durenquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:59 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
En? Wat is het geworden?
Ik heb gewoon nog een extra dungeon gedaan ^^
tis leedvermaak vooral.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:01 schreef lrishCassidy het volgende:
Dat kijk ik echt werkelijk nooit. Niet boeiend omdat ik zelf ook geen rijbewijs heb ofzo.
ach hoofdpijntje meer of minder na een bruiloftquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:02 schreef lrishCassidy het volgende:
Das ruk, zo'n kroonluchter vol op je harses
Lolz inderdaadquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach hoofdpijntje meer of minder na een bruiloft
jawel en marco zal ook best wel een beetje helpenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:17 schreef lrishCassidy het volgende:
Lars vind ik zo'n jochie wat echt nog wel een keer meedoet, doorzettertje volgens mij
ze zullen wel haast hebben ofzoquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Moeten ze altijd met 3 tegen elkaar?
dat wel, maar t lijkt meer charmeoffensief van de programmaleiding.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef lrishCassidy het volgende:
Ja lollig toch, vragen stellen aan Anouk ^^
Voor Anouk bedoel je?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wel, maar t lijkt meer charmeoffensief van de programmaleiding.
voor het feit dat ze niet zo straf overkomt als in de volwassen editiequote:Op vrijdag 5 april 2019 21:23 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Voor Anouk bedoel je?
Die heeft dat toch helemaal niet nodig.
Als coach is ze hartstikke populair volgens mij.
Ja altijdquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Moeten ze altijd met 3 tegen elkaar?
Ik vond ze eerlijk gezegd alledrie niet overtuigend goed.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:37 schreef Nizno het volgende:
mag hopen dat het in de studio dan anders klonk want haar vond ik echt het minste
die onthoudt ik sowieso nooit dus als ze maar duidelijke verschillen hebben, kleding, geslacht, haarkleur.... dan valt t omschrijven wel te doenquote:
Heel soms, maar dan moeten ze wel echt meteen bij de audities al indruk makenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
die onthoudt ik sowieso nooit dus als ze maar duidelijke verschillen hebben, kleding, geslacht, haarkleur.... dan valt t omschrijven wel te doen
nou vertel dan hoe heet die ene knul met zn leuke vrouwelijke trekjes uit de laatste blind auditie?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:47 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Heel soms, maar dan moeten ze wel echt meteen bij de audities al indruk maken
Ja ruk.. ik weet nog wel hoe hij eruit ziet, Telt dat ook?quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou vertel dan hoe heet die ene knul met zn leuke vrouwelijke trekjes uit de laatste blind auditie?
en niet terug lezen!!
ik weet t ook niet hoor dus ik kan je geen oh ja laten zeggenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ruk.. ik weet nog wel hoe hij eruit ziet, Telt dat ook?
Als je het zegt zeg ik Oh ja, natuurlijk!
quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik weet t ook niet hoor dus ik kan je geen oh ja laten zeggen
hahahaquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:52 schreef lrishCassidy het volgende:
Oh. Ohja? Nee, die wist ik dus niet meer.
Maar ik zei dan weer wel Oh ja. Ha!
Ik ook, telefoonnummers hetzelfde. Altijd al geweest. Oh. plaspauze.quote:Op vrijdag 5 april 2019 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha
ik ben dus echt een knurft met namen en geef dan bloedeerlijk toe
zn feestboek
nummers onthoud ik sneller dan namenquote:Op vrijdag 5 april 2019 21:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ook, telefoonnummers hetzelfde. Altijd al geweest. Oh. plaspauze.
ff snel ik heb het nu pas door ^^
Ik moet de naam gewoon vaak zien.quote:
yep en ik denk met marco's redenatie dat hij ook de juiste keuze heeftquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Je voelde de strijd van vooral het middelste meisje.
Echt he wat een heksquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:16 schreef lrishCassidy het volgende:
Je voelde de strijd van vooral het middelste meisje.
Bij wat je zag van te voren in beeld is dat ze zich vooral focusde op Keelan.quote:
dat mag ik heb koppijnquote:
heb al een para met cod ingenomen maar die moet ff gaan werken... tis precies een kloppend gevoel onder de oogkas, waar het elke keer komt en ook zo snel is dat ik niet op voorhand al kan ingrijpen.quote:
Leuk genoeg als commentaar bij het programma.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Er valt weinig te lurken. Je lurkt mij!
Oh das kut, heb je dat vaker?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb al een para met cod ingenomen maar die moet ff gaan werken... tis precies een kloppend gevoel onder de oogkas, waar het elke keer komt en ook zo snel is dat ik niet op voorhand al kan ingrijpen.
Bij mij werkt het juist heel goed. Gelukkig maar, want ik mag geen andere pijnstillers slikken.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef lrishCassidy het volgende:
Paracetamol werkt echt gewoon nooit bij mij trouwens. Echt nooit. Kan ik net zo goed niet slikken.
Daar hoopte ik dus ook op voor deze avond begon (betere verdeling), want ik zag een paar van mijn favos tegen elkaar. Maar goed dan gaat er alsnog 1 favo door. Ik wist ook niet dat ze met z'n 3en tegen elkaar moesten. Ik ben nog nooit zover gekomen tijdens de Kids versie.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, die hadden ze beter kunnen verdelen.
Ja echt? Ik voel echt geen verschil voor of na. Ik gebruik altijd Nurofen. Dat werkt.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mij werkt het juist heel goed. Gelukkig maar, want ik mag geen andere pijnstillers slikken.
Ik wist het ook niet, dit is de eerste keer dat ik nog doorkijk.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:48 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Daar hoopte ik dus ook op voor deze avond begon (betere verdeling), want ik zag een paar van mijn favos tegen elkaar. Maar goed dan gaat er alsnog 1 favo door. Ik wist ook niet dat ze met z'n 3en tegen elkaar moesten. Ik ben nog nooit zover gekomen tijdens de Kids versie.
Nu maak ik hem af ook
helaas wel en is niet te verklaren, als in niet te voorspellen wanneer het komt en wanneer niet...quote:
Wat naar.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas wel en is niet te verklaren, als in niet te voorspellen wanneer het komt en wanneer niet...
Tis geen migraine? Clusterhoofdpijn?quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
helaas wel en is niet te verklaren, als in niet te voorspellen wanneer het komt en wanneer niet...
Hij komt amper boven die kist uit ^^quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:55 schreef rowan634 het volgende:
Hij is ook 2 koppen kleiner dan die andere 2
En hij zit al op de middelbare school met 10 jaarquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Hij komt amper boven die kist uit ^^
Zou een migrainevorm kunnen zijn maar tis niet dat ik niets meer kan, hoewel een uur slapen het vaak wel oplost trouwens.... misschien toch ooit maar eens mee naar de huisartsquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Tis geen migraine? Clusterhoofdpijn?
Doen, want als het makkelijk op te lossen is en je hebt het vaker.quote:Op vrijdag 5 april 2019 22:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
Zou een migrainevorm kunnen zijn maar tis niet dat ik niets meer kan, hoewel een uur slapen het vaak wel oplost trouwens.... misschien toch ooit maar eens mee naar de huisarts
je hoort het aan zn zingenquote:Op vrijdag 5 april 2019 22:59 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Klopt, best veel ciskes zijn bij de voice kids geweest
issie ook maar dit nummer is voor hem gewoon de beste keuze...'quote:
ja het begint te zakken gelukkig.quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:05 schreef lrishCassidy het volgende:
Tot volgende week en sterkte Ninzo, werkt het al een beetje?
quote:Op vrijdag 5 april 2019 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het begint te zakken gelukkig.
tot volgende week allemaal
Ga jij nooit open als een bloem?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:53 schreef Nizno het volgende:
noa is open gegaan als een bloem...... ja hoor ja
moet ik daar echt op antwoorden?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ga jij nooit open als een bloem?
Lolz nee hoor. Ik vond meisje midden en meisje rechts allebei okayquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet ik daar echt op antwoorden?
hmz dit had ik niet verwacht en ik blijf er bij dat die sjelsie t beste zong
oke aub is ingeburgerd, maar oh em gie?quote:
Kweenie? Ik stoor me er nooit zo aan. Taal verandert toch wel in de loop der tijdquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke aub is ingeburgerd, maar oh em gie?
Het klonk inderdaad wat aanstellerig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke aub is ingeburgerd, maar oh em gie?
Precies ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:01 schreef Nizno het volgende:
glibberjasje klinkt onzeker...
streepjestrui klinkt leuk.
ukkie weetnie... klint goed maar klinkt nog jong...
voor mij is het streepjestrui of ukkie....
streepje met lichte voorkeur denk ik
Goed hoe goed wij namen herinneren zegquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:11 schreef Nizno het volgende:
ik hoop dat die knul door gaat en anders streepjestrui
spijkerpakding had te veel tekst en was niet leuk
weet je de naam nog van die ene dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:12 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Goed hoe goed wij namen herinneren zeg
goed zoquote:
Dat komt alleen doordat we het er vorige keer over hadden, anders was ik het alweer vergeten waarschijnlijk.quote:
ik heb minisaucijsebroodjesquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dat komt alleen doordat we het er vorige keer over hadden, anders was ik het alweer vergeten waarschijnlijk.![]()
Ik wil reclame want ik wil een tompouce
ook lekker (denk ik)quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een tosti van Mona die in de broodrooster kan.
Ik hou niet zo van sauzijnen-en worstenbroodjes...quote:
De familie moet gewoon eten wat je ze voorzetquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
ook lekker (denk ik)
familie uit canada is over gekomen, dan hebben ze weinig vertrouwen er in....
worstebroodjes vinnik ook minder... maar t bladerdeeg van de saucijse broodjes is zo lekkerquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:19 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van sauzijnen-en worstenbroodjes...
Reclame, elke keer weer als ik het nodig heb
huh nee gek!! van die meid net die aan het zwaaien was naar opa en familie uit canada...quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
De familie moet gewoon eten wat je ze voorzet
Ja dat vind ik ook, dat deeg... Ben in het algemeen niet zo gek op worst.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
worstebroodjes vinnik ook minder... maar t bladerdeeg van de saucijse broodjes is zo lekker
Vergeef me, ik ben dufquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh nee gek!! van die meid net die aan het zwaaien was naar opa en familie uit canada...
nouja ik weet eigenlijk niet of je het worst kan noemen wat er in zit....quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, dat deeg... Ben in het algemeen niet zo gek op worst.
hahaha owkeuj goed excuusquote:
Dan eet ik liever een appelflapquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
worstebroodjes vinnik ook minder... maar t bladerdeeg van de saucijse broodjes is zo lekker
Het lijkt erop, dat is goed genoeg voor de fabrikant.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja ik weet eigenlijk niet of je het worst kan noemen wat er in zit....
t allerlekkerste bladerdeeg zit om de zalmspinaziebrooddingen van de lidl.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:22 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Dan eet ik liever een appelflap
ja de fabrikanten verzinnen altijd wel een naampjequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Het lijkt erop, dat is goed genoeg voor de fabrikant.
tss pff grrquote:
Jumbo hierquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
t allerlekkerste bladerdeeg zit om de zalmspinaziebrooddingen van de lidl.
aldi lidl jumbo en appie hierquote:
jullie letten gewoon niet op op wat er op tv gebeurtquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:24 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ninzo schrijft behoorlijk verwarrend inderdaad
ja hoorquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:24 schreef lrishCassidy het volgende:
Hoe lang nog? Kan ik nog snel plassen?
Zo gebiologeerd zijn we door wat jij schrijft.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie letten gewoon niet op op wat er op tv gebeurt
vrouwen zeker.... kunnen niet multitaskenquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo gebiologeerd zijn we door wat jij schrijft.
Guilty. Soms.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
jullie letten gewoon niet op op wat er op tv gebeurt
Dat klopt inderdaad. Snap nooit zo waarom vrouwen daar zo zeker over zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
vrouwen zeker.... kunnen niet multitasken
Jij bent af ^^quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:30 schreef Nizno het volgende:
rood jurkje op 1, blauw jasje twee en blauw tshirt laatste
Het is een gave.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:35 schreef Nizno het volgende:
ik weet wel elke keer degene die door gaat als slechtste aan te wijzen, is dat ook een kunst?
Mona trouwens? Hahahaha dit kwartje viel laat. Mora toch? ^^quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb een tosti van Mona die in de broodrooster kan.
Oh gut ja, Mora. Kun je zien hoe duf ik ben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:37 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Mona trouwens? Hahahaha dit kwartje viel laat. Mora toch? ^^
Claude volgens mij.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik ga voor de donkere jongen, is dat Benjamin?
Toen ik het las zei mijn brein. Huh?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh gut ja, Mora. Kun je zien hoe duf ik ben.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Toen ik het las zei mijn brein. Huh?
En nu pas zegt ie waarom, na tig minuten hahaha
jij zag het... ik niet eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Toen ik het las zei mijn brein. Huh?
En nu pas zegt ie waarom, na tig minuten hahaha
You sure? ^^quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
gele blokjes door, legerjasje tweede en blauw jasje laatste
dus t blauwe jasje zal wel door gaan
zei t tochquote:
Je hebt het goedquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef Nizno het volgende:
gele blokjes door, legerjasje tweede en blauw jasje laatste
dus t blauwe jasje zal wel door gaan
ik wil geen ruzie met @Greysquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:44 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Wat vind je van het nummer van Nederland voor het songfestival?
als ik zeg dat t eerste wordt dan valt t af he.... dus dat wil je niet horenquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:46 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik neem het wel op me, ben benieuwd naar jouw mening nu ^^
Eerlijke meningquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
als ik zeg dat t eerste wordt dan valt t af he.... dus dat wil je niet horen
ik vind het wel een oke nummer... maar niet geweldig..quote:
Topquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind het wel een oke nummer... maar niet geweldig..
En zo vaak dat hij op radio 2 voorbij komt zet ik de radio wel eens op een andere zender... dus nee niet echt leuk genoeg
juvequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef lrishCassidy het volgende:
Ajax of Juventus? We gaan je voorspellende gaven even testen ^^
ja je denkt toch niet dat die italianen nog een keer zo slap gaan spelen?quote:
Ik ben benieuwd naar de door mij gevraagde uitslagen nu ^^quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je denkt toch niet dat die italianen nog een keer zo slap gaan spelen?
Ajax gaat t niet redden hoe mooi het ook voor het NL voetbal zou zijn is het niet realistisch
die heb ik niet voor jequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar de door mij gevraagde uitslagen nu ^^
Ik heb trouwens geen idee, ik volg de CL normaal gesproken nooit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je denkt toch niet dat die italianen nog een keer zo slap gaan spelen?
Ajax gaat t niet redden hoe mooi het ook voor het NL voetbal zou zijn is het niet realistisch
ik kijk ook geen voetbal. ik lees alleen op internet een beetje wedstrijdverslagachtige dingen en dan heb ik een meningquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen idee, ik volg de CL normaal gesproken nooit.
Ik ben een chauvinistische voetbalkijker. EK en WK normaal gesproken alleen
ik had je wel doorquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Of jouw antwoorden het tegenovergestelde opleveren
We gaan het zien
Deze keer heb je gelijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
oke groene tshirt moet door als die niet door gaat is het echt dat ze mij dwars zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |